Ballandalusje - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Ballandalusje

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Standaard Re: Ballandalusje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Sorry, vergeten te reageren. Misschien ook omdat ik weet dat jij daar geen give a fuck om maalt. Maar klinkt leuk, dat Beiroet. Heb altijd geweten dat het een relaxte plek is om te zijn, en dat zeg ik echt niet omdat jij er nu bent. Staat zeker als een van de weinige plekken die ik moet bezoeken op mijn lijstje. Inshallah met mijn vrouw, ooit, maar net zo goed helemaal alleen, want mijn toekomstige vrouw weet dat ze iemand gekozen heeft die er zomaar een paar weken vandoor kan gaan, op zoek naar, uhm nog steeds zichzelf (weet zij veel dat ik joukom stalken, sssst). Beiroet ga ik dus sowieso bezoeken, inshallah. En wat heb je hier nou afgestudeerd dannnn? En wat doe je daar nu precies dannnnn? Welke straat precies.

En je weet dat ik met prikken deze prikken bedoelde, niet vies doen jij.

*Bal-aan-falus aan haar broekband dicht tegen zich aan trekken doet in de hoop dat ze op haar teentjes gaat staan*

No deal, Hassuna. Mijn gastvrijheid geldt alleen als je je vrouw meebrengt. Your type is, als loslopend wild, anders double trouble in The Middle East, while all we need is peace. Lo siento, guapo.

I am out for now.

P.s. je lult. As usual.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Nou zeg!
      Wacht maar jij. Of je het nou wilt of niet, ik zal in de brandende zon voor je deur staan en jij zult lief doen en me water geven. Eerst breng je een glaasje water naar beneden, maar nadat je merkt hoe uitgedroogd ik echt ben zul je me uit medelijden uitnodigen om mee naar boven te lopen ( ik weet dat je boven woont, goed hè). En je zult nieuwsgierig zijn en zien dat ik echt echt echt mega schattig en stoer tegelijk ben en op een gegeven moment denken: ach waarom ook niet. You Cant fight the feeling. De kut is dat jij dat nu net juist wel kan, maar wacht maar jij.

Geef effe t adres dannnnnnnnnnnnn pleeeeeeeeeeease.

1 snelle baby en ik ben weg, beloofd
      Die baby gaat Israël wegvagen he. Ok nu heb ik alles uitdekast gehaald. Voor nu. Wat heb je nou afgestudeerd kille heks?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      No deal, Hassuna. Mijn gastvrijheid geldt alleen als je je vrouw meebrengt. Your type is, als loslopend wild, anders double trouble in The Middle East, while all we need is peace. Lo siento, guapo.

I am out for now.

P.s. je lult. As usual.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Ik dacht altijd, om wat voor reden dan ook, dat je een vrouwtje was. Ik sla geen vrouwen. Maar als je een mannetje bent en je praat nog één keer zo stoer tegen 1 van mijn 4 (droom)vrouwen, dan sla ik je hard met mijn dunne arm. De linker dus. Beter doe je rustig tegen haar.

*Snel gaarste en meest versleten shirt van medetreinzeigers afpakken doet om deze aan te doen en kapot te scheuren*

*Watttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaa*
      Kom maar op.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Wehehe (die smiley met tranende ogen). Ik snap nu wel waarom je Tom & Jerry bent samen met die andere gek. Julli
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Kom maar op.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Kutmobieleversie

e hebben allebei geen gevoel voor humor.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten