Ballandalusje
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Ballandalusje

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Standaard Ballandalusje

Waar blijf je nouuuuuuuuu. Zo leuk is het daar in Beiroet toch ook weer niet, dat je het altijd gezellige en bruisende Maroc.nl links laat liggen? Of ben je al in de running voor president enof premier. Ik bedenk me opeens dat jij kan zeggen dat je christelijk bent én moslim. En dat jij dus zowel president als premier kan worden daar. Of werkt dat zo niet daar? Lmohim, ik mis je; laat die goodlife toch en kom, laat me je prikken.

*Slagingspercentage ontvoering Libanon googlen doet*
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Standaard Re: Ballandalusje

Het is hier, in Beiroet welteverstaan, zeker leuk. Ik had meteen na mijn afstuderen hierheen moeten verkassen. Libanon bevat net de mix waar ik me thuisvoel. Geen religieus fanatisme maar wel de vrijheid om je religie ongestoord te kunnen belijden. Zoals ik dat wil en volgens mijn begrip. Niemand die dicteert wat wel en niet mag. Minus een kleine minderheid, gaat iedereen vreedzaam met elkaar om. Politiek sucks, zoals overal. De Pers is oppervlakkig, zoals de meerderheid van de mensheid. Het weer, eten en cultuur zijn een tien plus.

Jij vraagt mij het paradijs te verlaten om samen met jou af te dalen naar jahannam om mij, for crying out loud, te laten prikken.
      Dude, als je al indruk op mij zou kunnen maken, doe het dan op iets intelligentere wijze. Een geheelonthouder uitnodigen voor een bacchanaal is kansloos. Dat zou ook jij, of juist jij, moeten inzien.

On the other hand; neem je vrouw mee en kom mij opzoeken.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Hahaha

Love in the air

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Hahaha

Love in the air

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

@IQVanEenGarnaal @Nederlandertje

Zijn jullie beiden blijven steken in je kleutertijd, guys. 'Owww, ze zijn in love hahaha'.
      May God help you.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Sorry, vergeten te reageren. Misschien ook omdat ik weet dat jij daar geen give a fuck om maalt. Maar klinkt leuk, dat Beiroet. Heb altijd geweten dat het een relaxte plek is om te zijn, en dat zeg ik echt niet omdat jij er nu bent. Staat zeker als een van de weinige plekken die ik moet bezoeken op mijn lijstje. Inshallah met mijn vrouw, ooit, maar net zo goed helemaal alleen, want mijn toekomstige vrouw weet dat ze iemand gekozen heeft die er zomaar een paar weken vandoor kan gaan, op zoek naar, uhm nog steeds zichzelf (weet zij veel dat ik joukom stalken, sssst). Beiroet ga ik dus sowieso bezoeken, inshallah. En wat heb je hier nou afgestudeerd dannnn? En wat doe je daar nu precies dannnnn? Welke straat precies.

En je weet dat ik met prikken deze prikken bedoelde, niet vies doen jij.

*Bal-aan-falus aan haar broekband dicht tegen zich aan trekken doet in de hoop dat ze op haar teentjes gaat staan*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Het is hier, in Beiroet welteverstaan, zeker leuk. Ik had meteen na mijn afstuderen hierheen moeten verkassen. Libanon bevat net de mix waar ik me thuisvoel. Geen religieus fanatisme maar wel de vrijheid om je religie ongestoord te kunnen belijden. Zoals ik dat wil en volgens mijn begrip. Niemand die dicteert wat wel en niet mag. Minus een kleine minderheid, gaat iedereen vreedzaam met elkaar om. Politiek sucks, zoals overal. De Pers is oppervlakkig, zoals de meerderheid van de mensheid. Het weer, eten en cultuur zijn een tien plus.

Jij vraagt mij het paradijs te verlaten om samen met jou af te dalen naar jahannam om mij, for crying out loud, te laten prikken.
      Dude, als je al indruk op mij zou kunnen maken, doe het dan op iets intelligentere wijze. Een geheelonthouder uitnodigen voor een bacchanaal is kansloos. Dat zou ook jij, of juist jij, moeten inzien.

On the other hand; neem je vrouw mee en kom mij opzoeken.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      @IQVanEenGarnaal @Nederlandertje

Zijn jullie beiden blijven steken in je kleutertijd, guys. 'Owww, ze zijn in love hahaha'.
      May God help you.
      Ik vond het alleen grappig wat hij zei. Voor de rest niks. Huil huil huil

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Ik dacht altijd, om wat voor reden dan ook, dat je een vrouwtje was. Ik sla geen vrouwen. Maar als je een mannetje bent en je praat nog één keer zo stoer tegen 1 van mijn 4 (droom)vrouwen, dan sla ik je hard met mijn dunne arm. De linker dus. Beter doe je rustig tegen haar.

*Snel gaarste en meest versleten shirt van medetreinzeigers afpakken doet om deze aan te doen en kapot te scheuren*

*Watttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaa*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ik vond het alleen grappig wat hij zei. Voor de rest niks. Huil huil huil

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Shit. Dat afpakken van een shirt ging toch niet zo makkelijk als ik dacht. Klotelijer bleek judo te kennen. Ik ga wel even kijken of er een shirt te gappen is in de 2e klas. De mensen daar zijn doorgaans zwakker.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Ja, gelukt. Het was een shirt van een gozer met van die korte dreadlocks. Hij sliep. Terwijl ik 'm ontkleedde mompelde hij nog wat. Ik zei in mijn beste Frans dat ik het moest doen voor Maroc.nl en hij begreep me. Of niet, maar hij ging terug in zijn slaap. Maar ik heb dus een shirt geregeld; AC en DC staan er allebei op. Precies tussen AC en DC, daar ga ik het shirt in tweeën scheuren, ik weet dat zeker. Dus niet meer doen!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten