Mag ook wel gezegd worden - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Mag ook wel gezegd worden

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

Standaard Re: Mag ook wel gezegd worden

kots.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Robert (die Gosseling dus) lijkt langzamerhand een mens te worden met wie je op een redelijk niveau over het leven kunt praten. Of dat een act is of niet, Robert staat de laatste tijd steeds vaker aan de kant van de waarheid met zijn opmerkingen. Toch wel knap van een nazi. Ga zo door. Maar ik heb wel dibs op Robert als ie opeens moslim wordt!

Hoe leef jij daar in Chili trouwens Rob? Werk je? Kinderen? Of met een man misschien? Kun je in Chili kinderen adopteren als gaykoppel. Ben je trouwens wel gay, want zelfs dat weet ik niet echt. Misschien omdat het niet echt belangrijk is.

In ieder geval:doe zo voort.
      Ik zit sinds een week in nederland met mijn vriendin. Effe genieten van een omgeving zonder straathonden en zwerfafval. Daar hebben we zo goed als geen wandel- en fietspaden in het buitengebied.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 16 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Tja Chili is qua natuur een heel mooi land. Maar de cultuur is een stuk minder aantrekkelijk. Veel prikkeldraad, loslopende honden en afval. Ze zouden eens naar Zwitserland moeten kijken hoe ze dat daar doen. Het zit gewoon in de natuur van de mensen daar. Ik zie wel verbetering, maar lamg niet voldoende.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 14 Thanks, 14 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Soms wel hoor. Hoe had je gewild dat ik reageerde op Oeso's opmerking dat ik, met alle respect toch wel de grootste weirdo hier, voorzichtig moest zijn om niet uitgenodigd te worden door Robert?

Weird natuurlijk. Ik ben niet bang voor een date met Robert.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warda2017 Bekijk Berichten
      Met jou valt geen serieus gesprek te voeren.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      kots.
      Laat me. Ik probeer 'm klaar te stomen voor zijn naamsverandering en dientengevolge de vele vele credits die ik op mijn conto mag schrijven. Ik heb ergens gelezen dat het een hoop zijn, daarom. Dus heb ik me al rijk gerekend. En dus moet ik doorpakken nu.

PS: nee hoor Robert, je gematigde toon bevalt me gewoon beter. En kritiek op de Islam mag, mits goed onderbouwd, zodat iemand daar een weerwoord op kan geven, nog altijd. Leuke foto trouwens! (Hehe). Nee, dat meen ik gewoon.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Jullie lachen allebei heel erg ingehouden. Nadenkend ook. Misschien vindt zij Nederland ook maar een raar land en mist ze de georganiseerde chaos van Chili. Maar selfies maken is een kunst op zich, dus laten we niet te veel gissen.

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik zit sinds een week in nederland met mijn vriendin. Effe genieten van een omgeving zonder straathonden en zwerfafval. Daar hebben we zo goed als geen wandel- en fietspaden in het buitengebied.

Wat een leuke foto en wat een cutie zeg Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft in Nederland.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Jullie lachen allebei heel erg ingehouden. Nadenkend ook. Misschien vindt zij Nederland ook maar een raar land en mist ze de georganiseerde chaos van Chili. Maar selfies maken is een kunst op zich, dus laten we niet te veel gissen.
      Ik denk dat Eric lekker in zijn vel zit. Zijn houdt zich meer in dan Eric maar ook zij straalt tevredenheid uit. Dat is wat ik er uit haal.

Verder lijkt Eric heel lief voor zijn vrouwtje maar ben wel nieuwsgierig of hij wel eens boos wordt op zijn vrouw en hoe hij dat uit. Ik vermoed dat hij zijn agressie zoals op maroc.nl geuit, hij die niet bij zijn vrouw gebruikt.

Zelf denk ik eerder dat zijn vrouwtje meer de broek aan heeft.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warda2017 Bekijk Berichten
      Wat een leuke foto en wat een cutie zeg Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft in Nederland.
      Wat lief van je. Dankje! Ze heeft het vanaf de eerste dag hier heel erg naar haar zin. Ze had al wel veel foto's gezien en dingen gehoord over Nederland. Maar ze zegt dat alles veel mooier is dan de verhalen en foto's. We zitten voor drie maanden in Zuid-Limburg. 😍
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 14 Thanks, 14 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Could B Prikker Fata_Morgana's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wat lief van je. Dankje! Ze heeft het vanaf de eerste dag hier heel erg naar haar zin. Ze had al wel veel foto's gezien en dingen gehoord over Nederland. Maar ze zegt dat alles veel mooier is dan de verhalen en foto's. We zitten voor drie maanden in Zuid-Limburg. 
      Leuk voor haar. Geniet ervan! Zit je bij familie?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 14 Thanks, 14 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fata_Morgana Bekijk Berichten
      Leuk voor haar. Geniet ervan! Zit je bij familie?
      Vóór ik in 2003 in Chili ging wonen heb ik in zuid-limburg gewoond. We zitten inderdaad bij familie. Drie maanden heerlijk genieten van de prachtige natuur, cultuur en de mooie wandel- en fietspaden. Hier heb je enorm veel wandel mogelijkheden. Prachtig. Dat heb je niet in chili. En overal mooie tuinen etc.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten