Mag ook wel gezegd worden
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Mag ook wel gezegd worden

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Standaard Mag ook wel gezegd worden

Robert (die Gosseling dus) lijkt langzamerhand een mens te worden met wie je op een redelijk niveau over het leven kunt praten. Of dat een act is of niet, Robert staat de laatste tijd steeds vaker aan de kant van de waarheid met zijn opmerkingen. Toch wel knap van een nazi. Ga zo door. Maar ik heb wel dibs op Robert als ie opeens moslim wordt!

Hoe leef jij daar in Chili trouwens Rob? Werk je? Kinderen? Of met een man misschien? Kun je in Chili kinderen adopteren als gaykoppel. Ben je trouwens wel gay, want zelfs dat weet ik niet echt. Misschien omdat het niet echt belangrijk is.

In ieder geval:doe zo voort.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Mag ook wel gezegd worden

Beste IBKIS, je mag best uitkijken want zo krijg je een uitnodiging om elkaar in het echt te ontmoeten.
      Eric is ook een mens met afwijkingen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Geen probleem. Ik ben een wandelende afwijking myself en na Beiroet Zuid-Amerika, why not. En ik hou van reizen. En als ie gay is, dan moet Robert mij eerst aantrekkelijk genoeg vinden, maar sowieso slaap ik altijd met een kurk in mijn anus. Komt goed, denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Beste IBKIS, je mag best uitkijken want zo krijg je een uitnodiging om elkaar in het echt te ontmoeten.
      Eric is ook een mens met afwijkingen.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Geen probleem. Ik ben een wandelende afwijking myself en na Beiroet Zuid-Amerika, why not. En ik hou van reizen. En als ie gay is, dan moet Robert mij eerst aantrekkelijk genoeg vinden, maar sowieso slaap ik altijd met een kurk in mijn anus. Komt goed, denk ik.
      Daar valt veel over te zeggen maar ik zeg liever niets.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Vork inslikken. Amateur.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Robert (die Gosseling dus) lijkt langzamerhand een mens te worden met wie je op een redelijk niveau over het leven kunt praten. Of dat een act is of niet, Robert staat de laatste tijd steeds vaker aan de kant van de waarheid met zijn opmerkingen. Toch wel knap van een nazi. Ga zo door. Maar ik heb wel dibs op Robert als ie opeens moslim wordt!

In ieder geval:doe zo voort.
      I agree. Hij heeft issue's, for sure. Maar zijn projecties worden minder. Als ie moslim wordt, gaan we 'm Rabee3 of Ruba3 noemen.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745203

(...) maar sowieso slaap ik altijd met een kurk in mijn anus. (...)
      Hoe laat je je winden dan?
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Viel mij gewoon op. Maar wat een lelijke naam zeg, Rabee3. Waarom Rabee3, betekent het iets? Mijn Arabisch is slecht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      I agree. Hij heeft issue's, for sure. Maar zijn projecties worden minder. Als ie moslim wordt, gaan we 'm Rabee3 of Ruba3 noemen.
      Olijfje, is een kurk met ingebouwde ventiel. Voor als de druk zich opbouwt. Zelfgebouwd. Maar ik heb geen zin om hier verder over uit te wijden.

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Robert (die Gosseling dus) lijkt langzamerhand een mens te worden met wie je op een redelijk niveau over het leven kunt praten.
      Goede gesprekken heb ik met hem gevoerd. Je hoeft het niet altijd met iemand eens te zijn, soms zelfs integendeel, het dwingt je om na te denken en je standpunt te verwoorden.

Hij discussieert over het algemeen wel eerlijk, behalve als Revisor op het toneel komt, dan wil hij wel eens uit de bocht schieten.

Ik erger me aan sommige prikkers, hoe ze tegen hem tekeer gaan. Ook de partijdige houding van Joesoef stoort me.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Met jou valt geen serieus gesprek te voeren.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten