BBQing the rainforests away...? Or radical change in behaviour, lead the way for developing countrys - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: BBQing the rainforests away...? Or radical change in behaviour, lead the way for developing countrys

Speak Your Mind plz! mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48987

Standaard Re: BBQing the rainforests away...? Or radical change in behaviour, lead the way for developing coun

De vegaburger van de Smullers is een succes.

2,50 en is burger van vegetarische slager.

Het is allemaal niet zo moeilijk.

Het hele verhaal klopt niet. Je bent een "chicken" als je een vegaburger besteld en geen rundvlees "durft" te eten. Hmmm.. Volgens mij willen vegetariers dat gewoon niet. Misschien vinden ze hem zelfs lekker. Maar het is een keuze.

Dan vindt ik het meer chicken status quo einde wereld (al is het omdat je miljoenen dieren blijft vermoorden telkens weer) rundvlees te blijven eten dan wereldverbeteraar vegaburger te eten!!!
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48987

Standaard Re: BBQing the rainforests away...? Or radical change in behaviour, lead the way for developing coun

Oh ik vindt het zo lekker een hap te zetten in de oorzaak van depressie in de wereld.

Killing for pleasure instead of need.

Zucht.
      My Daily Peace of Music:

Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48987

Hmmm.... Mensen die boos worden als hun "vleesindustrie" in gevaar komt.

Nou thank you very much rol dan meteen die antidepressivaindustrie ook maar op want die is niet meer nodig als de sfeer niet continu verpest wordt door negatieve karma dierenkillings. Thank you very much.

Ik ben misschien te gevoelig maar ik moet echt moeite doen mezelf op te vrolijken als er weer een killing for pleasurefood gedaan wordt.

https://soundcloud.com/hugo32/hugo-a...9-436-15072019

En dan bedoel ik doe gewoon normaal for fucks sake.

De milennials krijg je nooit meer mee in die depressiviteitskolk die vleesindustrie heet. Time's up and over and out.

Thank you.
      My Daily Peace of Music:

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745195

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten

dus stiekum werk je gewoon mee aan de massaproductie. kennissen met een keten zelfs. als het nou simpele boeren waren die voor hun etenswaar zorgen. en af en toe het dorp een kip verkopen. maar nee, een heel keten. en in holland staat een huis waar boe op het dak staat. boe aan de massavoedselvergiftiging. iets met een koe en diens kalf en een put dat hoognodig gedempt moet worden. er ligt een kalf te loeien in de put en dat maakt veel lawaai.
      Niks stiekum. Dit is overleven. Enkele voorbeelden:

Ze hebben een klein restaurant. Daar hebben ze water nodig. Dat moesten ze kopen. Dat was een te grote kostenpost. Ze namen een waterpomp, en zo bespaarden ze die kosten. De waterpomp maakt deel uit van de keten.

Ze hebben kippen. Maar de kosten van kippenvoer maken ze al zo goed als onrendabel. Ze hebben anderhalve hectare land. Daar verbouwen ze mais als kippenvoer. Dit is deel van de keten.

Ze willen graag dat de kippen eieren leggen. Maar het speciale kippenvoer dat daarvoor nodig is, is duurder dan de eieren. Daarom willen ze graag een kas hebben om dit zaad zelf in te telen (dit moet in een kas). Die kas zou deel zijn van de keten.

Ze hebben ook een marktkraam – waar ze o. a. kippen verkopen en eieren willen gaan verkopen –, en een grote stacaravan als café, eetcafé en café dansant (men gaat daar iets vlotter dansen dan hier).

Voor dat café ben ik nu muziek aan het verzamelen. De wereld is zo bizar dat ik gemakkelijker het klassieke werk van Fela Kuti kan verzamelen dan zij. En ik doe er wat van onze hippe muziek bij. Ook dit is deel van de keten.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745195

.
      In een topic van meesterzet moet er natuurlijk een muziekje bij:

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten