Grootste massa-project ter wereld; Wisten jullie
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Grootste massa-project ter wereld; Wisten jullie

Prikker Panthera_Leo's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Grootste massa-project ter wereld; Wisten jullie

Dat 3 Marokkanen een bijdrage hebben geleverd aan dat project?

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Grootste massa-project ter wereld; Wisten jullie

Sorry vergat te vermelden dat ik het over het project om naar de maan te gaan in ''63.

Uitgevoerd in juli 1969.

140 miljard koste.

400.000 personeel.

of jullie dat nou wisten of niet. Ik ga sowiese nokkie. Ciao.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Sorry vergat te vermelden dat ik het over het project om naar de maan te gaan in ''63.

Uitgevoerd in juli 1969.

140 miljard koste.

400.000 personeel.

of jullie dat nou wisten of niet. Ik ga sowiese nokkie. Ciao.
      De vraag is nog steeds of ze ook echt naar de maan zijn geweest.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Waarom hebben de Russen dat nooit betwist?

Omdat de Russen net als de Amerikanen maanstenen hebben meegenomen.

Maanstenen bevatten natuurlijke elementen die niet op aarde te vinden zijn.

Maw; De maanstenen die Armstrong en Aldrin meebrachten ( Apollo 11) zijn identiek aan de maanstenen die de Russen mee brachten vanaf de maan Loena16).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Maansteen_(gesteente)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Loenaprogramma

Jij moet leren fictie van feiten te onderscheiden. Niet lullig bedoeld.

En jij moet ook leren dat jouw hersencellen niet sterk ( en groot) genoeg ontwikkeld zijn om met grote mensen te discussieren.

Houd het gewoon bij voetbal en Brazilie.
      Laatst gewijzigd door Panthera_Leo; 19-07-19 om 01:06.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten

And last but not least; 400.000 mensen hebben gewerkt aan deze grootse massa-project,een project die ongeevenaard is. De grootste die onze geschiedenis kent.

En jij denkt dat al die 400.000 mensen hebben meegewerkt aan een in een scene gezette landing op de maan ( in een hollywood decor,ergens in the middle of nowhere) zonder ooit hen mond open te trekken?

WAUWWWWW!!!!!

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

De laatste 50 jaar in ogenschouw nemend ben ook ik niet echt overtuigd van het feit dat een mens voet op aarde heeft gezet in 1969 én teruggekomen is met Hollywoodbeelden. Het kan. Maar mijn gevoel zegt dat het niet eens een klein beetje in het hokje Waarheid past. Laat ze dat maar eens nog een keer doen terwijl ik leef. Maar goed, ik ben sceptisch geboren. Als ik niet meemag, en die kans is groot, zal ik nog steeds denken: Hollywood is machtig.

Ik geloof nog eerder dat JFK vermoord is door een dwaze lonewolf. Of dat 911 door moslims (alleen) is uitgevoerd. Of dat Hitler écht 6 miljoen joden heeft vergast. Alles kan, maar ik hoef het niet te geloven. Shit, aan dat laatste mag ik wettelijk niet twijfelen. Antisemitisch enzo.

*Snel SS-pak uitdoet en in zijn blootje een nieuwe telefoon en simkaart stelen doet*

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Ik kijk naar feiten en niet wat iemand vind.

Jij mag alles vinden. Is jouw goed recht.

Maar de feiten spreken heel andere taal.

Waarom hebben de Russen dat nooit betwist?

Omdat de Russen net als de Amerikanen maanstenen hebben meegenomen.

Maanstenen bevatten natuurlijke elementen die niet op aarde te vinden zijn.

Maw; De maanstenen die Armstrong en Aldrin meebrachten ( Apollo 11) zijn identiek aan de maanstenen die de Russen mee brachten vanuit de ruimte ( Loena16).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Maansteen_(gesteente)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Loenaprogramma

Jij moet leren fictie van feiten te onderscheiden. Niet lullig bedoeld.

En jij moet ook leren dat jouw hersencellen niet sterk ( en groot) genoeg ontwikkeld zijn om met grote mensen te discussieren.

Houd het gewoon bij voetbal en Brazilie.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      De laatste 50 jaar in ogenschouw nemend ben ook ik niet echt overtuigd van het feit dat een mens voet op aarde heeft gezet in 1969 én teruggekomen is met Hollywoodbeelden. Het kan. Maar mijn gevoel zegt dat het niet eens een klein beetje in het hokje Waarheid past. Laat ze dat maar eens nog een keer doen terwijl ik leef. Maar goed, ik ben sceptisch geboren. Als ik niet meemag, en die kans is groot, zal ik nog steeds denken: Hollywood is machtig.

Ik geloof nog eerder dat JFK vermoord is door een dwaze lonewolf. Of dat 911 door moslims (alleen) is uitgevoerd. Of dat Hitler écht 6 miljoen joden heeft vergast. Alles kan, maar ik hoef het niet te geloven. Shit, aan dat laatste mag ik wettelijk niet twijfelen. Antisemitisch enzo.

*Snel SS-pak uitdoet en in zijn blootje een nieuwe telefoon en simkaart stelen doet*
      Wat heeft het voor nut voor de Amerikanen en Russen om de wereldbevloking voor te liegen.

Wij zijn nu als mensheid 50 jaar verder in onze ontwikkeling. In 50 jaar tijd is er nog geen enkele bewijs geleverd om het tegendeel te bewijzen.

De maanstenen die in bijna elke natie ter wereld zetelen zijn zeker Amerikaans-Russische namaak stenen?

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

De NASA en haar Russische tegenhanger waren tot de val van de Berlijnse muur een politiek instrument.

Dat weet elke brugklasser die begint met geschiedenis en wetenschap.

Maar in de loop der jaren is die politieke grens tussen ESA,NASA en andere nationale ruimtevaartorganisaties verdund.

De NASA zoekt zelfs in Marokkaans universiteiten naar talent die de mensheid in haar zoektocht in het universum verder kunnen helpen.

De NASA heeft zelfs in de beste universiteit van elke land ter wereld een speciale afdeling om potentiele studenten te werven.

Eendracht maakt macht.

Verschillende Marokkaanse wetenschappers hebben in die hoedanigheid ook aan zeker 20 projecten van de NASA en ESA deelgenomen.

DE koude oorlog is precies 30 jaar geleden ge-eindigd beste Ibkis.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik vrees dat ook jij, of moet ik zeggen zélfs jij, mij er niet van zult kunnen overtuigen. Zeker omdat ik het vermoeden heb dat het je alweer te doen is om hoe geweldig Marokkanen (ook wel) kunnen zijn. Waren er geen Marokkanen bij betrokken, dan had je een topic geopend dat alles fake is, want géén ENKELE MAROKKAAN bij betrokken en hoe kan dat nou.

Is niet gebeurd zeg ik je. Goeddoordachte en goed uitgevoerde hoax.

Ik hoef niet te bewijzen dat iets níet is gebeurd. Als iets niet gebeurd is dan wil ik het ook niet bewijzen. Maar ik kan er best naast zitten allemaal. Gebeurt me vaak in het leven. Wat maanlanding betreft vrees ik echter dat ik niet gauw onder de indruk ben van quasi-argumenten. Anders was ik dus allang overtuigd.

De NASA en haar Russische tegenhanger waren tot de val van de Berlijnse muur een politiek instrument.

Dat weet elke brugklasser die begint met geschiedenis en wetenschap.

Maar in de loop der jaren is die politieke grens tussen ESA,NASA en andere nationale ruimtevaartorganisaties verdund.

De NASA zoekt zelfs in Marokkaans universiteiten naar talent die de mensheid in haar zoektocht in het universum verder kunnen helpen. De NASA heeft zelfs in de beste universiteit van elke land ter wereld een speciale afdeling om potentiele studenten te werven.

Eendracht maakt macht.

Verschillende Marokkaanse wetenschappers hebben aan zeker 20 projecten van de NASA en ESA deelgenomen.

DE koude oorlog is precies 30 jaar geleden ge-eindigd beste Ibkis.

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Ik wil jou niet overtuigen Ibkis. Ik hoef dat niet eens te doen. De geschiedenis is met mij.

Praatjes vullen geen gaatjes,hoewel die uitspraak wel voor jou opgaat maar NU NIET,

Leg mij eens uit waarom de Russen en Amerikanen ( de enige natie's die op de maan zijn geland) met maanstenen komen.

Leg mij eens uit waarom de Russen en Amerikanen ( de enige natie's die op de maan zijn geland) onafhankelijk van elkaar komen met de bevestiging dat ze in het bezit zijn van maanstenen?

En vraag 3:Waarom hebben de Russen de maanlanding van NASA nooit in twijfel getrokken ten tijde van de koude oorlog?

Antwoord; Omdat die Russen dondersgoed wisten wat die Amerikanen aan het doen waren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ik vrees dat ook jij, of moet ik zeggen zélfs jij, mij er niet van zult kunnen overtuigen. Zeker omdat ik het vermoeden heb dat het je alweer te doen is om hoe geweldig Marokkanen (ook wel) kunnen zijn. Waren er geen Marokkanen bij betrokken, dan had je een topic geopend dat alles fake is, want géén ENKELE MAROKKAAN bij betrokken en hoe kan dat nou.

Is niet gebeurd zeg ik je. Goeddoordachte en goed uitgevoerde hoax.

Ik hoef niet te bewijzen dat iets níet is gebeurd. Als iets niet gebeurd is dan wil ik het ook niet bewijzen. Maar ik kan er best naast zitten allemaal. Gebeurt me vaak in het leven. Wat maanlanding betreft vrees ik echter dat ik niet gauw onder de indruk ben van quasi-argumenten. Anders was ik dus allang overtuigd.
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten