Test: Zoek de twee overeenkomsten die ik heb met de Marokkaanse koning.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: Test: Zoek de twee overeenkomsten die ik heb met de Marokkaanse koning.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Standaard Test: Zoek de twee overeenkomsten die ik heb met de Marokkaanse koning.

Koning Mohammed VI op vakantie in het noorden van Marokko

19 juli 2019 - 11:00 - Sport

Koning Mohammed VI op vakantie in het noorden van Marokko ©

Koning Mohammed VI brengt de vakantie door aan de Middellandse zee. Zijn boten Boughaz 1 en Badis 1 werden voor de kust van Mdiq gezien.

De monarch wordt deze zomer ook in Al Hoceima en Nador verwacht en zal waarschijnlijk ook een bezoek brengen aan Tanger en Tetouan.

Koning Mohammed VI brengt elk jaar een deel van de zomervakantie door in het noorden van het land. Hij verblijft momenteel in Mdiq. De regio is zeer geliefd bij de Koning die er zijn lievelingssport uitoefent, jetski.

Tijdens zijn verblijf zal de Koning wel aan enkele officiële aangelegenheden deelnemen en meerdere ontwikkelingsprojecten inhuldigen ter gelegenheid van het Troonfeest.

https://www.bladna.nl/koning-mohamme...diq,26198.html
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Test: Zoek de twee overeenkomsten die ik heb met de Marokkaanse koning.

Je laat niet veel over jezelf los hier, of het moet verspreid liggen tussen de serieuze shit, maar volgens mij is Mdiq er één van. Die andere is:

Jetski
      Mohammed
      Marokko
      Al Hoceima
      Nador
      Tanger
      Tetouan
      Regio
      Ontwikkelingsproject
      Elk jaar
      Vakantie.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Test: Zoek de twee overeenkomsten die ik heb met de Marokkaanse koning.

Ik ben 278 vergeten.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

dickface. en dan met name doelend op dikgezicht. al denk ik dat jij zelf geen dikke kop hebt. opgezwollen heufd. mdik zegt ook veel. dikke mo. dat verklaart ook waarom ie daar ook in de jetski verschijnt. dikfaces zijn arrogante kwibussen die iets lijken te hebben met jetski's. hufterige rumoer brengen naar een relatieve rustoord als een stukje strand. i come here becauze i ass your king. and you must accept me becauze i ride jetski. i'm modern. irifiyen zeggen yeddiq thi mdiq.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Het was een soort van raadsel man. Zoek de verschillen. Maar dan niet de verschillen. Niet wedstrijdje koning bashen. Wat denk jij dat Revisor bedoelt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      dickface. en dan met name doelend op dikgezicht. al denk ik dat jij zelf geen dikke kop hebt. opgezwollen heufd. mdik zegt ook veel. dikke mo. dat verklaart ook waarom ie daar ook in de jetski verschijnt. dikfaces zijn arrogante kwibussen die iets lijken te hebben met jetski's. hufterige rumoer brengen naar een relatieve rustoord als een stukje strand. i come here becauze i ass your king. and you must accept me becauze i ride jetski. i'm modern. irifiyen zeggen yeddiq thi mdiq.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Het was een soort van raadsel man. Zoek de verschillen. Maar dan niet de verschillen. Niet wedstrijdje koning bashen. Wat denk jij dat Revisor bedoelt?
      Boughaz 1 en Badis 1. bou er9az. alles komt terug in het verhaaltje dat ik vertelde. nou niet de schijtsrechter gaan uithangen he. sowieso denk ik wel dat rev ook een opgezwollen heufd heeft. rev kan dat wel hebben van mij.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

bou er9az 1 en bou3adis 1.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

en sowieso revisor kennende, hij wijzigt dat achteraf altijd. ook al heb je het geraden. het raadsel is revisor zelf.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Dat is niet het beeld dat ik heb van Revisor. Hoewel soms zigzaggend om zijn punt te maken, lijkt hij mij best rechtlijnig.

Hij kan je wel zeggen wanneer je hebt gewonnen. Denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      en sowieso revisor kennende, hij wijzigt dat achteraf altijd. ook al heb je het geraden. het raadsel is revisor zelf.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

jij mag het beeld hebben dat je wilt. dat zegt niet veel. die tweede zin is onnodig.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten