Laurent Blanc mogelijk nieuw trainer van Marokko - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: Laurent Blanc mogelijk nieuw trainer van Marokko

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

Standaard Re: Laurent Blanc mogelijk nieuw trainer van Marokko

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Noem er dan eens een?
      Naybet.

The French are paid a huge amount of money but are useless.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371834

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Naybet.

Wie beslissen er? Zitten er Fransen in de bond, of alleen de standaard bobo's?

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Naybet.

Een sterke speler voor wie elke Montakhabfan respect heeft. Dat is 100% zeker waar. Iedereen kent de spijkerharde centrale verdediger Nordin Naybet.

Maar wat heeft hij bewezen als trainer? Als speler kennen wij zijn kwaliteiten.

Een topspeler die zelfs landskampioen is geweest in een van de zwaarste competitie ter wereld ( de Spaanse La Liga) met deportivo La Coruna.

Maar wat heeft hij als trainer gedaan? Heeft hij überhaupt een trainersdiploma?

Ik heb deze Marokkaanse voetballegende tot mijn grote schaamte niet gevolgd.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ik word liever wereldkampioen met lelijk voetbal dan in de eerste ronde eruit met mooi voetbal.
      Waarom wil je überhaupt kampioen worden van iets? Waarom hechten mensen zoveel waarde aan de grootste, snelste en beste te willen zijn? Allemaal puur voor het aanzien en in het centrum willen staan. Mannen hebben daar vaker last van dan vrouwen. Je zegt het zelf al: beter lelijk en winnen dan mooi en verliezen. Het moet gaan over kwaliteit en nut. Als winnen het doel is, gaat het alleen maar over ego. Wat klein zijn mannen die puur vanwege het ego hun dingetje doen. De grootste of de snelste auto, het hoogste gebouw, de grootste lul, noem het maar op. Miserabel eigenlijk, toch?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Naybet.

De Marokkaanse bond is op zoek naar een niet-Marokkaanse trainer.

Er zijn ook weinig goede Marokkaanse trainers met een goede staat van dienst. Eerlijk is eerlijk.

Wydad haalde afgelopen 3 jaar de CL-finale met een niet_marokkaanse trainer. Geldt ook voor Berkane. Op de een of andere manier kweekt Marokko geen goede trainers.

De Marokkaanse selectie heeft momenteel een sterke leider nodig,al is het vanwege het feit het team weer volledig opgebwoud moet worden.

De Marokkaanse bond zit nu de coach van Nigeria lastig te vallen maar die heeft aangegeven dat hij zich aan zijn contract houd.

Wordt vervolgd dus.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waarom wil je überhaupt kampioen worden van iets? Waarom hechten mensen zoveel waarde aan de grootste, snelste en beste te willen zijn? Allemaal puur voor het aanzien en in het centrum willen staan. Mannen hebben daar vaker last van dan vrouwen. Je zegt het zelf al: beter lelijk en winnen dan mooi en verliezen. Het moet gaan over kwaliteit en nut. Als winnen het doel is, gaat het alleen maar over ego. Wat klein zijn mannen die puur vanwege het ego hun dingetje doen. De grootste of de snelste auto, het hoogste gebouw, de grootste lul, noem het maar op. Miserabel eigenlijk, toch?
      Je kan ook beter zijn en verliezen. Dat probeer ik Nederlandertje al tijden duidelijk te maken.

Frankrijk is met anti-voetbal wereldkampioen geworden maar 2 maanden later verliest het van Nederland. Akward.

Ik ga liever ten onder met mooi en technisch verzorgd voetbal dan met 10 man achter de bal staan verdedigen en hopen op een uitbraak. Dat is geen voetbal.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Aloui Cisse is een goede trainer. Hij gaat weg bij Senegal.

De Marokkaanse bond moet even haar portemonee trekken,en als best betaalde Afrikaanse bond moet het een peuleschilletje zijn om deze tactisch sterke coach binnen te hengelen.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

ik hoor dick advocaat al in zijn handjes wrijven. of hoe heet die andere, die rotterdammer met grijs haar? stuk langer.
      henk ten cate lijkt op een mokro, dus geen probleem. leidde sparta in 1996 naar 6de plek eredivisie. ik kan nog steeds niet op die trainer komen. lijkt op max-presentator. dick advocaat rollen ze op en gaan er een potje mee voetballen vrees ik. dus maakt geen kans. frank rijkaard heeft de looks, dus uitsraling, waar ze in afrika wel naar smachten, maar nee, lui die hun naam op een onderbroek plaatsen is niet goet. hij moet blank, lang en handsome zijn. een hans kraay jr. een blonde hufter in een audi type. past wel mooi bij sommige spelers die door de invloed van hun ouders het elftal zijn binnengeloodst.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik hoor dick advocaat al in zijn handjes wrijven. of hoe heet die andere, die rotterdammer met grijs haar? stuk langer.
      henk ten cate lijkt op een mokro, dus geen probleem. leidde sparta in 1996 naar 6de plek eredivisie. ik kan nog steeds niet op die trainer komen. lijkt op max-presentator. dick advocaat rollen ze op en gaan er een potje mee voetballen vrees ik. dus maakt geen kans. frank rijkaard heeft de looks, dus uitsraling, waar ze in afrika wel naar smachten, maar nee, lui die hun naam op een onderbroek plaatsen is niet goet. hij moet blank, lang en handsome zijn. een hans kraay jr. een blonde hufter in een audi type. past wel mooi bij sommige spelers die door de invloed van hun ouders het elftal zijn binnengeloodst.
      Dick Advocaat is vanwege zijn hoge leeftijd inderdaad ongeschikt om een complexe Marokkaanse elftal in opbouw te leiden en waarin ook nog eens 4 talen worden gesproken.

Frank Rijkaard vind ik een goede. Sympathieke vent met een goede tactische inzicht en beheerst ook het Engels,Spaans en frans.

Alioui Cisse in zicht bij de Marokkaanse bond hoor. Cisse wordt onderschat. Ik vind die Cisse echt een baas!!!!!

Vooral als hij met 2 gebalde vuisten en armen zijn aanvoerder weet te triggeren aan de zijlijn om alles te geven.

Ik denk dat Alioui Cisse een goede kandidaat is om Renard te vervangen.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soldim Bekijk Berichten
      Wie beslissen er? Zitten er Fransen in de bond, of alleen de standaard bobo's?
      Nee,er komt een speciale commissie dat bestaat uit oud-spelers en trainers in de Marokkaanse competitie.

Lekjaa is wel de baas van de Marokkaanse voetbalbond maar hij mag niet alles in zijn eentje beslissen en dus ook geen bondscoach benoemen.

We hebben het over Marokko en geen Noord-Korea.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten