Laurent Blanc mogelijk nieuw trainer van Marokko - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/5 EersteEerste ... 345 LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Laurent Blanc mogelijk nieuw trainer van Marokko

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Laurent Blanc mogelijk nieuw trainer van Marokko

Helemaal eens met jou op dit punt.

En de Marokkaanse bond en voetballiefhebbers weten dat dondersgoed.

Je bent goed op de hoogte zo te lezen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Het probleem van coaches die Marokko heeft gehad na 2000 zijn het de Marokkaanse assistenten en spelers die iets betekent hebben voor Marokko en die een functie bekleden bij de Marokkaanse voetbalbond ...vaak zijn ze jaloers en gaan ruzies zoeken en dan lekken ze naar de media toe ..daarom moet je die gasten eigenlijk geen functies geven maar ja ..ze moeten wel oude spelers opleiden Zaki ruzie met Hadji ...Zak erui....Hadi ruzie met Renard ..Renard eruit en ga zo maar door..naybet ruzie met Zaki en bouderbala ...naybet eruit Marokko kan alleen beter met buitenlandse trainers werken..geen flapdrollen Marokkanen een contract geven ...geef ze wel een contract maar zet ze bij de jeugd of bij de olympische elftal of lokale elftal

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Hij gaat weg bij Senegal. Voor Afrikaanse begrippen is 4 jaar best wel lang HaasHaas. Wollah. Ze stoppen er na 3 jaar ermee of worden ontslagen. Een uitzondering daargelaten.

Die Alioui Cisse is echt een baas. Hij straalt kracht en macht uit. Letterlijk en figuurlijk. Hij is in mijn ogen met uitstek de beste oplossing om die Marokkaanse gras-madeliefjes met beide beentjes op de grond te zetten na hen génante en schandalige uitschakeling.

Tactisch zéér sterk. Want daar moet je kijken in Afrika. Discipline en tactiek.

Voetbal technisch gezien doen de meeste Afrikaanse voetballers niet onder aan de Europese of Zuid-Amerikaanse spelers.
      op die foto lijkt ie wat onzeker te zijn. en dan die blik in zijn ogen. hij is niet blij met het senegalese elftal. of het moment zegt dat hij niet tevreden is of hij is in gesprek met zichzelf. wat moet ik nu doen lijkt ie te zeggen. of het moment zegt dat meer. in afrika is het eten of gegeten worden. er moet geen breud maar trofeeën op tafel komen. djiwnen agrum. igessassen ghir athmun imun.

hij straalt iets vriendelijks uit. echt afrikaans. die bonden hebben een neppe james bond nodig. pairbonding. hij heeft wel zen haar al gebundeld. dus da's al wat. dat is tactiek. zeker weten. dus een coach moet het psychologisch aanpakken. een moderne napoleon. een fantast. iemand die hard kan boeren op de miserie van anderen.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      op die foto lijkt ie wat onzeker te zijn. en dan die blik in zijn ogen. hij is niet blij met het senegalese elftal. of het moment zegt dat hij niet tevreden is of hij is in gesprek met zichzelf. wat moet ik nu doen lijkt ie te zeggen. of het moment zegt dat meer. in afrika is het eten of gegeten worden. er moet geen breud maar trofeeën op tafel komen. djiwnen agrum. igessassen ghir athmun imun.

hij straalt iets vriendelijks uit. echt afrikaans. die bonden hebben een neppe james bond nodig. pairbonding. hij heeft wel zen haar al gebundeld. dus da's al wat. dat is tactiek. zeker weten. dus een coach moet het psychologisch aanpakken. een moderne napoleon. een fantast. iemand die hard kan boeren op de miserie van anderen.
      De Marokkaanse bond maakt een fout als zij Alioui Cisse niet serieus als optie overwegen.

Slaap lekker zo bro.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

De Marokkaanse bond maakt een fout als zij Alioui Cisse niet serieus als optie overwegen.

Slaap lekker zo bro.
      zoals sport al zei, ze nemen geen afrikaanse coach. daar zijn het veel te grote snobisten voor. er zit ook veel te veel afgunst tussen. dus ook al zou de beste trainer van de wereld bij ze aankloppen, dan nog zien ze het niet. dat wereldje is sowieso een overgewaardeerde teiltje geworden. die lui lopen naast hun schoenen. dan win je niks. het heeft niets met de voetballers te maken. het is dat zooitje er omheen.

slaap lekker! ik moet morgen werken. 6 uur d'r uit. grote storing bij klant.

Prikker Doenia E's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waarom wil je überhaupt kampioen worden van iets? Waarom hechten mensen zoveel waarde aan de grootste, snelste en beste te willen zijn? Allemaal puur voor het aanzien en in het centrum willen staan. Mannen hebben daar vaker last van dan vrouwen. Je zegt het zelf al: beter lelijk en winnen dan mooi en verliezen. Het moet gaan over kwaliteit en nut. Als winnen het doel is, gaat het alleen maar over ego. Wat klein zijn mannen die puur vanwege het ego hun dingetje doen. De grootste of de snelste auto, het hoogste gebouw, de grootste lul, noem het maar op. Miserabel eigenlijk, toch?
      Ik snap het wel wat je schrijft, alleen behoeft het nuance als het voetbal betreft. Ik weet niet of je weet wat voor een impact het heeft op een derde wereldland (zelfs hier) als je bijvoorbeeld de Afrika cup wint. De mensen, die het in het dagelijkse leven zwaar hebben met de strijd om hun bestaan, zijn echt door het dolle heen. Het geeft zoveel plezier en vreugde. Ik heb filmpjes toegezonden gekregen van familieleden die filmden in hun buurt, ook Mariska en ik hebben elkaar geappt. Overal (behalve in NL dan) zijn Algerijnen massaal op straat gegaan. In Algerije zag je vrouwen tot diep in de nacht op straat, wat ze normaliter niet doen. Iedereen is blij.

Gedurende de Afrika cup wordt alle creativiteit uit de kast getrokken. Ook ik heb mijn best gedaan, wat betreft mijn tenue. Ik zal geen foto plaatsen, anders raakt een niet nader te noemen narcist zijn bolletje weer op hol, en gaat hij weer jaren mijmeren dat de foto voor hem bedoeld was. Tijdens de Afrika cup worden allerlei RAI liedjes gemaakt zoals deze vrolijke (zie onderstaand filmpje).

Ik vond zelf de wedstrijd niet zo mooi, meer een vechtpartij. De scheidsrechter vond ik partijdig (aan de kant van Senegal). Bounedjah scoorde, wat geen pareltje was zoals het doelpunt van Mahrez, maar dit alles boeit gewoon niet als het om de finale gaat. Het gaat inderdaad om winnen en het geluk en plezier wat ik alle kinderen aldaar dan gun.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Voor 75% tot nu toeLaurent Blanc heeft na zijn ontslag bij PSG in 2016 niks gedaan...hij heeft 22 miljoen mee gekregen encdaar genoot hij er van Nu is hij de grootste kanshebber om Renard op te volgen
      laurent Blanc was trouwens een paar jaar terug in opspraak gekomen omdat hij een limiet wilde stellen aan het aantal donkere én Arabische spelers in het Franse nationale team of clubs.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

Renard is starting a new adventure in Saudi Arabia.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

laurent Blanc was trouwens een paar jaar terug in opspraak gekomen omdat hij een limiet wilde stellen aan het aantal donkere én Arabische spelers in het Franse nationale team of clubs.
      True. He wished there were more players fitting with his family name.

The only French coach Morocco needs would be Zidane.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Panthera_Leo's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Normaal hadden ze eerst contact met Blanc maar deze vroeg te veel geld en daarna deze ervaren Franse Bosnier als nieuwe coach aangesteld

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten