Ik vind jou een goed mens.
Jij bent samen met Ballandalus,Revisor en HaasHaas die zich afzijdig hebben gehouden tegen de valse en op leugens gebaseerde ( IBKIS en Oisau,en dat doet pijn) aanvallen op mij.
Jouw houding is gewoon dikke respect!!!!!
Er wordt mij eenzaamheid,geestestziekte en zelfs een zieke bot die urenlang het forum onder spamt verweten.
Omdat ze mij verder niet kunnen bestrijden.
Ik laat het aan jou en God over.
Ik heb heel veel foute dingen gedaan in het leven zoals ieder mens dat doet maar ik had geen andere keus!!!!!!
Oeqsoemoebillah,zuster!!!.
Ik ben bedreigd door zeker 8 leden. Van rechts-extremisten tot mijn eige zogenaamde broeders.
Gelukkig ben ik ook gezegend met ballen en trots en heb ik geen bot nodig om de personen die mij niet mogen op gepaste afstand te houden.
En weet je wat het ergste is Kanz?
Indirect wordt ik aangevallen en als ik (terecht) van mij afbijt geven die hyena's niet thuis tegen deze Leeuw.
Ik heb alles gegeven en nooit gelogen en/of dingen verzonnen in mijn post's. (Buiten dronken gescheld)
En wat doen ze lieve Kanz?
Ja leuk. Opgetieft. Je bent gewoon ziek en dat stukje normaal wat je een kans geeft om geholpen te worden help je om zeep omdat je vol zit met zelfhaat en daardoor anderen last bezorgt. Kanz is tof. Maar ik beloof je: als ik het heb opgegeven met je, dan ook Kanz. Tijd voor zielig doen is voorbij. Precies op dat moment dat ik wereldkundig maakte dat mijn moeder aan beenmergkanker lijdt en je 2 minuten later een PM stuurt met ik neuk je moeder. Opgekenkert zieligerd. Doe in het echte leven maar zo. Je maakt geen kans. Vraag Kanz maar wie of wat ik ben. Nee wacht, zij mag van van mij nooit meer op jou reageren. Ik heb macht. Loser.
Op welke moment eeh zieke bejaarde psychopaat?
Ik heb jou alleen een PM gestuurd omdat je dreigde mij een kogel door de kop te schieten. (overigens en dreigement die je nooit wil en kan waarmaken).
Daar reageer je niet op Lezenswaard,H.
Ik blijf hangen.
Dit bedoel ik Kanz.
Ik wil pauze nemen en deze 1-dimensionale kindjes met 1 hersencel blijven stuur doen.
Ik overklas deze mongooltjes nuchter en onder invloed. Met Google,algemene kennis en bluf.
Moet je eens indenken wat ik voor schade ga aanrichten als ik over 6 maanden my comeback maak.
De enige schade die jij aanricht is denkbeeldig. Je gelooft écht dat je wat voorstelt. Dat is helaas een echte, bestaande ziekte. Maar daar ik geen professionele psychiater ben: opgekenkert met je grootheidswaanzin. Het meeste dat jij bereiken kan is de leesbaarheid op een nietszeggend forum verpesten. En je thuis verstoppen voor de grote mensen-wereld waarin jij niet mag meetellen.
Bladwijzers