oeps...…..
oeps...…..
Laatst gewijzigd door Selected; 25-07-19 om 21:15.
Speciaal een topic pour moi, voel me haast vereerd.Heb je het ook zo warm, nigh?
FYI: niet alleen ben ik Zwitserland, ook Costa Rica en Ierland zijn in mij gehuisvest.
Daarnaast ben ik van de rubriek human interest, dus even een vraagje weer: wat is het in je dat maakt dat je de waarheid graag deelt?
She's soriginal.
Gisteren had ik het warm en ben ik naar de krudivat gegaan en heb een zwembadje gekocht en die in mijn huiskamer gevuld met water( moet nog laminaat leggen) en heb tot 03;00 zitten chillen in het badje.
Nu duik ik er zo nu en dan in en film kijken is echt chill.
Waarom zou je moeten liegen op een forum? Het zijn maar letters en een beeldscherm. Ik schaam mij niet om dingen te vertellen die andere niet durven te vertellen over zichzelf. En waar ik helemaal niet tegen kan zijn leugens en daarom opende ik deze topic.
Maar goed,het is ook niet mijn bedoeling geweest om zo hard uit te halen.
Een zwembadje zelfs, klinkt als 'ik pas er amper in', maar besa7tek, al vraag ik me wel af waarom je niet gewoon lekker onder de douche bent gestapt, ik bedoel zwembad, dan denk ik aan zon, tenzij je ook nog een plafond moet installeren... Het is nu heerlijk buiten, net een wandelingetje gemaakt. *
Ik volg je, hoor. Flauw, maar je kunt ook de vraag stellen waarom je de waarheid zou moeten vertellen op een forum.
Soms is niets wat het lijkt en soms alles, zoals dat ook offline geldt.
She's soriginal.
Het zijn maar letters en een beeldscherm. Ik schaam mij niet om dingen te vertellen die andere niet durven te vertellen over zichzelf.
Uhuh, uhuh.
JIj prikt sneller dan ik denken kan.
Bladwijzers