geen karakter, zeg ik.
geen leven
geen ballen
geen "flous"=tin3asheen
geen inspiratie
geen....
Je mag meer invullen..
geen karakter, zeg ik.
geen leven
geen ballen
geen "flous"=tin3asheen
geen inspiratie
geen....
Je mag meer invullen..
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Je kunt alleen de posts lezen als je ze liked???
Maar niemand liked ze!
Yes, you can eat less meat and FISH AND save the world!!! Yes you can!!!!
http://www.soundcloud.com/hugo32
Is denk ik een bot die gebruikt maakt van een zwakke plek in de forumsoftware.
'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
Ik had jou intelligenter ingeschat. Zoals ik al eerder schreef: dit is iemand zonder leven. Gewoon een prikker die verteerd wordt door het feit, dat hij in vrijwel elke topic niet serieus genomen enof genegeerd wordt. Eenmaal uitgeraasd en tot het kookpunt gefrustreerd, neemt hij de volgende dag wraak door de boel te verzieken voor anderen. Daardoor voelt hij tenminste erkenning. Erkenning die hij in zijn mislukte leven totaal ontbeert. Bijkomend voordeel van zijn noeste werk om zinloze topics te openen is het feit, dat zijn dronkemans geraaskal waarvoor hij zich in nuchtere toestand doodschaamt, zo ver mogelijk van de hoofdpagina verdwijnen.
Gewoon een mislukte terrorist. Doet me denken aan professor chaos van South Park; omdat hij niet mee mag doen met het superheldenfantasietje van zijn vriendjes, creëert hij maar zelf een schurk: de boel saboteren. South Park is trouwens wél grappig.
grappig om te lezen hoe lui dingen kunnen toeschrijven aan andere lui waar ze een hekel aan hebben. krenten in de pap oplepelen heet zoiets. en south park grappig vinden is zooo 2007. en chaos is er altijd al geweest, dat maakt het leven ook leuk. zonder chaos kan je net zo goed de ruften van trump op zijn zetel gaan besnuffelen.
en daar heb je de volgende strontvlieg die er in feite alleen maar van kan genieten dat wsdb vervuild wordt.
wsdb : spam
Helemaal niet. Wsdb vind ik net zo leuk als nvdd. Die troep is heel erg irritant en heb juist geklaagd over die vervuiling.
Bladwijzers