Lelijkste naam ooit - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Lelijkste naam ooit

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Lelijkste naam ooit

Jawel man. Je weet toch. Niet eens dat die regisseur/hoofdpersoon/scenarioschrijver/cameraman/make-up artiest de moeite neemt om die 8 mannen achter elkaar te late staan staan in het steegje zodat het logisch lijkt. Ze staan in een groepje. Die kogel maakt rondjes 3la jehd, iedereen moet dood met 1 pang. Dat waren tenminste mijn jeugdfilms uit Bollywood. Misschien gebruiken ze tegenwoordig meer panggeluiden, maar sowieso valt er eentje al neer voordat er geschoten is. Wesh denken ze dat we dom zijn of zo.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Vergeet die torrie. Verspeel je energie niet aan wat jij denkt dat slecht is. Lees boeken en laat zien wat goed is.

Op internet gelooft niemand je meer. Gelukkig is internet niet belangrijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Panthera_Leo vind ik trouwens ook de lelijkste nick ooit.

Selected komt pas in Januari vrij maar nu gebeuren er veel gekke dingen in Palestina omdat de zionisten hopen dat de wereld bezig is met vakantie vieren.

Ik ga op NVDD elke verkeerde zionistische scheet die in de verkeerde richting is gelaten plaatsen!!!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker Panthera_Leo's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten

Op internet gelooft niemand je meer. Gelukkig is internet niet belangrijk.

Ik schrijf die artikelen niet.

Als je goed hebt opgelet beargumenteer ik mijn reactie (altijd) met een link/bron/hoe je het wil noemen broeder.
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Jawel man. Je weet toch. Niet eens dat die regisseur/hoofdpersoon/scenarioschrijver/cameraman/make-up artiest de moeite neemt om die 8 mannen achter elkaar te late staan staan in het steegje zodat het logisch lijkt. Ze staan in een groepje. Die kogel maakt rondjes 3la jehd, iedereen moet dood met 1 pang. Dat waren tenminste mijn jeugdfilms uit Bollywood. Misschien gebruiken ze tegenwoordig meer panggeluiden, maar sowieso valt er eentje al neer voordat er geschoten is. Wesh denken ze dat we dom zijn of zo.
      Tazzz.

Je zit in Hollywood shit te denken broertje en ik plaats hier geschiedenis.

Houd het maar bij je kutjes.

Ik wil in elk geval niks meer met je te maken hebben.
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Van deze hond Asis Aynan
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Kijk hoe ik jou urenlange afwezigheid bespeel.

Natuurlijk ben jij niet slim noch intelligent of sterk. En hoe kan jij ooit een gezin onderhouden zonder geld.

Zelfs Kanz moet benzine aan je verspillen.

Mattie wordt wakker. Ik heb geld,huis,leven,familie,geluk, auto en Ballandalus.

JIj hebt alleen praatjes,

Ik deed dat alleen om de sfeer op WSDB beetje leuk et houden hoor.

Ariel vind ik juist megamindylief. Ari-el, naar boven jij! Nu!

Radjinder, pur mahatamperda gesh de gesh!! Pertavankesh!

(Niet Google translaten, ik ben gewoon Hindi aan t nadoen).

Deze heb ik vaker gebruikt, maar ken je deze...

Schurk in Bollywoodfilm wordt uiteindelijk ontmaskerd en schiet met zijn laatste kogel 6 man dood, met echo en al. Ah, aaaaaah, aaaah, aah, ah, aaaaaaaaaaaah, en dan hoor je de kogel nog weerkaatsen ten alle muren van het doodlopend steegje, pfiew, piew.

Ergste nog, de held leeft nog precies 5 minuten. En terwijl ie met zijn hand op zijn doodbloedende hart drukt vertelt hij nog even de hele clou van de film. Aaaaah hamtokachalai aaaah je pa, die ma, ja, liefde, jaaaaaaaaaaa, sorry. Dat is omdat het b

Gewoon parthiro. Was maar 1 kogel man. Doe rustig.
      Ariel vind ik juist megamindylief. Ari-el, naar boven jij! Nu!

Radjinder, pur mahatamperda gesh de gesh!! Pertavankesh!

(Niet Google translaten, ik ben gewoon Hindi aan t nadoen).

Deze heb ik vaker gebruikt, maar ken je deze...

Schurk in Bollywoodfilm wordt uiteindelijk ontmaskerd en schiet met zijn laatste kogel 6 man dood, met echo en al. Ah, aaaaaah, aaaah, aah, ah, aaaaaaaaaaaah, en dan hoor je de kogel nog weerkaatsen ten alle muren van het doodlopend steegje, pfiew, piew.

Ergste nog, de held leeft nog precies 5 minuten. En terwijl ie met zijn hand op zijn doodbloedende hart drukt vertelt hij nog even de hele clou van de film. Aaaaah hamtokachalai aaaah je pa, die ma, ja, liefde, jaaaaaaaaaaa, sorry. Dat is omdat het budget op is.

Gewoon parthiro. Was maar 1 kogel man. Doe rustig.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Ariel.

Wie vernoemd zijn kind nou naar een wasmiddel?
      Ariel Sharon eh whoeshoem.

Nelson Mandela

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten