ik vraag me af wat ik met deze hong kong platen aanmoet...
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: ik vraag me af wat ik met deze hong kong platen aanmoet...

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Standaard ik vraag me af wat ik met deze hong kong platen aanmoet...

ooit in hong kong aangeschaft. zitten best wel leuke platen tussen. stuk of 70 stuks. goeie kwaliteit en een hoop zijn best wel schaars geworden. ik zag dat sommigen meer dan 500 dollar waard zijn.
      ik heb nog lang niet alles beluisterd.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011791

Standaard Re: ik vraag me af wat ik met deze hong kong platen aanmoet...

Digitaliseren en op youtube gooien.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ooit in hong kong aangeschaft. zitten best wel leuke platen tussen. stuk of 70 stuks. goeie kwaliteit en een hoop zijn best wel schaars geworden. ik zag dat sommigen meer dan 500 dollar waard zijn. ik heb nog lang niet alles beluisterd.
      Je platen bevatten oud Cantonees film muziek ..de andere is Thais ?...k ben opgegroeid met shaolin kung fu en ik herken aan de hand van de muziek de film al zou ik geen beelden niet zienDit is echt waar...ik kijk elke dag kung fu films ..ik kijk geen kung fu uit de stad met pistolen of moderne dingen..gewoon puur natuur oude films

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Digitaliseren en op youtube gooien.
      nah, too much work en geode. uiteindelijk schiet je er niet veel mee op. alleen maar domme claims die nergens op gebaseerd zijn. dat hele rechtensysteem is behoorlijk doorgeslagen.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Je platen bevatten oud Cantonees film muziek ..de andere is Thais ?...k ben opgegroeid met shaolin kung fu en ik herken aan de hand van de muziek de film al zou ik geen beelden niet zienDit is echt waar...ik kijk elke dag kung fu films ..ik kijk geen kung fu uit de stad met pistolen of moderne dingen..gewoon puur natuur oude films
      klopt wat je zegt. er zitten een aantal filmplaten tussen. muziek dat in oude kung fu films is gebruikt. maar ook veel popmuziek, jazz en dat soort stijlen.

Important Prikker Panthera_Leo's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik ben opreccht nieuwsgierig welke landen jij als mondiale burger en kind van God en Moeder Aarde allemaal hebt bezocht.

What the fuck [email protected]!~

Mongolie,Egypte,Hong Kong, Canada, en de rest kom wel als ik helderder van geest bent,

Jij hebt meer van het leven gezien dan ik van de duistere kanten van de menselijke geest.
      Laatst gewijzigd door Panthera_Leo; 12-08-19 om 22:49.
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Ik ben opreccht nieuwsgierig welke landen jij als mondiale burger en kind van God en Moeder Aarde allemaal hebt bezocht.

What the fuck [email protected]!~

Mongolie,Egypte,Hong Kong, Canada, en de rest kom wel als ik helderder van geest bent,

Jij hebt meer van het leven gezien dan ik van de duistere kanten van de menselijke geest.
      egypte en tunesië ben ik nog niet geweest broertje. pas als die wat meer amazigh-bewuster zijn. of egypte is natuurlijk qua wetenschap wel wat verder over het een en ander. dus die wil ik nog overwegen. upper-egypte hoort bij tamazgha. daar ben ik wel in geïnteresseerd. tunesië th-refthi-7eth n mara n timura. dus dat wordt sowieso niks. al woont daar ook een klein zwaar onderdrukt en niet-erkend amazigh-volk. ze zijn daar verarabiseerd voor een groot deel. wie daar nog als amazigh de toerist gaat uithangen is niet goed bij zijn heufd.

singapore is eigenlijk ook net als hong kong 1 grote stad. 35 km vierkant. zo uit mijn heufd.
      singapore zou ik wel willen wonen en werken. leuke stad, mooie mensen. geen misstanden over. geen misgunners en dat soort shit. vrome moslims met een moderne twist. net als het eten. niet te vreten.

die laatste zin van jou is trouwens echt mooi sterk diep. de duistere kanten van de menselijke geest.
      ze snijden in mijn hart die gerijpt is door moordkuilen.

goed dat je geen moordkuil van je hart laat maken. gewoon eruit gooien die hap. en vooral sommige shitzooi dat hier rondhangt.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten