Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker) - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/9 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 83

Onderwerp: Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker)

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker)

De minderjarige zoon van een crimineel hoeft niet behandeld te worden als een crimineel omdat zijn moeder een crimineel is. Nog even en je zegt dat de zoon schuld heeft aan de heksentocht tegen die school.

Je kunt die twee zaken makkelijk gescheiden houden als strijder tegen onrecht. Als ze een medestander was van het Haga Lyceum, wat was dan je mening? Lekker voor die jongen? Goed werk van de Televaag? Vast niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ze heeft zelf aan het laffe vuile spel meegedaan, zie Haga school. Wie het laffe vuile spel speelt, zal door het vuile spel bespeeld worden.

Klant Bij Tanger Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Standaard Re: Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker)

Geen medelijden met Halsema.

Halsema criminaliseerde en criminaliseert de Haga school om hun rechten in te perken. Massaal de Haga school via de media zwartmaken zonder een echte wetsovertreding. In haar gezin zijn er meerdere strafzaken gepleegd.
      Wat manlief en zoonlief uitgekuurd hebben, heeft geen verband met haar burgemeesterschap. Ik maak hier verder geen woorden aan vuil.

Haga Lyceum . . . als burgemeester moet je blindelings vertrouwen op de informatie die wordt aangeleverd.
      Ik neem aan dat het om massieve dossiers (Haga lyceum) gaat.
      Alle pagina's onderzoeken op het waarheidsgehalte houdt je wel lekker bezig en er zijn vele andere zaken.
      Vooralsnog geef ik zowel Femke Halsema als het Haga Lyceum ongezien het voordeel van de twijfel.

Medelijden . . . Femke Halsema lijkt mij iemand die geen enkele behoefte heeft aan medelijden.
      Geert Wilders, die vanwege 'minder, minder, minder . . . dat gaan wij regelen' zomaar een (politiek?) proces aan zijn zijn broek heeft gekregen, teert op medelijden.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Je hoeft je geen zorgen te maken om haar zoon. Dat komt heus wel allemaal goed. Anders dan de Marokkanenzonen die dit al decennialang ervaren.

Natuurlijk kan ik de zaken gescheiden houden. Daarom heb ik me niet bemoeid met het bericht toen het over haar zoon ging. Ik ben er pas ingestapt toen bleek dat de gun van pappalief was.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Je hoeft je geen zorgen te maken om haar zoon. Dat komt heus wel allemaal goed. Anders dan de Marokkanenzonen die dit al decennialang ervaren.

Natuurlijk kan ik de zaken gescheiden houden. Daarom heb ik me niet bemoeid met het bericht toen het over haar zoon ging. Ik ben er pas ingestapt toen bleek dat de gun van pappalief was.
      Ik geloof jou als zegt dat je de zaken gescheiden kan houden.
      Maar door je manier van opschrijven lijkt het alsof 'vuurwapen' en 'Haga Lyceum' niet van elkaar gescheiden zijn.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      Wat manlief en zoonlief uitgekuurd hebben, heeft geen verband met haar burgemeesterschap. Ik maak hier verder geen woorden aan vuil.

Haga Lyceum . . . als burgemeester moet je blindelings vertrouwen op de informatie die wordt aangeleverd.
      Ik neem aan dat het om massieve dossiers (Haga lyceum) gaat.
      Alle pagina's onderzoeken op het waarheidsgehalte houdt je wel lekker bezig en er zijn vele andere zaken.
      Vooralsnog geef ik zowel Femke Halsema als het Haga Lyceum ongezien het voordeel van de twijfel.

Medelijden . . . Femke Halsema lijkt mij iemand die geen enkele behoefte heeft aan medelijden.
      Geert Wilders, die vanwege 'minder, minder, minder . . . dat gaan wij regelen' zomaar een (politiek?) proces aan zijn zijn broek heeft gekregen, teert op medelijden.

Als je als burgemeester de strijd aan bindt met criminaliteit dan kun je beter eerst je zaakjes in eigen huis goed regelen. Komt namelijk niet zo overtuigend over als je de ijzervreetster wilt spelen.

Inzake het Haga lyceum heeft de AIVD op verzoek van Halsema een ambtsbericht de deur uitgedaan om zo het Haga lyceum zwart te maken en daarmee de ouders en kinderen te manipuleren. Jarenlange juridische strijd leverde alleen het Haga lyceum winst op en toen greep Halsema naar het vuile AIVD wapen. Juridische kreeg Amsterdam niets voor elkaar dan mar dat vuile spel dat niet te controleren is.

Op 7 maart publiceerde terrorismebestrijder NCTV delen van de inhoud op verzoek van burgemeester Femke Halsema. Daarin waarschuwde de dienst dat de school een deel van het lesprogramma wilde wijden aan de salafistische geloofsleer.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5655779

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Ik geloof jou als zegt dat je de zaken gescheiden kan houden.
      Maar door je manier van opschrijven lijkt het alsof 'vuurwapen' en 'Haga Lyceum' niet van elkaar gescheiden zijn.
      Gaat om manipulatie door vuil spel. Zij manipuleerde de boel, daarbij gebruikenmakend van hetzelfde mediamechanisme dat haar nu zelf treft.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

En bovendien, is het nu haar man die de media opzocht en allerlei uitlatingen deed over de gun en zich publiekelijk uitspreekt over de negatieve kanten van een leven naast de politieke schijnwerpers.

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Als je als burgemeester de strijd aan bindt met criminaliteit dan kun je beter eerst je zaakjes in eigen huis goed regelen. Komt namelijk niet zo overtuigend over als je de ijzervreetster wilt spelen.

Inzake het Haga lyceum heeft de AIVD op verzoek van Halsema een ambtsbericht de deur uitgedaan om zo het Haga lyceum zwart te maken en daarmee de ouders en kinderen te manipuleren. Jarenlange juridische strijd leverde alleen het Haga lyceum winst op en toen greep Halsema naar het vuile AIVD wapen. Juridische kreeg Amsterdam niets voor elkaar dan mar dat vuile spel dat niet te controleren is.

Op 7 maart publiceerde terrorismebestrijder NCTV delen van de inhoud op verzoek van burgemeester Femke Halsema. Daarin waarschuwde de dienst dat de school een deel van het lesprogramma wilde wijden aan de salafistische geloofsleer.

Logisch dat Halsema de bronnen wil laten zien waarop zij haar beleid baseert.
      Een naam die voortdurend opduikt is die van Dick Schoof (vml. NCTV en huidig hoofd van de AIVD) en Dick Schoof vind ik niet echt integer.

Door schier toeval ken ik een gepensioneerde ex-AIVD'er en zoals ik het begrijp is Schoof wegepromoveerd naar de AIVD omdat hij teveel rotzooi had veroorzaakt.
      Bij de AIVD kan hij beter in toom worden gehouden en zich ook wat meer gaan richten op rechts-extremisme

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Gaat om manipulatie door vuil spel. Zij manipuleerde de boel, daarbij gebruikenmakend van hetzelfde mediamechanisme dat haar nu zelf treft.
      Ik vind Femke Halsema niet oneerlijk. Maar net zoals veel andere GL'ers kan zij wel eens te goed van vertrouwen zijn.

En bovendien, is het nu haar man die de media opzocht en allerlei uitlatingen deed over de gun en zich publiekelijk uitspreekt over de negatieve kanten van een leven naast de politieke schijnwerpers.
      Verstandige zet.
      Dat van dat vuurwapen zou vroeg of laat uitlekken en op deze manier is de familie de media een slag voor.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Logisch dat Halsema de bronnen wil laten zien waarop zij haar beleid baseert.
      Een naam die voortdurend opduikt is die van Dick Schoof (vml. NCTV en huidig hoofd van de AIVD) en Dick Schoof vind ik niet echt integer.

Door schier toeval ken ik een gepensioneerde ex-AIVD'er en zoals ik het begrijp is Schoof wegepromoveerd naar de AIVD omdat hij teveel rotzooi had veroorzaakt.
      Bij de AIVD kan hij beter in toom worden gehouden en zich ook wat meer gaan richten op rechts-extremisme
      En dat is het em nou! De Haga school moet zich verweren tegen geheime informatie/roddels/gefabriceerde info die doelbewust is verspreid om de samenleving, ouders en kinderen te manipuleren. Halsema deed mee met deze manipulatie zonder dat er daadwerkelijk iets strafbaars was gepleegd. In de zaak van Halsema was er wel een strafrechtelijke aanleiding.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten