Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker) - Pagina 8
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 8/9 EersteEerste ... 789 LaatsteLaatste
    Resultaten 71 tot 80 van de 83

Onderwerp: Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker)

Klant Bij Tanger Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Standaard Re: Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ja, ik heb het gelezen. Heb al de topic die daar over gaat ge-updated. Ik kan het echt niet meer bijbenen met al dat islamgedoe van Nederland.
      De commotie rond het Haga Lyceum heeft VVD/D66/PvdA geïnspireerd tot het herwaarderen van Art. 23 van de Grondwet (lid 3, Bijzonder Onderwijs).

(https://nos.nl/artikel/2301385-pvda-...onderwijs.html)

Nu betekent Art. 23 herwaarderen dat er ook naar reformatorische scholen gekeken gaat worden.
      Arie Slob doceerde maatschappijleer aan een reformatorische school toen hij werd gevraagd om voor de CU minister te worden.
      In de context van Art 23 herwaarderen wekken Arie Slob's acties tegen het Haga Lyceum en de joods-orthodoxe school Cheider de indruk dat Arie Slob aan het bewijzen is dat Art. 23 in de huidige staat genoeg checks and balances ingebouwd heeft om misstanden te corrigeren(c.q. het reformatorisch onderwijs en geestverwante ondernemers kunnen blijven profiteren van Art. 23).

Binnen het huidige politieke spectrum zal de SP ongetwijfeld geen bezwaren hebben tegen een herwaardering van Art. 23.
      Bij GL heerst echter de vrees dat herwaardering van Art. 23 ten koste zou kunnen gaan van wat minder frequente types van Bijzonder Onderwijs (Dalton, Rudolf Steiner, Montessori etc.)
      Het ligt dus voor de hand dat Arie Slob (minister voor iedereen) zijn CU-pijlen op GL zal richten.
      En, naar mijn mening, niet al te toevallig richt Arie Slob op dit moment zijn acties tegen twee scholen in Amsterdam waar GL-lid Femke Halsema burgemeester is.

Zelfs zonder de al dan niet betrouwbare 'AIVD bewijzen' tegen het Haga Lyceum erbij te betrekken hangt er voor mij aan het geheel een luchtje van (ontoelaatbare?) belangenverstrengeling.
      Zelf vind ik Art. 23 een exemplarisch voorbeeld van de wet van remmende voorsprong die in dit geval islamitisch onderwijs benadeelt.
      Islamitisch onderwijs als nieuwkomer dat ook nog gepampered wordt door Art. 23 lokt al bij voorbaat uit te denken er iets aan mankeert.
      Ik ben ervan overtuigd dat als, de alleen in Nederland bestaande, constructie van als Art. 23 helemaal wordt afgeschaft, de Nederlandse moslimgemeenschap zelfredzaam genoeg is om particuliere islamitische scholen op te richten (en te bekostigen).
      Dus wat mij betreft mag het herwaarderen van Art. 23 leiden tot het verdwijnen van Bijzonder Onderwijs.

Zie ook: https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...rustreren.html

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Halsema de burgemeester van Amsterdam is in verlegenheid gebracht door haar zoon (inbreker)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ja, ik heb het gelezen. Heb al de topic die daar over gaat ge-updated. Ik kan het echt niet meer bijbenen met al dat islamgedoe van Nederland.
      Precies. Daar is al een topic over. Meerdere zelfs. Deze topic gaat dacht ik over de zoon
      van Halsema.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Precies. Daar is al een topic over. Meerdere zelfs. Deze topic gaat dacht ik over de zoon
      van Halsema.
      Deze topic gaat over Femke Halsema (die in verlegenheid gebracht is door haar zoon).

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Breaking News : Halsema ter discussie bij de raad van gemeente Amsterdam ...zij zal ontslagen worden ..redenen teveel leugens en haar integriteit geloofwaardigheid is ver te zoeken...ze heeft voorbeeldfunctie en die heeft ze laten zakken voor haar leugens

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interim Bekijk Berichten
      Deze topic gaat over Femke Halsema (die in verlegenheid gebracht is door haar zoon).
      Klopt. Dus niet over wat zij als burgemeester al zo doet of zegt. Het gaat over die zoon hoe dat Halsema raakt.

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614771

Je zou maar criminologie studeren en makkelijk de Islam denken te kunnen criminaliseren.

Ik zou zeggen : de criminaliteit bestrijd je beter in je eigen huis.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Moet haar huis niet 3 maanden dicht zijn ?Ze hebben immers een wapen thuis en vaak is het zo dat een normale burger zijn bezit dichtgetimmerd wordt na vonds van eenwapen of drugs

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Standaard spreken is zilver, zwijgen is goud

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Je zou maar criminologie studeren en makkelijk de Islam denken te kunnen criminaliseren.
      In NVDD loopt er een draad over het onderwerp Cornelius Haga Lyceum (deelonderwerp in deze discussie).
      Volgens mij geven er op NVDD niet-moslimse deelnemers hun mening over een alternatief Cornelius Haga lyceum waarvan de doelstellingen beschreven worden door de media.
      Dit alternatief Cornelius Haga Lyceum wordt door de media beschreven als een extremistische salafistische school met als gevolg dat voornoemde niet-moslimse deelnemers aan de dicussie op NVDD , zichzelf criminaliseren en verworden tot (ultra)rechtse extremisten.
      Dus de media die het Cornelius Haga Lyceum criminaliseren laten gematigde niet-moslims zichzelf criminaliseren.
      Anders gezegd: multiple mindfucking MSM (= Main Stream Media).

Ik zou zeggen : de criminaliteit bestrijd je beter in je eigen huis.
      Haha . . . ja, het zou best zo kunnen zijn dat Femke Halsema thuis al lang en breed bestudeerd heeft waar de islamitische onderwijsinstelling Cornelius Haga Lyceum echt voor staat en voor het moment de strategie hanteert: spreken is zilver, zwijgen is goud..

De Belastingdienst ligt momenteel onder vuur omdat er sterke aanwijzingen zijn dat een aantal racistische ambtenaren, die werken bij de Belastingdienst, substantieel veel allochtonen, waaronder moslims, op demonische wijze dupeert.

De bestuurlijke aanpak van de islamitische onderwijsinstelling Cornelius Haga is gebaseerd op informatie verstrekt door de Nederlandse veiligheidsdiensten. En het kan zijn dat, net zoals bij de Belastingdienst, racistische ambtenaren, die werken bij de veiligheidsdiensten, zich schuldig maken aan het criminaliseren van de islamitische onderwijsinstelling Cornelius Haga.

N.B.
      Missie en visie van de islamitische onderwijsinstelling Cornelius Haga Lyceum:

https://www.maroc.nl/forums/het-nieu...ml#post5663078 (ietsje naar beneden scrollen → Missie en visie)

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Het is beter als jij voortaan het nieuws niet breekt man. Jij hebt geen flauw benul van brekende nieuws.

Halsema is een taaie. En behalve dat heeft ze een heleboel krediet bij de gewone Nederlander. Zij stapt op wanneer zij wil opstappen.

Als ik haar was dan had ik nog even gewacht op een 'we got him' -moment en dan lekker de eerste de beste kroeg op het Rembrandtplein gepakt om mijn ambtsketting aan de wilgen te hangen. Ondankbare taak, burgemeester zijn van die lieve stad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Breaking News : Halsema ter discussie bij de raad van gemeente Amsterdam ...zij zal ontslagen worden ..redenen teveel leugens en haar integriteit geloofwaardigheid is ver te zoeken...ze heeft voorbeeldfunctie en die heeft ze laten zakken voor haar leugens

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

De zoon van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema zal niet worden vervolgd voor verboden wapenbezit. Dat meldt Peter Plasman, de advocaat van de 15-jarige jongen.Plasman heeft de beslissing vernomen van de officier van justitie in Haarlem, die de zaak onderzoekt. Het parket Noord-Holland heeft het dossier van het OM in Amsterdam overgenomen, om de schijn van belangenverstrengeling te vermijden.Halsema’s zoon werd op 15 juli gearresteerd, toen hij met een vriend op een leegstaande woonboot in Amsterdam-Oost voor overlast zorgde. Het wapen dat hij bij zich had, zou hij hebben weggegooid toen de politie arriveerde.Plasman zegt dat hij zeer onlangs een zogeheten ballistisch rapport van een wapendeskundige van justitie heeft ontvangen. Daaruit blijkt dat het wapen een gas/alarmrevolver is. “Inwendig is in de loop een zogenoemde sper aangebracht waardoor geen kogelprojectielen kunnen worden verschoten”, aldus Plasman. Overtreding van de Wet Wapens en Munitie is het enige strafbare feit dat aan de orde is, zegt Plasman. “Van braak - laat staan inbraak - of diefstal is volgens het Openbaar Ministerie niets gebleken.”FilmsetsDe echtgenoot van Halsema, filmproducent Robert Oey, heeft onlangs in een interview in NRC Handelsblad gezegd dat het wapen van hem is. In dat vraaggesprek repte hij van een onklaar gemaakte revolver die werd gebruikt op filmsets. Het OM Noord-Holland verdenkt hem wel van verboden wapenbezit.De zaak wordt nu afgedaan in ‘Halt’ en dat betekent dat de zoon van Halsema geen strafblad krijgt. Een Halttraject omvat onder meer leeropdrachten en het maken van excuses. De maatregel is voor zogeheten ’first offenders’ van 12 tot 18 jaar. De burgemeester wil vooruitlopend op een debat donderdagmiddag in de gemeenteraad nog niet reageren.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten