Die thanks en dislikes shit
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Die thanks en dislikes shit

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Die thanks en dislikes shit

Willen jullie, die paar plus 1 die dat constant doen, daar alssssssssssjeblieft mee stoppen?

Hoe vaak moet ik uitleggen dat ik elke keer depressiever word als ik zie dat dat gele ballonnetje een thanks of like is en geen privébericht van Ballandalus (en nu Olijfje). Begrijpen jullie dat niet, of ben ik de enige die gele ballonnetjes krijgt op een mobiel? Moet ik een screenshot maken ofzo, sjongejonge man hé, pffffff.

Gisteren zag ik maar liefst 9 gele ballonnen. Ik dacht, oke, laat het niet weer allemaal thankies en disikes zijn aub, en wat gebeurt? Weer onnodig vrolijk en blij. Voor niks.

Geen gele ballonnetjes aub. Thanks.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 15 Thanks, 15 Likes, 17 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Die thanks en dislikes shit

Samir, you fucker stop itttttt.

Hehehe

Wehehehehe (the one with the crying eyes)

Gnangnagna

Kichkichkich (the one who is laughing with sneaky eyes)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Doe toch niet zo serieus man. En laat die obsessie met rechts-extremisten en moslimhaters toch eens varen. Leer van ze en heet ze welkom; dat ze denken van hey, what de fuck, die moslims zijn zo gek nog niet eigenlijk. En als er eentje tussen zit die echt gek probeert te doen, dan heb ik het dus niet over zijn mening uiten, stuur naar mij; ik sloop iedereen met het geschreven woord.

Mensen, dat is wat ik zie, maken zich gewoon zorgen om de wereld om zich heen en dat uiten ze soms onhandig. In de 20 jaar dat ik hier kom heb ik niet 1tje betrapt van wie ik dacht: die komt gewoon zieken. Maar ik kijk dan ook anders naar wat mensen te melden hebben.

*Haartje rond z'n rechtertepel wegtrekken doet en met z'n megalange tong over z'n megadikke lippen glijdt*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Samir75017 is een forumlid waar je veel van kan leren.

Hij disliked bijna niemand.

In die 8 jaar tijd dat Samir75017 lid is van dit naar de door rechts-extremisten en islamhaters klote geholpen forum heeft hij maar 3 dislikes gegeven. Inclusief die van jou.

Jij reageert bij vlagen best slim maar handeld averechts.

Prikker NLmoslima's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      25

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      In de 20 jaar dat ik hier kom heb ik niet 1tje betrapt van wie ik dacht: die komt gewoon zieken.
      Nou..............ik vond Slinger wel trollerig. NLtje vind ik ook een ongeloofwaardig typje met zijn zogenaamde burgerlijke braafheid.

Jij daarentegen bent zo echt als het maar kan toch?
      Ik kom net kijken
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Hoe vaak moet ik uitleggen dat ik elke keer depressiever word als ik zie dat dat gele ballonnetje een thanks of like is en geen privébericht van Ballandalus (en nu Olijfje). Begrijpen jullie dat niet, of ben ik de enige die gele ballonnetjes krijgt op een mobiel? Moet ik een screenshot maken ofzo, sjongejonge man hé, pffffff.

Gisteren zag ik maar liefst 9 gele ballonnen. Ik dacht, oke, laat het niet weer allemaal thankies en disikes zijn aub, en wat gebeurt? Weer onnodig vrolijk en blij. Voor niks.

Geen gele ballonnetjes aub. Thanks.
      It is party time

-------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ik hoop echt dat mijn gevoel right is en dat je maar een beetje prettig gestoord bent. I like. Anders ben je gewoon eng en geflipt. Maar dat ben je volgens mij nog net niet. Gaan we nou een keertje daten als ik terugkom uit Marokko of niet?

Trouwens, en dit heb ik altijd willen vragen: mis jij (o.a.) een biografie van Sartre (Annie Cohen-Solal, ge-wel-dig goed geschreven)??

Ik weet niet precies waarom maar ik heb altijd het gevoel gehad dat ik je ken en dat boek bij jou uit de boekenkast heb gegapt. 10 jaar geleden ofzo.

If so, sorry, voor het leegroven van je boekenkast that is, en how you doin', if not, never mind maar please geen ballonnetjes meer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      It is party time

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Appende Rechter Bekijk Berichten
      Ik hoop echt dat mijn gevoel right is en dat je maar een beetje prettig gestoord bent. I like. Anders ben je gewoon eng en geflipt. Maar dat ben je volgens mij nog net niet.
      Ha ha ha, ik ben alles behalve eng. Serieus, ik heb in het echt een hoog schattigheidsgehalte. Ik vond het zelf wel een ludieke actie met die ballonnen die refereren naar jouw ballonnetjes op je mobiel. Beetje vrolijkheid hier in de tent

Trouwens, en dit heb ik altijd willen vragen: mis jij (o.a.) een biografie van Sartre (Annie Cohen-Solal, ge-wel-dig goed geschreven)??
      Nee, ik heb veel boeken over de islam, handwerken en naaipatronen. De laatste genieten jouw interesse niet en als je een boek over de islam had genomen, was dat alleen maar prima geweest.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Ach fuck it, ik maak 'm gewoon.

Handwerk en naaipatronen genieten wel degelijk mijn interesse. Wat zeg je nou weer! Go on, dislike maar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warda2017 Bekijk Berichten

Nee, ik heb veel boeken over de islam, handwerken en naaipatronen. De laatste genieten jouw interesse niet en als je een boek over de islam had genomen, was dat alleen maar prima geweest.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 14 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Could B Prikker Fata_Morgana's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Afglijdende Rechter Bekijk Berichten
      Go on, dislike maar.
      U vraagt, wij van de Avatar familie leveren.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Could B Prikker Rayhana777's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Afglijdende Rechter Bekijk Berichten
      Ach xxx it, ik maak 'm gewoon.
      Met jou valt geen normaal gesprek te voeren of je moet roet in het eten gooien.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten