Ik heb klimmende geiten gezien in Marokko (foto) - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/6 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 56

Onderwerp: Ik heb klimmende geiten gezien in Marokko (foto)

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Ik heb klimmende geiten gezien in Marokko (foto)

Ik houd het maar in deze topic, want Marokko.

Nu voor de tweede keer in een week naar de kapper geweest. Mijn haar groeit onmenselijk snel, wel 2,7 millimeter per dag geloof ik. Ik heb raar haar. Dus ik naar de kapper. En tot twee keer toe laat ik de kapper een google-foto zien van een megakort kapsel, omdat mijn Arabisch maar niet het niveau van een peuter wil ontstijgen. Voor mijn gevoel is het zo'n onwaarschijnlijk makkelijk kapsel, maar telkens bakken ze er niets van.

Elke keer als ik terug ben in het appartement en ik in de spiegel kijk, dan denk ik "godverdegodver (zo denk ik eigenlijk niet echt), die kop lijkt in de verste verte niet op die google-foto!! Ergste is nog dat ik kappers, hoe slecht ook, 300% fooi geef. Voor de moeite en voor het feit dat ze me niet hebben gesneden.

Weet iemand hoe je in het Arabisch zegt dat je onderstaand kapsel wilt? Heel kort van boven en megakort van de zijkant. Ik wil maar niet op die gozer van die foto lijken potjandorrie! Ik bedoel, ik ben gewoon ook symmetrisch hoor. Een goede kapper moet mij toch wel op hem kunnen doen lijken?

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Jij hebt makkelijk praten. Vrouwenhaar zit al snel goed als het niet donzig is. En als ie het her en der te veel weghaalt valt dat niet eens op, zo veel haar hebben jullie vrouwen. Ik heb micro - en millimeter kapsels. Een beetje te veel en een beetje te hoog en ik ben niet meer symmetrisch.

Ik lijk potjandorrie nu op een ei. Door mijn grote neus is het zaak om de boel daarboven op de micrometer in evenwicht te laten, jij weet. Ik lijk nu op 2pac. Na de aanslag. Zelfs met mijn Nederlandse paspoort in mijn hand gunnen de vrouwen me hier niet eens een blik. Ik ga smartengeld eisen bij die kappers hier.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Nee, opeens heb je het: ik ga mijn 50 + 70 dirhams morgen terugvragen en bij Marjane een superdeluxe chineze d-merk tondeuse stelen.

In de gevangenis deed ik het ook altijd zelf. En toen leek ik altíj́d op die google-foto. Fuckin' oplichters. Boven 1, zijkant nul, en daarna met de 1 soms met de 0, urenlang de overloop goed krijgen. Ik begin opeens blij te worden.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Weet iemand hoe je not amused maar beleefd je geld terugvraagt?

Gojja, 3teni flos djelli, zied. Toch?

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Geloof me, dat heb ik niet, vooral omdat ik de uitzondering op de regel ben.

Je kapsel doet echt niet af aan je symmetrie. Sterker nog, het versterkt 'm. Of zo.

Op Tupac, zonder de all eyez on you. Hehe. Je doet alsof je op Ne-Yo lijkt, da' is nie joh.

Tip: wapper met die fooi bij die kappers voor ze aan je haar beginnen.

Of skip die hele kapsalon en doe het zelf, you can do it, of gewoon niet; wees nonchalant, neem er een traguspiercing bij en, why not, een sjaaltje om je nek. Succes gegarandeerd.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Hehe. Ik moest wel een beetje lachen om die ne- yo. Die had écht een eierkop of niet dan? Altijd maar met die muts, zelfs in clips die de zomer in je hoofd moesten brengen. Ik geloofde er nooit iets van en dacht dat het maar haatroddels waren maar volgens mij heeft die gozer echt een misvormd hersenpan meskien.

Ja maar check dan. Met je sjaal. Ik ben hier in thuisbasis Tanger veroordeeld tot een Range Rover Sport 2019. Het is al te laat om een sjaal te dragen. Ik word nu al 29 x per dag aangehouden, en hoewel ik dus met mijn rode paspoort nonchalant in mijn hand uit het bestuurdersraam hang, niet één fuckin' keer door een leuke vrouw of hoer ofzo. Allemaal geven ze me een blik alsof ik ze elk moment kan overrijden met die tank. Laat staan als ik met een sjaal rondrijd. k zeg je: die kappers hebben me asymmetrisch gemaakt.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Effe vergeten te zeggen: fuck justitie. Stelletje pedofielen onder elkaar met Demmink als opperheld.

Justitie dus. Rechterlijke macht in Holland staat als een huis (effe indekken, u weet toch).

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Ook vergeten te zeggen: neppaspoort dus. Fuck justitie.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Wat maak je me hier nou?! De onderstaande reactie was een reactie hoor. Je moet in een topic niet opeens gaan wissen hè. Het was maar een Turkse arm die met een krultang in je haar zat, gefotografeerd in de spiegel. Je gezichtje was niet te zien hoor. Wie passa!? Zo lijk ik wel een gek die tegen zichzelf praat. Ook u, mevrouw, ook u weetzelluf.

Nooit meer doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Jij hebt makkelijk praten. Vrouwenhaar zit al snel goed als het niet donzig is. En als ie het her en der te veel weghaalt valt dat niet eens op, zo veel haar hebben jullie vrouwen. Ik heb micro - en millimeter kapsels. Een beetje te veel en een beetje te hoog en ik ben niet meer symmetrisch.

Ik lijk potjandorrie nu op een ei. Door mijn grote neus is het zaak om de boel daarboven op de micrometer in evenwicht te laten, jij weet. Ik lijk nu op 2pac. Na de aanslag. Zelfs met mijn Nederlandse paspoort in mijn hand gunnen de vrouwen me hier niet eens een blik. Ik ga smartengeld eisen bij die kappers hier.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Ne-Yo draagt hoedjes vanwege z'n hoofT, ja. Niks voor jou dan? Zo'n grote sombrero kan best leuk staan, ook in die kekke wagen van je. Verbazingwekkend dat je daar, hoe asymmetrisch je nu ook bent, geen chickies mee scoort. En hoe ze kijken vind ik echt asosjaal. What is wrong with you??? Heeft je auto de juiste kleur? Draai je wel de goede muziek? Misschien is dat het. Aan je pimpy bed3iyya kan het in ieder geval niet liggen. Staat je leuk.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten