Ik heb klimmende geiten gezien in Marokko (foto) - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/6 EersteEerste ... 56
    Resultaten 51 tot 56 van de 56

Onderwerp: Ik heb klimmende geiten gezien in Marokko (foto)

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Ik heb klimmende geiten gezien in Marokko (foto)

Was ik maar een hoer.

Heb je toevallig dat nummer van die Arganboer?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Coupe échoué.

Voor dit soort kapsel moet je bij Turken of Levantijnen zijn. Zij zijn master hierin.

Je jurk doet me denken aan Mezquita in Córdoba. Alleen jammer dat het zo glimt. Maakt het een beetje hoerig.

Have fun in tu tierra

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten

Was ik maar een hoer.
      En dan?

Heb je toevallig dat nummer van die Arganboer?
      Ga je 'm zeker omkopen zodat ie privé info over mij loslaat. Nope aint gonna happen, hombre.

Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Je moet direct van een boer kopen..er zijn heel wat in omploop die nep zijn

Voor mij geen optie. Moet ik elke keer op en neer naar Marokko. Leuk land om om de 5 jaar of zo te bezoeken maar zeker niet driemaandelijks. Nu is het helemaal een afstand.

Daarom heb ik de eerste partijen laten testen. Als jij een boer kent die zuiverheidsgraad van 100% aanbiedt, let me know por favor.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

En dan? Vraag je dat aan een vrouwengek? Nou, lekker genieten - ja ja, daar weet jij niets van - en liggend rijk worden. En een heleboel van die glimmende jellaba's kopen natuurlijk.

Wtb argan. Sjonge jonge hey, als ik je privé wil binnentreden, dan sta ik gewoon overmorgen voor je deur hoor. Er valt bij jou voor mij niets te halen dan vriendschap, en dat kan best op afstand. Ik wilde gewoon kijken of er handel in zit, in die Arganolie. Heb er verder weinig verstand van. Dus even bellen, even langsrijden, productieproces bekijken en als het een jonge arganboerin is nagaan of betalen in natura een mogelijkheid is.

Niet zo argwanend doen jij. Je weet toch dat ik lieg ben en eerlijk en meer van die dingen?
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      En dan?

Ga je 'm zeker omkopen zodat ie privé info over mij loslaat. Nope aint gonna happen, hombre.

Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

En dan? Vraag je dat aan een vrouwengek? Nou, lekker genieten - ja ja, daar weet jij niets van - en liggend rijk worden. En een heleboel van die glimmende jellaba's kopen natuurlijk.

Wtb argan. Sjonge jonge hey, als ik je privé wil binnentreden, dan sta ik gewoon overmorgen voor je deur hoor. Er valt bij jou voor mij niets te halen dan vriendschap, en dat kan best op afstand. Ik wilde gewoon kijken of er handel in zit, in die Arganolie. Heb er verder weinig verstand van. Dus even bellen, even langsrijden, productieproces bekijken en als het een jonge arganboerin is nagaan of betalen in natura een mogelijkheid is.

Niet zo argwanend doen jij. Je weet toch dat ik lieg ben en eerlijk en meer van die dingen?
      Jij hebt een fucked up view op het beroep. Maar idd een voor de handliggend antwoord.

The thing is dat ik dus niet de echte arganboer ken maar een tussenhandelaar. Zie jij een arganboer om de drie maanden NL aandoen om een partij olie af te leveren.

Er zit mega handel in arganolie - al die Franse modehuizen importeren 't bij de vleet.
      Geldt ook voor safraan trouwens. Zie een coöperatie van safraanboeren in Marokko te strikken om hun opbrengst aan je te verkopen en lever rechtstreeks aan de end user. Nouveau riche is geboren. That's you for the record.

Niet stoer doen, mijn bastion dring jij niet zomaar binnen. Zowel niet in Amsterdam als hier.

Psst, ik ga slapen. Bij ons is het al middernacht...geweest.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Slaap lief en schattig Ballie.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten