@beheer/zieke man - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/5 EersteEerste ... 345 LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 50

Onderwerp: @beheer/zieke man

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: @beheer/zieke man

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Zeer zeker heb jij mij bedreigd maar ik ga niet eens de moeite nemen.

Ik vind het veel belangrijker wat jij als uitegkotste nazi hier op een Marokkaans forum doet?
      Hahaha... logisch doe jij geen moeite, want je weet donders goed dat die moeite bij voorbaat tevergeefs is, want er bestaan geen bewijzen van door jouw verzonnen dreigementen zogenaamd aan jou gericht. Snap je het nog een beetje?

Neu jij vind het helemaal niet belangrijk wat ik op een marokkaans forum doe. Jij vindt überhaupt niets belangrijk dan alleen jouw ego. Alles draait hier volgens jou om jou! Jouw "glorieuze overwinningen" van vele discussies. Tenminste in jouw beleving. Voor jou is een discussie oorlog en je eigen ego opkrikken door de ander steevast voor dom uit te maken. Ga maar lekker met je glorieuze ik de dialoog aan in een van je vele kijk-mij-eens topics. Doeiii
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik heb jouw dreigement gemeld bij het beheer maar omdat ik hard los ben gegaan door mijn adres en telefoonnummer te plaatsen heeft het beheer de gewraakte topic verwijderd,mijn inclusief!!!.

Dat weet jij dondersgoed omdat jij zelf de bent begonnen met dreigen en ik van planm was jouw moeder op te zoeken.

Jouw moeder nazi.

Niks doei;

Wat doe jij op rechts-extremistisceh fora?

OP NVDD heb ik al een uppje voor je gedaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Hahaha... logisch doe jij geen moeite, want je weet donders goed dat die moeite bij voorbaat tevergeefs is, want er bestaan geen bewijzen van door jouw verzonnen dreigementen zogenaamd aan jou gericht. Snap je het nog een beetje?

Neu jij vind het helemaal niet belangrijk wat ik op een marokkaans forum doe. Jij vindt überhaupt niets belangrijk dan alleen jouw ego. Alles draait hier volgens jou om jou! Jouw "glorieuze overwinningen" van vele discussies. Tenminste in jouw beleving. Voor jou is een discussie oorlog en je eigen ego opkrikken door de ander steevast voor dom uit te maken. Ga maar lekker met je glorieuze ik de dialoog aan in een van je vele kijk-mij-eens topics. Doeiii

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Jij hebt nooit een adres gegeven. En een telefoonnummer zegt niks. Je kunt trouwens telkens een andere chip kopen. En als je wél een adres zou geven, zou ik nooit naar jou toekomen. Ik ambieer geen ontmoeting met jou. Ik heb alleen gevraagd om in discussies hier je naam te geven plus een foto van je gezicht. Dat vind ik wel zo horen voor iemand als jij met een grote bek. Maar ik weet dat je een achterbakse schijtluis bent. Je doet alles anoniem en telkens met een andere nick. Een schijtluis waardig. Meer ben je niet. Ik minacht jou.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 13 Thanks, 13 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Jij hebt nooit een adres gegeven. En een telefoonnummer zegt niks. Je kunt trouwens telkens een andere chip kopen. En als je wél een adres zou geven, zou ik nooit naar jou toekomen. Ik ambieer geen ontmoeting met jou. Ik heb alleen gevraagd om in discussies hier je naam te geven plus een foto van je gezicht. Dat vind ik wel zo horen voor iemand als jij met een grote bek. Maar ik weet dat je een achterbakse schijtluis bent. Je doet alles anoniem en telkens met een andere nick. Een schijtluis waardig. Meer ben je niet. Ik minacht jou.
      Het beheer heeft jou gerimpelde reet gered door die topic inclusief jouw dreigementen en mijn tegenreactie's te verwijderen.

Ik begrijp niet dat jij dit blijft ontkennen terwijl jij zelf notabene tegenreacties hebt geplaatst.

Ik poep op jouw soort blanken racisten. Zeker bejaarde als jij.

Het was overigens niet de eerste keer dat jij mij hebt zitten bedreigen. Dreigementen die jij met je slappe bejaarde lichaam en gebrek aan geld en vrienden nooit had kunnen verwezenlijken.

Voor de rest vraag ik mij af wat jij op rechts-extremistische fora te zoeken hebt?

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Er is geen dreigement verwijderd, want er is nooit een dreigement van mij naar jou geweest. Als dat wél zo was geweest, had het beheer of jij zeker aangifte gedaan. Bovendien had er wel iemand een schermafbeelding van gemaakt. Jij hebt ook nooit een adres gegeven. Immers een adres is een straat plus huisnummer. Je hebt alleen een straat genoemd, terwijl ik daar niet eens om had gevraagd. Immers zo'n vraag zou niet in mij opkomen, daar ik helemaal geen behoefte had om jou te ontmoeten. Aangezien jij nooit een foto hebt geplaatst van jouw gezicht is een ontmoeting uitgesloten. Ik zoek geen contact met mensen die iets te verbergen hebben en anoniem willen blijven. Hoe zou ik iemand kunnen bedreigen die ik niet ken en van wie ik geen adres heb? Dat slaat echt nergens op.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Er is geen dreigement verwijderd, want er is nooit een dreigement van mij naar jou geweest. Als dat wél zo was geweest, had het beheer of jij zeker aangifte gedaan. Bovendien had er wel iemand een schermafbeelding van gemaakt. Jij hebt ook nooit een adres gegeven. Immers een adres is een straat plus huisnummer. Je hebt alleen een straat genoemd, terwijl ik daar niet eens om had gevraagd. Immers zo'n vraag zou niet in mij opkomen, daar ik helemaal geen behoefte had om jou te ontmoeten. Aangezien jij nooit een foto hebt geplaatst van jouw gezicht is een ontmoeting uitgesloten. Ik zoek geen contact met mensen die iets te verbergen hebben en anoniem willen blijven. Hoe zou ik iemand kunnen bedreigen die ik niet ken en van wie ik geen adres heb? Dat slaat echt nergens op.
      het beheer is volledig op de hoogte en heeft de topic waarin jij mij bedreigte verwijderd. dat wwet jij als blanke rat heel goed.

Het beheer staat achter mij en ondersteunt jouw leugens niet. Dat is voor mij het allerbelangrijkste.

Jij bent net als een pluisje die ik van mijn trui veeg.

En ik zal jou aanwezigheid op dit forum ter discussie blijven stellen omdat jij niet op dit forum thuishoort.

Jouw moeder!!!

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Als dat wél zo was geweest, had het beheer of jij zeker aangifte gedaan. Bovendien had er wel iemand een schermafbeelding van gemaakt.
      Zoals ik al eerder heb bewezen zoek ik jou en je je moeder op. Ik doe geen aangifte.

Maar jij was bang en verstopte zich achter het beheer.

Pas nadat ik mijn telefoonnummer en adres heb achtergelaten heeft het beheer de topic verwijderd waarin jij mij bedreigde en ik zeer enthuisiast ben ingegaan op jouw dreigement.

Wees het beheer dankbaar anders had je nu ergens onder de grond gezeten oude bejaarde nazi.

Ik had je naar een bos gelokt en daar uitgekleed en door een paar honden laten misbruiken en filmen en geplaatst op Maroc.nl.

JIj denkt dat ik hier met jou voor de grap zit te prikken vuile nazi.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 2 Dislikes

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

het beheer is volledig op de hoogte. Dat is voor mij het allerbelangrijkste.
      Op de hoogte van jouw valse beschuldigingen zul je bedoelen. Ik heb voor een niet gedane bedreiging naar jouw jouw nick nimmer een waarschuwing gekregen van het beheer. Ik praat hier met een anonieme nick. Totaal zinloos een nick te bedreigen vind je ook niet? Wat ben je toch een grote debiel. Hoe zou iemand die hier anoniem is, regelmatig een andere nick gebruikt en zich bedient van telkens een ander IP adres, iemand die geen foto van zijn smoel laat zien, en iemand die zijn adres geheim houdt, hoe zou zo iemand in gods naam bedreigd kunnen worden? Ben je wel goed bij je hoofd!?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Zoals ik al eerder heb bewezen zoek ik jou en je je moeder op. Ik doe geen aangifte.

Maar jij was bang en verstopte zich achter het beheer.

Pas nadat ik mijn telefoonnummer en adres heb achtergelaten heeft het beheer de topic verwijderd waarin jij mij bedreigde en ik zeer enthuisiast ben ingegaan op jouw dreigement.

Wees het beheer dankbaar anders had je nu ergens onder de grond gezeten oude bejaarde nazi.

Ik had je naar een bos gelokt en daar uitgekleed en door een paar honden laten misbruiken en filmen en geplaatst op Maroc.nl.

JIj denkt dat ik hier met jou voor de grap zit te prikken vuile nazi.
      Zo zo. Toemaar.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Topic waarin jij mij bedreigte is verwijderd door het beheer.

Jij probeert hier je nazi-reputatie te redden maar niemand mag jou hier.

Jij zoekt alleen aandacht bij mij omdat je anders je polsen door gaat snijden in Chili.

Kanker racist ben je gewoon. Iedereen weet dat en dat ga je niet redden door ineens over plantjes en de natuur te gaan schrijven.

JIj bent een nazi in hart en nieren en ik zal jou altijd blijven bestrijden hier op Maroc.nl omdat jij hier niet welkom bent.

geldt ook voor ibrahrat.

Tot gauw nazi. Prik je bejaarde konte er maar af.

Lafaard.

Op de hoogte van jouw valse beschuldigingen zul je bedoelen. Ik heb voor een niet gedane bedreiging naar jouw jouw nick nimmer een waarschuwing gekregen van het beheer. Ik praat hier met een anonieme nick. Totaal zinloos een nick te bedreigen vind je ook niet? Wat ben je toch een grote debiel. Hoe zou iemand die hier anoniem is, regelmatig een andere nick gebruikt en zich bedient van telkens een ander IP adres, iemand die geen foto van zijn smoel laat zien, en iemand die zijn adres geheim houdt, hoe zou zo iemand in gods naam bedreigd kunnen worden? Ben je wel goed bij je hoofd!?
      Zo zo. Toemaar.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten