verhouding scholen zuid en noord rotterdam - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: verhouding scholen zuid en noord rotterdam

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Standaard Re: verhouding scholen zuid en noord rotterdam

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Aboutaleb stinkt
      poepvlek van leefbaar rotterdam en de lpf.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

de filosofie in holland over noord en zuid. zuid daar stoppen we de "poep". noord is de "elite". bestuurders die kop van zuid wensen te bagatelliseren. denk aan heufd en poepgat. zoiets als toen men massaal de vrouwen met een inzicht of bijzondere gaven als heks op de brandhaard terecht kwamen. dat noemden ze toen de "verlichting". en dan simpelweg achteraf de kerk de schuld geven. want tja, tijdens of na de verlichting was de kerk ineens heel superieur aanwezig. heel plausibel. geloofwaardig inderdaad. iets met twee geloven en een duivel tussen een kussen. manipulaties.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Wil je ruilen? Amsterdam aboutaleb en Rotterdam halsema????
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik had het al gezien in je topic over het auto-ongeluk van zijn geliefde. uhm. hij had zich vergist met accounts. vervolgens gaat ie de gebeten hond uithangen in topics hoe bedoel je gestoord. nog zo'n geval die klaar is voor het gesticht hollandiïsme. bol van buiten hol van binnen.
      Ik herkende gelijk de schrijfstijl van Neanderthalertje er in terug.

Hij heeft ook vaak reactie's geplaatst van Rob Gosseling die hij per PM ontving. Omdat ik Rob Gosseling keihard negeerde wilde die brutale bejaarde rechts-extremist het via huis-autist Nederlandertje spelen. Zo doorzichtig.

Het was echt bizar want Rob Gosseling schrijft wel beter dan Neanderthalertje en toch zag ik duidelijk 2 ''patronen'' in forumlering van de zinnen in één topic van een prikker ( Neanderthalertje).

1-1 = ?

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Haashaas is niet de eerste de beste die hier onzin durft te plaatsen.

Sterk en overtuigend verwoord broeder.

de filosofie in holland over noord en zuid. zuid daar stoppen we de "poep". noord is de "elite". bestuurders die kop van zuid wensen te bagatelliseren. denk aan heufd en poepgat. zoiets als toen men massaal de vrouwen met een inzicht of bijzondere gaven als heks op de brandhaard terecht kwamen. dat noemden ze toen de "verlichting". en dan simpelweg achteraf de kerk de schuld geven. want tja, tijdens of na de verlichting was de kerk ineens heel superieur aanwezig. heel plausibel. geloofwaardig inderdaad. iets met twee geloven en een duivel tussen een kussen. manipulaties.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Gruwelijke analyse.

Aangezien ik komende maanden afwezig zal zijn en jullie het moeten doen met Hollandse ''forum-kolonisten'' nomineer ik deze bijdrage van onze HaasHaas alvast voor reactie van het jaar!!

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Ik herkende gelijk de schrijfstijl van Neanderthalertje er in terug.

Hij heeft ook vaak reactie's geplaatst van Rob Gosseling die hij per PM ontving. Omdat ik Rob Gosseling keihard negeerde wilde die brutale bejaarde rechts-extremist het via huis-autist Nederlandertje spelen. Zo doorzichtig.

Het was echt bizar want Rob Gosseling schrijft wel beter dan Neanderthalertje en toch zag ik duidelijk 2 ''patronen'' in forumlering van de zinnen in één topic van een prikker ( Neanderthalertje).

1-1 = ?
      Jij bent echt te lachwekkend. Je bent zo'n grote junkie geworden dat je de realiteit niet meer helder ziet
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten