Eindelijk paybacktime bitch!!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Eindelijk paybacktime bitch!!

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Eindelijk paybacktime bitch!!

In Tanger, waar ik nu verblijf, zit beneden aan het begin van de heuvel een gaar huisje. Ik weet niet waarom, maar de eigenaar heeft kippen. En een haan. Een fuckin' irritante haan. Ik dacht altijd dat hanen alleen kraaiden bij het opkomen van de zon, maar deze haan kraait op de gekste tijden.

Omdat ik zeer licht slaap heeft 'ie me al bijna 3 weken van mijn slaap gehouden. Ik kan maar niet aan dat kutgeluid van die haan wennen, het lijkt wel of deze haan een arsenaal aan verschillende kukeleku's heeft. Dan is het kukelekuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, dan heel droog en met veel hogere toon kuuuuuu ke lu, alsof hij wilde zeggen 'ja, wat nou' en alles daar tussenin.

Ik dacht dat muggen mijn aartsvijanden waren(allergisch en houden me ook van de nodige slaap) maar déze haan? Deze haan is from Hell gewoon.

Afgelopen nacht mijn broertje naar vliegveld Ibn Batouta gebracht. Bij terugkomst bij het appartementencomplex stopte ik onder aan de heuvel en deed ik de ramen omlaag om te luisteren. Het was vier uur in de nacht. Ik hoorde niets, dus stapte ik uit en liep om het gare huisje heen. Met mijn telefoonzaklamp aan zocht ik geruisloos naar de haan die mijn chronische vermoeidheid nog vermoeiender maakte. Ik dacht een joekel van een haan aan te treffen die zelfvoldaan op zijn rug lag met een vieze grijns op z'n snavel(?), maar wat bleek? Was het zo'n klein mager scharminkel. En verder geen kip te bekennen. Hoe kon zoiets zoveel geluid maken 24 uur per dag, dacht ik.

Bijna had ik medelijden toen ik 'm uitgeput in een hoekje van een door gaas omheinde ruimte zag liggen. Maar net toen ik naar de auto wilde sluipen, bedacht ik iets om de rat die een haan was toch maar een lesje te leren. Hij denkt lekker te slapen? Hell no!!

Ik besloop 'm muisstil van achteren. En toen ging ik los. Frustratie om 3 weken slaapgebrek. Ik kukelekuude hem met mijn engste Exorcist-stem zo hard wakker dat ie niet wist wat hem overkwam. En hij schrok zo ernstig wakker dat ie als een kip zonder kop zijn laatste beetje veren verloor tegen het gaas. Motherfucker wilde stoer doen. Ik heb 'm vandaag in ieder geval niet meer gehoord. Fuckin' Cock!!

Verder ben ik best wel normaal en een dierenvriend. En als er chicks bij waren geweest, dan had ik dit sowieso niet gedaan. I like chicks.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Standaard Re: Eindelijk paybacktime bitch!!

Prachtig verhaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      En toen ging ik los. Frustratie om 3 weken slaapgebrek. Ik kukelekuude hem met mijn engste Exorcist-stem zo hard wakker dat ie niet wist wat hem overkwam. En hij schrok zo ernstig wakker dat ie als een kip zonder kop zijn laatste beetje veren verloor tegen het gaas. Motherfucker wilde stoer doen. Ik heb 'm vandaag in ieder geval niet meer gehoord. Fuckin' Cock!!

Je hebt niks gehoord ? Was je zo uitgeput van je 'enge' exorcist-avontuur vannacht dat je eindelijk eens in diepe slaap gevallen was ? BOEM. In 1 keer. Was ook wel veel voor je, he. En ook nog je broertje weg ...

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb ook nu weer maar heel kort geslapen hoor. Sta hier altijd rond half8 op, ongeacht het tijdstip van inslapen. Komt door de zon, denk ik.

En vandaag, 7 uurtjes later, heb ik de rat nog steeds niet gehoord. Normaal deed ik een siestaatje rond dit tijdstip, maar ik vond 'm de hele ochtend zo verdacht stil dat ik niet durfde in te dutten omdat ik de hele tijd het gevoel heb dat die hellehaan bezig is met een wraakplannetje om me keihard terug te pakken. Houdt ie me toch weer van mijn nodige slaap! Hij zit in mijn hoofd, de lijer. Ik ga straks even naar beneden om te kijken of het nog wel goed met 'm gaat en of er met ' m te praten valt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Dat kan natuurlijk ook. Maar ik heb ook nu weer maar heel kort geslapen hoor. Sta hier altijd rond half8 op, ongeacht het tijdstip van inslapen. Komt door de zon, denk ik.

En vandaag, 7 uurtjes later, heb ik de rat nog steeds niet gehoord. Normaal deed ik een siestaatje rond dit tijdstip, maar ik vond 'm de hele ochtend zo verdacht stil dat ik niet durfde in te dutten omdat ik de hele tijd het gevoel heb dat die hellehaan bezig is met een wraakplannetje om me keihard terug te pakken. Houdt ie me toch weer van mijn nodige slaap! Hij zit in mijn hoofd, de lijer. Ik ga straks even naar beneden om te kijken of het nog wel goed met 'm gaat en of er met ' m te praten valt.
      Dat heb ik ook gemerkt. Dat is de zon die je wakker maakt op een vroeger tijdstip. Vind het wel fijn eigenlijk.

Ja, das 'n strak plan, om even te gaan kijken. Straks ligt dat beestje nog voor katzwijm. Heb je dan plan B al klaar ?

In ieder geval kun je daarna toch nog je super-de-luxe siësta pakken. Buiten is het warm en binnen lig je heel eventjes voor pampus. Tja, daar veert je lijf van op. Doen hanen ook. Volgens mij op 1 poot zelfs !

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556376

Maaruh, een haan lijkt mij per definitie geen 'bitch'.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ah, de opmerking waarvan je wist die ging komen van de persoon van wie je wist dat ie 'm zou maken.

Sommige mannetjes gedragen zich als een bitch. Sterker nog, hoe vaak hoor je wel niet dat het leven een bitch is. Het leven is ook geen vrouw. Er komt wel leven uit een vrouw, maar het leven is geen vrouw. Nu ja, soms wel.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

dan heel droog en met veel hogere toon kuuuuuu ke lu, alsof hij wilde zeggen 'ja, wat nou' en alles daar tussenin.
      OMG. Zo van: are you tokkin' to me? Te veel woordgrappen in te koppen, ik hou me in.

Ondanks dat ik niet visueel ingesteld ben, zie ik het dankzij je precieze omschrijving doen. Best wel normaal, ja.

Maar hoe is het met 'm? Doet 'ie het nog?

Tanger is like btw. Met wie zit je daar nu je broertje weg is? Behalve de haan dan, hoop ik.

Ah, de opmerking waarvan je wist die ging komen van de persoon van wie je wist dat ie 'm zou maken.
      Niet de eerste keer dat je zoiets schrijft, moest toen ook al denken aan het Koningslied, thanks, nu zit het in m'n hoofd.
      She's s original.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ja, dat was natuurlijk een bewussie hè. Een gedrocht van een zin(s)constructie, maar best geinig ook. Ik wil bij iedereen het Koningslied in de hersens griffen. Gewoon om te pesten.

En nu ben ik hier nog met een ander broertje. Die vertrekt zo. Dan ben ik moederziel alleen. Met de terrorhaan. Een goed script voor een cockbuster.

Maar maak je niet druk, ik kan 'm aan. Lijkt me niet een haan die vrienden heeft om tegen me te mobiliseren. Ik hoorde ' m net toevallig weer voor de eerste keer. Ik twijfelde even of het niet het gejammer was van een zwerfkat, maar het was' m echt. Hij kraait nu echt als een bitch. Zachtjes en met zo'n lange vraagteken op het eind: ku ke le kûûûh?

Hij weet. Die terrorhaan weet dat ik gekker ben dan hij. Maar zeker weten doe ik dat pas als ik eindelijk weer in slaap gevallen ben en een keertje doorgeslapen heb. Want voor het zelfde geld is het zo'n Sun Tzu-haan die me misleidt en in slaap sust om keihard toe te slaan.

Ik ga effe mijn mijn zonet gekochte Le Coq Sportif trainingspak aandoen en 32 keer opdrukken op 1 vinger. Op het balkon, in de hitte, zodat ie het kan gadeslaan en zeker weet dat ik gek ben.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Volgens mij zijn ze hier over het algemeen niet zo koningsgezind. Heb je die coole baard van 'm gezien trouwens? Wel topicwaardig eigenlijk. Weet niet of ze daarginder al iets over 'm hebben geroepen.

Hehe, cockbuster, good one. Toch met de haan dus, gelukkig. Ik ken een De Haan trouwens, vroeger klasgenootje van me op de middelbare school, rebelse kerel die het was. Zijn vader zat in de schooldirectie en die zoon van 'm kwam natuurlijk overal mee weg. Waarom vertel ik dit?

Nou ja, wees maar lief voor de haan. En ook voor jezelf natuurlijk.

Zachtjes en met zo'n lange vraagteken op het eind: ku ke le kûûûh? Ik ga effe mijn mijn zonet gekochte Le Coq Sportif trainingspak aandoen
      OMG. Zeker Le Coq en geen Le Coc of zo? Jwz.

Wees btw blij dat je geen ezels in de buurt hebt. Buiten de stad had ik in Marokko standaard last van hun gebalk. En dan vertelde men er ook nog bij dat dat was omdat ze zjnoun zouden zien.

Over bitches gesproken: ik was van de week bij iemand met een bitch waarvoor ik uiteraard bang was. Toen ze - niet op mijn verzoek overigens - naar buiten begeleid werd nadat ze continu mij moest hebben, vroeg ik al gauw of ze naar binnen mocht, omdat ik het zielig vond. Wat denk je? Komt die teef keihard op me afgerend. Het was niet zo leuk. En ja, dit was weer een verhaal uit de oude doos van Guantanamo Bay.
      She's s original.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

je had 'm moeten ontvoeren. ergens ver weg achterlaten met een zak voer.
      bij de eigenaren een briefje achterlaten. 'ben een poos weg, ik moet mijn wilde haren kwijtraken, hier is nog wat geld om een vervanger te kopen'. en als je weggaat breng je 'm weer terug naar de eigenaar. hanen zijn niet zo van die types die ver weg gaan. als je maar genoeg voer achterlaat.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten