Ik weet dat jullie er zijn
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Ik weet dat jullie er zijn

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Standaard Ik weet dat jullie er zijn

Achter de coulissen van weleer. Luistervinkend. Met tureluurse projectie. In awe. Gniffelend. Machteloos toekijkend. Identificerend. Betrapt. Tot op het bot uitgekleed. Vruchteloos. Pallisaden. Spreekangst. In der minne geschikt. Opslagdruk. Ingebakerd.

Kom en wees deelgenoot van dit zijn.
      She's s original.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: Ik weet dat jullie er zijn

Ik ben net binnen

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

wat mot je amouzedjif. zag ik het nou goed dat je ook in thamouth n izedjifen n ibatta7en bent geweest?

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

IQ, waar? In Argentinië?

HaasHaas, nou jaaaaaa zeg! Dat je mij zo noemt is één ding, maar hen? Lmohim, dat klopt, het was heul fantastisch. En jij, a bou3edis, met je vreetfestijn daaro?
      She's s original.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      IQ, waar? In Argentinië?HaasHaas, nou jaaaaaa zeg! Dat je mij zo noemt is één ding, maar hen? Lmohim, dat klopt, het was heul fantastisch. En jij, a bou3edis, met je vreetfestijn daaro?
      Nee hier op maroc.nl...in Argentine was ik al sinds Woensdag

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

HaasHaas, nou jaaaaaa zeg! Dat je mij zo noemt is één ding, maar hen? Lmohim, dat klopt, het was heul fantastisch. En jij, a bou3edis, met je vreetfestijn daaro?
      ewa ja is toch zo. ghasen izedjiffen egassen sawtheth sikidan. ik heb sinds ik klein ben mijn heufd niet meer gestoten aan een ander heufd. maar daar bijna elke dag. ze moeten daar bumpers om hun heufd dragen

ik heb ook heerlijk genoten! mooi land en veel leuke mensen. alleen de communicatie is wat moeilijk. ik krijg die taal niet in mijn kop. met veel moeite dank je wel geleerd maar ik ben het alweer vergeten.
      welk deel ben jij geweest?

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

ja ik weet het weer teccak küllair! ik had daar een leuk ezelsbruggetje voor. maar dat mag ik niet zeggen hier. of het kan wel maar dat kan niet in het bijzijn van een dame. je weet zelluf.

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ewa ja is toch zo. ghasen izedjiffen egassen sawtheth sikidan. ik heb sinds ik klein ben mijn heufd niet meer gestoten aan een ander heufd. maar daar bijna elke dag. ze moeten daar bumpers om hun heufd dragen

ik heb ook heerlijk genoten! mooi land en veel leuke mensen. alleen de communicatie is wat moeilijk. ik krijg die taal niet in mijn kop. met veel moeite dank je wel geleerd maar ik ben het alweer vergeten.
      welk deel ben jij geweest?
      Ik heb daar niet op gelet, heur!!

Bsa7tek Haas, het is je gegund. Ik ben het met je eens, al ging die communicatie hier best goed. Los van dat ik best charmant ben, zit er aardig wat logica in het Turks, het went snel. Zeker één van mijn leukere reizen. Ik had een enkeltje geboekt naar Istanbul en bedacht dat ik van daaruit verder zou trekken naar andere steden, maar er was zo ontzettend veel te beleven dat ik daar ben blijven hangen. Om maar even te generaliseren: heerlijk weer, voor ieder wat wils, nette mensen die zich goed realiseren dat klant koning(in) is, je komt te weten wat cultuur inhoudt, doe je ding, smaakvol eten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
      She's s original.

Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ja ik weet het weer teccak küllair! ik had daar een leuk ezelsbruggetje voor. maar dat mag ik niet zeggen hier. of het kan wel maar dat kan niet in het bijzijn van een dame. je weet zelluf.
      Niet zo moeilijk denken. Het Arabische 'شكر', shakur, valt toch op? Leenwoord!
      She's s original.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ja ja ja. Als je maar niet gaat tüteren als ik op vakantie kom naar Europa en je me ophaalt van het vliegveld. En daarna wårnartû ook nog zegt. Ik stap direct uit. Dat je weet.

Ik heb daar niet op gelet, heur!!

Bsa7tek Haas, het is je gegund. Ik ben het met je eens, al ging die communicatie hier best goed. Los van dat ik best charmant ben, zit er aardig wat logica in het Turks, het went snel. Zeker één van mijn leukere reizen. Ik had een enkeltje geboekt naar Istanbul en bedacht dat ik van daaruit verder zou trekken naar andere steden, maar er was zo ontzettend veel te beleven dat ik daar ben blijven hangen. Om maar even te generaliseren: heerlijk weer, voor ieder wat wils, nette mensen die zich goed realiseren dat klant koning(in) is, je komt te weten wat cultuur inhoudt, doe je ding, smaakvol eten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten