Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois) - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/6 EersteEerste ... 456 LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 52

Onderwerp: Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois)

Important Prikker DeGlijdendeRechter's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois)

Hoewel ik niet altijd consequent ben in mijn spelling mbt dit woord, schrijf ik het nu in correct Nederlands. De islam is gewoon in kleine letters in correct Nederlands.

Zuip ze.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      JIj gebruikt niet eens hoofdletters om de Islam aan te duiden.

Daarnaast kan ik deze reactie verpulveren en naar de prullenmand verwijzen door alle argumenten,beschuldigingen,veronderstellingen en aannames te weerleggen.

Maar ik wil mijn laatste avond met mr Heineken niet gaan verpesten door met jou in discussie te gaan want ik heb nog veel werk te doen op NVDD en ik ben niet degene die de scheldwoord juffrouw-Zuurk** heeft verzonnen.

Dat was Psyschische. Die moet jij wel kennen. Ik vind dat hij gelijk heeft.

Mijn mening!!!!!

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Hoewel ik niet altijd consequent ben in mijn spelling mbt dit woord, schrijf ik het nu in correct Nederlands. De islam is gewoon in kleine letters in correct Nederlands.

Zuip ze.
      Niemand kent jou daar in Antwerpen.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Ik ben gebroken, devasted zelfs. If that's what makes you happy, keep on dreaming.

Tip; als je een andere narcist on full display wil zien, lees de twitter feed van Trump. Jullie hebben veel raakvlakken. Even los van de inhoud, zijn jullie beiden geestelijk niet in orde. Jij gaat dit natuurlijk als een belediging opvatten maar ik zie het als een feit; het bewijs hiervan lever jij zelf door dit soort topics en nog ergere te openen.

Desi aka Hassan. Je waanzin wordt steeds erger. Zoek hulp, je kunt het niet alleen aan.
      Lees deze onzin nu pas,had niet verwacht dat je het lef had om terug te reageren.

Ik schrijf geen waanzin. Ik vind net als Al-Sawt dat Rob Gosseling een rechts-extremist is.

Welk mens is wel perfect geestlijk in orde Ballandalus. IK vind jou ook een beetje van wat ik als normaal beschouw en misschien moet je daar het antwoord zoeken in het gegeven ik jou nooit heb ge''pm't sinds jouw snitch-actie.

Wil je het echt allemaal weer oprakelen? Ik heb een ijzersterk geheugen,ik weet waar ik over schrijf,maddametje paranoia.

En nou ksssssssssssssst. Opsoute!!!!

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten

Zuip ze.
      Niks zuipze!!

Ik geloofde tot een bepaalde periode terug echt niet in God.

Jij wil de held uithangen voor die vieze racist Rob Gosseling.

Dat vond ik behoorlijk verraderlijk van je.

En met 20 januari wil ik bewijzen dat Juffrouw-zuur*** gewoon meelift op de prikkers die wel wat voorstellen zoals jij,ik,Ballandalus,Revisor,Wizdom,Samir75017

Het is en blijft een bejaarde Zuur*** en op 20-januari 2020 ga ik hetzelfde schrijven met Selected.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

@ IBKIS

Je zult zien dat in die 5 maanden ik afwezig zal zijn juffrouw-zuur*** en de rest van die Hollanders dit niet kunnen volhouden.

Hen reactie's zullen in loop der maanden afnemen.

Ik lees dingen buiten het feit ik soms wel een jointje rook. En ik heb geen interesse en wil ook niet meevoelen met Hollandse racisten die veel Islamitische leden hebben weggejaagd ( Rob ''de Nazi Gosseling) en ook geen zin in aandachtsho''s als Juffrouw-zuur***.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Ik ben gebroken, devasted zelfs. If that's what makes you happy, keep on dreaming.

Tip; als je een andere narcist on full display wil zien, lees de twitter feed van Trump. Jullie hebben veel raakvlakken. Even los van de inhoud, zijn jullie beiden geestelijk niet in orde. Jij gaat dit natuurlijk als een belediging opvatten maar ik zie het als een feit; het bewijs hiervan lever jij zelf door dit soort topics en nog ergere te openen.

Desi aka Hassan. Je waanzin wordt steeds erger. Zoek hulp, je kunt het niet alleen aan.

Daar sta je dan.

In je eentje.

Houd die amateur-psychologie maar voor je en die GlijdendeVerrader.

Ik weet waar ik over schrijf en om jullie even te laten zien dat jullie niks voorstellen doe ik even voor een paar maanden een paar stappen terug.

Jij bent net zo'n verrader als IBKIS. ( jij weet waar ik op doel Ballandalus)

Prikker Eddie's Avatar
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39794

Dit is de mening van een historische leek. Iemand die kan denken tot het niveau dat massamedia hem voert.
      Ben ik te min voor jou, omdat jouw moeder een mooiere verzilverde taartschep heeft dan de mijne?

-Eddepet

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Could B Prikker Fata_Morgana's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddie Bekijk Berichten
      Dit is de mening van een historische leek. Iemand die kan denken tot het niveau dat massamedia hem voert.
      Zeker, ik zeg dan ook altijd, ook tegen Roberic, ga terug naar de bronnen, islamitische bronnen en niet wat anderen over de islam schrijven (met name oriëntalisten en tegenwoordig de rechtse denktanks). Menig rechtsextremist die de echte islam hebben bestudeerd zijn bekeerd, zie bijvoorbeeld recentelijk Joram van Klaveren.

Je slaat echter een paar stappen over. Allereerst moet geverifieerd worden of 'Gosseling' door mij genoemd 'Roberic' dit daadwerkelijk gezegd of geschreven heeft. Het valt mij op dat hier op maroc.nl niet alleen klakkeloos dingen worden overgenomen (let op Ibkis, ik heb geen 18 nicknamen), erger nog, er wordt zelfs lukraak gespeculeerd (Charlus is geen Roberic) en maar wat geroeptoeterd over leden. Het zal best wel hoor, dat hij het gezegd heeft, maar ik zie even geen oorsprong of bron in deze topic.

De topic is duidelijk gestart om Roberic aan te vallen, niet om hier serieus inhoudelijk op in te gaan. Was je dat ontgaan Eddie? Kan me nauwelijks voorstellen en dit is geen nette manier om met andersdenkenden om te gaan. Buiten dat, heeft de topic starter zo weinig kennis van de islam, dat hij denkt dat alleen Riffijnen recht hebben om de islam aan te hangen. Het enige wat hij vooral uitstraalt is openlijk racisme, wat natuurlijk haaks staat op de islam:

"O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend." [Surah 49 : Ayah 13]

Het interesseert hem vrij weinig hoe Nederlanders denken, laat staan of ze moslim worden. Hij voert zelfs oorlog tegen een moslima die al bekeerd was voordat zijn zusjes geboren waren.

Ik weet niet of ik het helemaal eens ben met Ibkis, dat TS geen recht van spreken heeft, Ibkis zal immers ook niet ontkennen dat alcohol haram is, ook al nuttigt hij het zelf graag, maar zeker is, dat TS de reputatie van Marokkanen, en daarmee indirect van moslims, schaadt met zijn gedrag. Het lijkt mij dan ook niet handig om in deze topic inhoudelijk op deze materie in te gaan, of je moet wel stekeblind zijn om te zien wat de intentie is geweest om deze topic überhaupt te plaatsen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Tering hey

Zieke oma blijft mij stalken en topics opzoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fata_Morgana Bekijk Berichten
      Zeker, ik zeg dan ook altijd, ook tegen Roberic, ga terug naar de bronnen, islamitische bronnen en niet wat anderen over de islam schrijven (met name oriëntalisten en tegenwoordig de rechtse denktanks). Menig rechtsextremist die de echte islam hebben bestudeerd zijn bekeerd, zie bijvoorbeeld recentelijk Joram van Klaveren.

Je slaat echter een paar stappen over. Allereerst moet geverifieerd worden of 'Gosseling' door mij genoemd 'Roberic' dit daadwerkelijk gezegd of geschreven heeft. Het valt mij op dat hier op maroc.nl niet alleen klakkeloos dingen worden overgenomen (let op Ibkis, ik heb geen 18 nicknamen), erger nog, er wordt zelfs lukraak gespeculeerd (Charlus is geen Roberic) en maar wat geroeptoeterd over leden. Het zal best wel hoor, dat hij het gezegd heeft, maar ik zie even geen oorsprong of bron in deze topic.

De topic is duidelijk gestart om Roberic aan te vallen, niet om hier serieus inhoudelijk op in te gaan. Was je dat ontgaan Eddie? Kan me nauwelijks voorstellen en dit is geen nette manier om met andersdenkenden om te gaan. Buiten dat, heeft de topic starter zo weinig kennis van de islam, dat hij denkt dat alleen Riffijnen recht hebben om de islam aan te hangen. Het enige wat hij vooral uitstraalt is openlijk racisme, wat natuurlijk haaks staat op de islam:

"O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend." [Surah 49 : Ayah 13]

Het interesseert hem vrij weinig hoe Nederlanders denken, laat staan of ze moslim worden. Hij voert zelfs oorlog tegen een moslima die al bekeerd was voordat zijn zusjes geboren waren.

Ik weet niet of ik het helemaal eens ben met Ibkis, dat TS geen recht van spreken heeft, Ibkis zal immers ook niet ontkennen dat alcohol haram is, ook al nuttigt hij het zelf graag, maar zeker is, dat TS de reputatie van Marokkanen, en daarmee indirect van moslims, schaadt met zijn gedrag. Het lijkt mij dan ook niet handig om in deze topic inhoudelijk op deze materie in te gaan, of je moet wel stekeblind zijn om te zien wat de intentie is geweest om deze topic überhaupt te plaatsen.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddie Bekijk Berichten

Ik heb er nog wel een paar hoor maar die bewaar ik voor in januari want ik ga nu even een soort van onderduiken want ik ben die stalkende juffrouw-zuur***.

Ik kan ook in die paar maanden dat ik afwezig ben ook aantonen hoe zwaar die oma zit te stalken.

Wordt vervolgd dus. Anyway thanks voor je zinvolle bijdrage,.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten