Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois)
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 52

Onderwerp: Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois)

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois)

De islam in nederland

De islam probeert de gehele wereld te domineren. Het doel van de islam is dat uiteindelijk alle mensen op aarde in allah en de profeet geloven en leven naar de wetten van de koran en de sharia. Dat is zelf's een islamitische opdracht.Het is fout om te veronderstellen dat de islam zich in nederland aan de grondwet zal houden, want voor moslim's staan de wetten van de islam boven iedere grondwet. Het is gewoon een kwestie van tijd dat de islam gebruik zal gaan maken onze democratische grondrechten. Dan zullen moslim's vertegenwoordigd zijn in de politiek en de regering. Dan is de stap naar de invoering van de sharia weer wat dichterbij. Dan is de vraag; wat zal hun tegenhouden? Vooral links denkt vanuit het idee dat alle culturen gelijkwaardig zijn, het allemaal wel zal loslopen met dat gevaar. Dat zal een historische vergissing blijken. We hoeven alleen maar even te kijken naar die landen waar de islam domineerd. Wie kan mij garanderen dat dit hier onmogelijk zal zijn? Veel nederlanders vinden onze cultuur zo vanzelfsprekend dat ze zich niet kunnen indenken dat dit wel eens ten einde zou kunnen komen. De trent in de islam is verdere radicalisering.Daar waar christenen openlijk twijfelen aan hun geloof en het bestaan van god, lijken moslim's alleen maar fundamenteler te worden in hun geloof. Moslim's houden sterk vast aan hun geloof. We zien nu al veel conflicten met moslim's in nederland als we openlijk de islam bekritiseren. Dat zal alleen maar toenemen wannneer hier meer moslim's zijn. En moslim's zijn de snelst groeiende minderheid. Binnen een eeuw vormen zij de meerderheid. Dan is er geen weg meer terug. En het is zelfs de vraag of er nu nog wel een weg terug is.

https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/379667-waarom-eric-de-blois-ultrarechts-vind.html

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuw...chts-vind.html

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Rob Gosselings's visie over de Islam ( EricDeBlois)

Mede mogelijk gemaakt door Al-Sawt;

Een snoeiharde topic die geen spaander heel laat van de leugens en sneaky gedrag van een Islamhatende rechts-extremist als Rob Gosseling ( EricDeBlois)

https://www.maroc.nl/forums/het-nieu...chts-vind.html

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuw...chts-vind.html
      Laatst gewijzigd door Panthera_Leo; 06-09-19 om 22:45.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik vraag mij gewoon af wat EricDeBLois op onze forum doet?

Is Rob Gosseling niet voldaan met het feit hij samen met zijn racistische medelanders alle Moslims en Moslima''s hebben weggepest op NVDD?

Ik vind Revisor te slap handelen. Al-Sawt en Wizdom geven het goede voorbeeld af. Oog om oog tand om tand.
      Laatst gewijzigd door Panthera_Leo; 06-09-19 om 23:47.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Iedereen maakt wel eens fouten en zegt óf schrijft dingen die op dat moment wel goed leken maar jaren later als een ijzeren boomerang terugkeren naar de werper; EricDeBLois ( Rob Gosseling).

Ik vind het absurd dat een notoire Internet Islamofoob (Eric DeBlois ) die op veel Islamitische fora als een beest tekeer gegaan is en verbannen ,(links heb ik ook geplaats en op verzoek upp ik ze weer) hier op een schaamteloze wijze Islamitische leden belachelijk maakt en zonder excuses bij ons wil horen..

EricDeBLois was een stoere mannetje door op Internet onze Islam af te branden, maar diezelfde ballen toont hij niet door toe te geven dat hij fout zat.

Simpel toch?

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      De islam in nederland

Het doel van de islam is dat uiteindelijk alle mensen op aarde in allah en de profeet geloven en leven naar de wetten van de koran en de sharia.

Ten eerste Allah schrijf je met een hoofdletter én had je wel kunnen forumleren als God.

Want Allah is het Arabische woord voor God én geen verwijzing naar een goddelijke afbeelding als de Boedhistsen dat doen. Inna Ilahi ( Een God)!!!.

JIj bent degene die een virtuele oorlog heeft gevoerd tegen onschuldige Moslims. Nu voer ik een kruistocht tegen jouw moer.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

En buiten de onzin ik hierboven heb beschreven vraag ik mij af en veel andere lezers trouwens ook, wat een zeer afwijkend persoon als jij, die indruist tegen de identiteit van dit forum ,hier doet zonder even op een fatsoenlijke wijze excuses aan te bieden voor de walgelijke reactie's en actie''s die jij op het internet hebt begaan tegen personen die de Islam volgen.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Het is niet moeilijk om sorry te zeggen. Iedereen maakt fouten.

Maar jij hebt geen spijt en zit hier gewoon alle leden in de zeik te nemen en denkt ook nog eens brutaal het beheer te kunnen manipuleren.

JIj bent een laffe bejaarde ultra-rechtse Islamofobische extremist die denkt met rookbommen leden uit elkaar te kunnen spelen.

Wat doe jij op rechts-extremistische fora Eric ?

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik begrijp niet wat deze haters doen op deze forum.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Buigen of stikken Eric.

De keus is aan jou.

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErcDeBlois
      Ik constateer slechts
      ontwikkelingen en feiten betreffende de islam
      ,
      Het enige wat jij gaat constateren is het feit jij een laffaard bent.

Ik lees alleen maar smerige anti-Islamatische stinkdrollen.

Wie denk je voor te hebben.

JIj en die Juffrouw-Zuur*** verneuken deze Marokkaanse forum als Hollandse aandachtshoertjes.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten