Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/6 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 60

Onderwerp: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Klant Bij Tanger Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Standaard Re: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Ik ben helemaal geen slachtoffer van de media ...ik haat extreme salafisten ..ik hoop dat ze hun scholen of hun boeken verwijdert worden Een normale salafist die gewoon zijn leer volgt daar heb ik geen problemen mee maar met die andere honden daar heb ik problemen mee
      Extreme salafist en normale salafist: briljante vondst!
      Die houden we erin!

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Standaard Re: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chira Kyra Bekijk Berichten
      Daar denkt de overheid anders over:

Alle scholen moeten sinds 2013 aandacht besteden aan seksuele diversiteit. Door het thema tot een ‘kerndoel’ in het onderwijs te maken wilde het kabinet de acceptatie van homoseksuelen en andere lhbt’ers vergroten.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/09/11...lacht-a3972992
      Daar moet je op anticiperen.

Ik vind dat als kinderen op jonge leeftijd geconfronteerd worden met een complexe trits van seksuele geaardheden dit het op een of andere manier makkelijker maakt om een 'handtastelijke buurman' enz. zijn slag te laten slaan. Een kind kan al gauw denken dat het gedrag van die 'buurman' normaal is.

Altijd op je hoede blijven en je zelf erbij betrekken gezien het onderwerp.

Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12372

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Exactemundo!

...
      Als de overheid drie jaar later besluit dat scholen verplicht aandacht moeten besteden aan homoseksualiteit en acceptatie wordt Claassen benaderd door een islamitische basisschool in Heerlen met de vraag of ze een lesboek wil ontwikkelen.
      ...

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...teit~be20eb31/
      Vluchtig doorgelezen
      Naar mijn mening is zij geen k*twijf.

Could B Prikker Chira Kyra's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Onzin. Wat heeft ze gezegd of geschreven wat in strijd is met de islam of wat jij extremistisch vindt?
      daar gaat het niet echt om. het is meer het gedrag van sommige bekeerlingen. ik snap de emotie van sport wel. ik zie ze soms ook wel in de moskee lopen. met een profetische aura die doet denken aan jezus. ik denk dat het in de genen van sommige blanken zit. doen alsof ze beter zijn dan wie dan ook vanwege hun afkomst. wat betreft die mevrouw, ze ziet het als een hobby. lees haar intro maar er op na: Mijn hobby’s hebben allemaal iets met de islam te maken. Ik houd van het ontwikkelen van materiaal voor kinderen, van lesgeven over de islam. Ik hou van wandelen, van de natuur genieten en Allah’s schepping bewonderen.’
      ze bewondert pas op de laatste plaats de schepping van allah. en de volkskrant stopt er ook nog eens een mooi sausje om heen. pure fascisme en dat zou jij ook moeten ruiken. dat gemooi-bulder van alles dat blank en hollands is. het nationalistisch gezever van holland. sommige moslims doen hier trouwens ook aan mee. alles wat bekeerd is heilig. net als die ex-pvv gedrocht. wordt moslim en alles is verheven. om zum kotsen gewoon.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      daar gaat het niet echt om. het is meer het gedrag van sommige bekeerlingen. ik snap de emotie van sport wel. ik zie ze soms ook wel in de moskee lopen. met een profetische aura die doet denken aan jezus. ik denk dat het in de genen van sommige blanken zit. doen alsof ze beter zijn dan wie dan ook vanwege hun afkomst. wat betreft die mevrouw, ze ziet het als een hobby. lees haar intro maar er op na: Mijn hobby’s hebben allemaal iets met de islam te maken. Ik houd van het ontwikkelen van materiaal voor kinderen, van lesgeven over de islam. Ik hou van wandelen, van de natuur genieten en Allah’s schepping bewonderen.’
      ze bewondert pas op de laatste plaats de schepping van allah. en de volkskrant stopt er ook nog eens een mooi sausje om heen. pure fascisme en dat zou jij ook moeten ruiken. dat gemooi-bulder van alles dat blank en hollands is. het nationalistisch gezever van holland. sommige moslims doen hier trouwens ook aan mee. alles wat bekeerd is heilig. net als die ex-pvv gedrocht. wordt moslim en alles is verheven. om zum kotsen gewoon.
      In het geval van deze vrouw klopt de conclusie van SF gewoonweg niet. Deze vrouw doet niets verkeerds. Ze wordt ten onrechte verketterd.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

In het geval van deze vrouw klopt de conclusie van SF gewoonweg niet. Deze vrouw doet niets verkeerds. Ze wordt ten onrechte verketterd.
      sport reageert vanuit een emotie. dezelfde emotie die de maatschappij ook toont bij het lezen van dat soort kinderboeken. ze geeft vorm aan een politieke dogma.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Mijn bewering klopt als een bus ..zij werd in haar kerk uitgekotst vanwege harde uitspraken en daarna toen zij en haar familie uitgekotst werden is zij naar Islam gesprongen om haar haat nog meer snelheid te geven

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      sport reageert vanuit een emotie. dezelfde emotie die de maatschappij ook toont bij het lezen van dat soort kinderboeken. ze geeft vorm aan een politieke dogma.
      Ik reageer niet uit emotie maar uit pure waarheid ..lijkt dat ik uit emotie reageer maar ik reageer pas wanneer ik het zeker weet dat het waar is

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Ik reageer niet uit emotie maar uit pure waarheid ..lijkt dat ik uit emotie reageer maar ik reageer pas wanneer ik het zeker weet dat het waar is
      een emotie hoeft ook geen leugen te zijn.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten