Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/6 EersteEerste ... 456 LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 60

Onderwerp: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Standaard Re: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Maar zij gaat helemaal niet heftig en extreem te werk. Het is een hele rustige vreedzame gelovige vrouw. Geef gewoon 1 voorbeeld van wat jij extreem en heftig vindt.
      Alle bekeerde gasten gaan te heftig aan het werk..ze zijn zich zelf niet meer als ze de leer volgen.....meestal hebben zij een besloten groep en daar komen ze in aanmerking met extreme gasten ...en dit is niet alles..ze gaan vaak naar het buitenland om deel te nemen aan lezingen meestal Jemen...Egypte...Engeland...hier krijgen ze meer te maken met extreme kant
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

JIj hebt gelijk HaasHaas.

Revisor is nog een kleuter in vergelijking met wat wij hebben gezien.

Kan ook niet anders met Marokkanen die op rol-skaters hebbn gespeeld. Revisor is een verwende Marokkaantje die denkt slim te zijn maar verder dan dat komt ie niet.

Komt goed HaasHaas.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 4 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      JIj hebt gelijk HaasHaas.Revisor is nog een kleuter in vergelijking met wat wij hebben gezien.Kan ook niet anders met Marokkanen die op rol-skaters hebbn gespeeld. Revisor is een verwende Marokkaantje die denkt slim te zijn maar verder dan dat komt ie niet. Komt goed HaasHaas.
      Waarom moet jij Revisior altijd hebben..hij is een goede persoon en heeft vaak gelijk wat betreft discussie onderwerpen ..je moet niet op de man spelen om zieltjes te winnen want niemand is hier je vriend zoals jij leden uitscheld ..je kan wel hier blijven praten dat is het probleem niet maar niemand zal aan je kant staan zoalng jij hier leden uitscheldOok ik zal niet aan je kant staan..ik blijf wel kletsen met jou maar aan je kant staan nee
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Prikker Barania's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Het gaat mij niet om haar boeken
      Als je niets tegen hebt op de inhoud van 'help ik word volwassen' en haar andere boekjes, dan is je titel verkeerd gekozen, en had je het woord 'zogenaamde' beter kunnen weglaten.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik sta 100% achter de uitspraken die Sport en Haas hebben gemaakt in dit topic.

Eerlijke,leuke gasten met ballen!

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik heb al jaren gezegd ..het zijn niet de geboren moslims die het gevaar zijn van de samenleving maar de bekeerde gasten en ik blijf erbij dat het zo is ...die gasten hanteren de gevaarlijke kant...ze geven zich helemaal over Deze gasten zijn het gevaar van Marokkaanse kinderen hier in Nederland en heel Europa

Niet alleen jij. Maar ik,Thaitoezint,2 van mijn zusjes,bijna al mijn vrienden en een groot deel van de publieke opinie staan achter jouw uitspraken,Sport.

""bekeerling is extra gevoelig voor Jihad''

https://www.trouw.nl/nieuws/bekeerli....google.com%2F

http://www.trouw.nl/nieuws/bekeerlin....google.com%2F

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Prikker Barania's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Mijn bewering klopt als een bus ..zij werd in haar kerk uitgekotst vanwege harde uitspraken en daarna toen zij en haar familie uitgekotst werden is zij naar Islam gesprongen om haar haat nog meer snelheid te geven
      Dit klopt niet.

deze bekeerde trutje was voorheen een extremist maar wel een katholieke ..later heeft zij zich bekeerd en sindsdient kon ze doen wat ze altijd wou ...kinderen de les geven in boe je een mens moet haten Ze zegt dat het zo in de Koran staat
      Dit klopt ook niet.

Zij heeft zelf aangegeven dat haar interesse is gewekt door een discussie tussen Ahmed Deedat (Rahimahoullah) en reverend Jimmy Swaggart. Sourah al ikhlaas, de sourah die explicitiet tawhied behandelt, heeft haar overtuigt. Gezien haar katholieke achtergrond en de vragen die daaruit voortkomen (drie-eenheid versus lam yalid, wa lam Youlad) ), klinkt dat mij dat meer plausibel in de oren dan een relletje in de kerk.

Ik haalde al eerder aan dat ze niet gereformeerd was, maar katholiek. Haar moeder was zelfs vrijzinnig en bezocht oecumenische diensten (d.w.z. een samenwerking tussen meerdere christelijke stromingen), alles behalve extreem dus. Verder was ze misdienaar, en dat was in die tijd heel modern dat een meisje dat was i.p.v. een jongen.

Ik weet niet waar jij je verhalen vandaan haalt, maar laat je niet vertroebelen door naar baker praatjes te luisteren (media). Ga altijd terug naar de bron: wat zij er zelf over vertelt.

Zij is in 1988 bekeerd, toen de meesten hier op maroc.nl nog niet geboren waren of met een speen in de mond in de kinderwagen werden rondgereden. Hoelang moet zij nog gezien worden als 'bekeerling', alien, of barania? Je doet hetzelfde als blanke Nederlanders die Marokkanen van de 5e generatie nog met gebrekkig Nederlands en gebarentaal aanspreken, omdat ze eeuwig allochtoon blijven in hun ogen en wellicht geen Nederlands kunnen spreken, dat alles alleen maar omdat iemand een andere etnische afkomst heeft (racisme).
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Sterke topic hoor Sport.

Laat je niet misleiden door bekeerde zure oma's.

JIj hebt een punt en als Haashaas achter je staat heb je echt een zwaargewicht die jou steunt.

Die Nederlandse bekeerde trutje is de oorzaak van alles ...zij schrijft de boeken voor die salafisten ...wat ik al jaren ..deze bekeerde trutje was voorheen een extremist maar wel een katholieke ..later heeft zij zich bekeerd en sindsdient kon ze doen wat ze altijd wou ...kinderen de les geven in boe je een mens moet haten Ze zegt dat het zo in de Koran staat

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Het glijdende oordeel: IQ doet zijn naam eer aan. Genuanceerd als altijd. Revisor als altijd kritisch op de rol van de media en oog voor het grotere geheel. En waken voor karaktermoord. Prima.

Juffrouw Saartje klinkt als iemand wier mening ik zo kan overnemen. Het is onzin om alle bekeerlingen op een hoopje te gooien. Sommige zogenaamde moslims zijn de grootste racisten. Gatver. En voorbeelden van extreme gedachtegoed bij die vrouw, die ben ik in deze topic in ieder geval niet tegengekomen. (Had ik ook niet echt verwacht).

Verder helaas weer heel veel ruis.

*Kartonnen discussiespeld - erg prestigieus hoor! - aan de bekeerlinge met waarschijnlijk de meeste Waarheid geven doet*
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten