Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 60

Onderwerp: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Die Nederlandse bekeerde trutje is de oorzaak van alles ...zij schrijft de boeken voor die salafisten ...wat ik al jaren ..deze bekeerde trutje was voorheen een extremist maar wel een katholieke ..later heeft zij zich bekeerd en sindsdient kon ze doen wat ze altijd wou ...kinderen de les geven in boe je een mens moet haten Ze zegt dat het zo in de Koran staat
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Re: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Ik heb al jaren gezegd ..het zijn niet de geboren moslims die het gevaar zijn van de samenleving maar de bekeerde gasten en ik blijf erbij dat het zo is ...die gasten hanteren de gevaarlijke kant...ze geven zich helemaal over Deze gasten zijn het gevaar van Marokkaanse kinderen hier in Nederland en heel Europa
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199466

Standaard Re: Wat een kutwijf zeg die bekeerde trutje achter de zogenaamde islamitische boeken

Frankrijk: vrouwelijke imam leidt voor het eerst gemengd gebed

In de Franse hoofdstad Parijs hebben twee vrouwelijke imams afgelopen zaterdag voor het eerst een gemengd gebed geleid. Dat gebeurde in een kleine zaal en het dragen van een hoofddoek was niet verplicht.

Le Parisien bericht dat de twee vrouwelijke imams, Anne-Sophie Monsinay en Eva Janadin, "zenuwachtig maar gelukkig" waren en dat de "progressieve moslimgemeenschap" het evenement positief heeft verwelkomd.

[...]

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Die Nederlandse bekeerde trutje is de oorzaak van alles ...zij schrijft de boeken voor die salafisten ...wat ik al jaren ..deze bekeerde trutje was voorheen een extremist maar wel een katholieke ..later heeft zij zich bekeerd en sindsdient kon ze doen wat ze altijd wou ...kinderen de les geven in boe je een mens moet haten Ze zegt dat het zo in de Koran staat
      Onzin. Wat heeft ze gezegd of geschreven wat in strijd is met de islam of wat jij extremistisch vindt?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Of in strijd is met de Nederlandse wet?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Onzin. Wat heeft ze gezegd of geschreven wat in strijd is met de islam of wat jij extremistisch vindt?
      Iedergeval dat is niet mijn geloof..mijn geloof zegt dat je een medemens lief moet hebben en niet gaan haten ..ik heb op Koranschool gezeten en ik heb daar nooit iets slechts geleerd ...deze bekeerde trutje schrijft boeken voor salafisten en hoe ...ze hanteert gewoon bepaalde dingen die de kinderen in hun hoofd gepompt worden en zo keren ze tegen andere mensen

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Of in strijd is met de Nederlandse wet?
      Alles is tegen de wet Ik hoop dat ze die extreme salafisme keihard aanpakken

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Frankrijk: vrouwelijke imam leidt voor het eerst gemengd gebedIn de Franse hoofdstad Parijs hebben twee vrouwelijke imams afgelopen zaterdag voor het eerst een gemengd gebed geleid. Dat gebeurde in een kleine zaal en het dragen van een hoofddoek was niet verplicht.Le Parisien bericht dat de twee vrouwelijke imams, Anne-Sophie Monsinay en Eva Janadin, "zenuwachtig maar gelukkig" waren en dat de "progressieve moslimgemeenschap" het evenement positief heeft verwelkomd.[...]
      Hier ben ik wel tegen ..een vrouw die het gebed leidt en ook nog eens vrouwen hoeven geen hoofddoek te dragen

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Iedergeval dat is niet mijn geloof..mijn geloof zegt dat je een medemens lief moet hebben en niet gaan haten ..ik heb op Koranschool gezeten en ik heb daar nooit iets slechts geleerd ...deze bekeerde trutje schrijft boeken voor salafisten en hoe ...ze hanteert gewoon bepaalde dingen die de kinderen in hun hoofd gepompt worden en zo keren ze tegen andere mensen
      Je weet niet waar je over praat. Je bent slachtoffer van de gehaaide media.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011799

Alles is tegen de wet Ik hoop dat ze die extreme salafisme keihard aanpakken
      Ze heeft geen ene wet overtreden. Ben benieuwd naar de wet die ze overtreden heeft. Als ze de wet had overtreden dan hadden ze haar zeker weten strafrechtelijk vervolgd.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten