Binnenkort hoef je die rot formulier niet meer in te vullen als je Marokko binnenkomt en verlaat.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Binnenkort hoef je die rot formulier niet meer in te vullen als je Marokko binnenkomt en verlaat.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Standaard Binnenkort hoef je dat rot formulier niet meer in te vullen als je Marokko binnenkomt en verlaat.

Laatst gewijzigd door Revisor; 15-09-19 om 21:14.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

Standaard Re: Binnenkort hoef je die rot formulier niet meer in te vullen als je Marokko binnenkomt en verlaat

Allahou Akbar
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: Binnenkort hoef je die rot formulier niet meer in te vullen als je Marokko binnenkomt en verlaat

Duurt ook zo lang he om een paar regeltjes in te vullen.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik vul altijd maar wat in. Meestal Zenka 55 Meknes. Professie: Landloper djel Holland. Van: Sinterklaas. Naar: K7ab djel Knetra.

Nee, dat laatste durf ik niet. Meestal gewoon Meknes.

Maar inderdaad goed dat dat eindelijk verdwijnt. Beetje achterhaald door de techniek ook. Maar ook wel een heel klein beetje nostalgie; nog snel voor 30 man - wij gingen vroeger met z'n 30en in een 207 - invullen in de boot, en dan natuurlijk op het allerallerlaatste moment, alsof de lange reis niet stressvol genoeg was. Ja, beetje jammer toch ook wel.

*Traantje wegpinken doet*

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Hoezo rotformulier ?Ieder land heeft zo'n formulier die je moet invullen ..als ze dat niet hebben dan vragen ze het aan jou die vragen wat op een formulier staatIk vond het geen moeite om zo'n formulier in te vullen ....sterker nog...toen ik een klein kind was ..ik ging vaak van Tetouan naar Castigo/Bab Sebta/Grens Marokko/Spanje) om formulieren in te vullen van mensen..ik kreeg toen geld ervoor ...ik heb heel wat geld ermee verdient ook al had ik het goed in Tetouan..wij deden dat uit verveling..wij bedoel ik met vrienden

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Rot formulier omdat je die formulieren niet makkelijk kon krijgen. De formuliervinvullers hadden pakken van die formulieren maar voor de reizigers was het moeilijk om deze te vinden.

Je zag duidelijk dat de douane samenspande met de formulier invullers. De formulieren verstoppen zodat je noodgedwongen werd om er geld voor te betalen bij de formulier invullers. Schandalige streken.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Rot formulier omdat je die formulieren niet makkelijk kon krijgen. De formuliervinvullers hadden pakken van die formulieren maar voor de reizigers was het moeilijk om deze te vinden. Je zag duidelijk dat de douane samenspande met de formulier invullers. De formulieren verstoppen zodat je noodgedwongen werd om er geld voor te betalen bij de formulier invullers. Schandalige streken.
      Hahahahahaha klopt ...wij hadden 100 per man Omdat die douane gasten ook geld kregen van ons ..sommige formuliergasten (zoals ik) moesten ook geld afstaan aan die gasten zodat je daar kon werken..ze kregen 100 Dirham per 100 formulieren

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Ik had altijd een standaardprobleem: Je moet je adres invullen. Altijd dat gezeur van die douane: ''wat is je adres''. Ik antwoordde altijd met: ''Zoals je wel zult weten hebben de meeste dorpen in Marokko geen straatnamen en huisnummers''.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik had altijd een standaardprobleem: Je moet je adres invullen. Altijd dat gezeur van die douane: ''wat is je adres''. Ik antwoordde altijd met: ''Zoals je wel zult weten hebben de meeste dorpen in Marokko geen straatnamen en huisnummers''.

hahahahaha

ik zelf weet niet eens in welke straat ik woon in Tetouan staan nog iemand uit een dorp...gewoon paar dingen in je hoofd stampendingen die je weet

Of gewoon een foto laten zien van je dorp ..zeg daar om de hoek woon ik

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten