Oorlog in Syrië - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/4 EersteEerste ... 234 LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 38

Onderwerp: Oorlog in Syrië

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard

Erdogan de Turk doet me een beetje denken aan Saddam de Arabier : Saddam werd toen ingefluisterd door zijn Amerikaanse contacten dat hij kuweit kan een lesje leren ( was gedoe mee moeten betalen aan zijn oorlog tegen Iran / olie van dat eilandje wou hij inpikken ... Nou het was maar een val voor hem en dat heeft hij gemerkt ..

Erdo de Turk heeft zich nu kwetsbaar gesteld .. straks Turkse leger heeft geen kracht meer en de derde lachend zijn zijn vriendje in Tel Aviv ..

Ik vraag me af hoe de zionisten Iran gaan terugpakken ..oh wacht : Iran is de man van Zion ..( hier geen ruchtbaarheid voor gaan geven ..laat de slapende ezels verder slapen)
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Standaard Re: Oorlog in Syrië

Iran is niks...ze dreigen alleen maar...is geen partij van die zionisten

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Iran is niks...ze dreigen alleen maar...is geen partij van die zionisten
      Een instrument van het kwaad voor ze.
      Iran verziekt de boel en de winnaar mag kaarsjes aansteken o.a
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349540

iran heeft het landschap om zich te verdedigen. de beste aanval is de verdediging. en als je door het landschap komt hebben de perzen de olifanten klaarstaan. de basis van elk leger is diens landschap. in de sahara komt het neer op man tot man. ik denk dat je de iranezen naar de sahara moet brengen om ze te overwinnen. in ieder geval als invasiemacht. val je ze aan, dan heb je niet veel kans. of je moet daar veel tijd en energie in willen steken. en dan moet het ook echt iets opleveren. iran zint op de saudi's omdat ze op die manier veel invloed zouden kunnen gaan krijgen. maar de iranezen snappen nog niet zo goed wat er voor krachten aan mekka en medina vastklampen. dat gaan ze zwaar onderschatten. de saudi's boeit niemand. dat zijn de fregatten van de fir3awen.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Erdogan de Turk doet me een beetje denken aan Saddam de Arabier : Saddam werd toen ingefluisterd door zijn Amerikaanse contacten dat hij kuweit kan een lesje leren ( was gedoe mee moeten betalen aan zijn oorlog tegen Iran / olie van dat eilandje wou hij inpikken ... Nou het was maar een val voor hem en dat heeft hij gemerkt ..

Erdo de Turk heeft zich nu kwetsbaar gesteld .. straks Turkse leger heeft geen kracht meer en de derde lachend zijn zijn vriendje in Tel Aviv ..

Ik vraag me af hoe de zionisten Iran gaan terugpakken ..oh wacht : Iran is de man van Zion ..( hier geen ruchtbaarheid voor gaan geven ..laat de slapende ezels verder slapen)
      Onzin. De economie van Turkije zakt door het ijs en de Turkse Lira is straks net zoveel waard als het papier waarop het is gedrukt.

Beproefd concept om het mopperende electoraat weer in het gareel te krijgen is het starten van een oorlog, en het duiden van een gemeenschappelijk vijand om de gelederen weer te sluiten.

Ik geloof nog altijd in het zelfreinigend vermogen van welke populatie dan ook en dat Erdogan met pek en veren besmeurd zal worden uitgezwaaid door het Turks electoraat bij de eerstvolgende verkiezingen.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Onzin. De economie van Turkije zakt door het ijs en de Turkse Lira is straks net zoveel waard als het papier waarop het is gedrukt.

Beproefd concept om het mopperende electoraat weer in het gareel te krijgen is het starten van een oorlog, en het duiden van een gemeenschappelijk vijand om de gelederen weer te sluiten.

Ik geloof nog altijd in het zelfreinigend vermogen van welke populatie dan ook en dat Erdogan met pek en veren besmeurd zal worden uitgezwaaid door het Turks electoraat bij de eerstvolgende verkiezingen.
      Met of zonder Erdogan , de Turken en de Koerden kunnen niet door 1 deur.

Over zelfreiniging van welke populatie dan ook daar ben ik niet van overtuigd.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Over zelfreiniging van welke populatie dan ook daar ben ik niet van overtuigd.
      Als het Turks electoraat begint te morrelen door stijgende kosten levensonderhoud, de teloorgang van de Lira en toename van de werkeloosheid dan zal Erdogan daar vroeg of laat op worden afgerekend. Zijn houdbaarheidsdatum is dan in ruime mate overschreden.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Als het Turks electoraat begint te morrelen door stijgende kosten levensonderhoud, de teloorgang van de Lira en toename van de werkeloosheid dan zal Erdogan daar vroeg of laat op worden afgerekend. Zijn houdbaarheidsdatum is dan in ruime mate overschreden.
      En dan gaat hij zijn dictatoriale kant echt laten zien. Hij heeft al een coup in elkaar geknutseld om zijn macht uit te breiden.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Jammer, alleen de laag- en ongeletterde autochtone imbecielen zijn achtergebleven hier op maroc.nl. Valt totaal geen discussie met ze te voeren.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      En dan gaat hij zijn dictatoriale kant echt laten zien. Hij heeft al een coup in elkaar geknutseld om zijn macht uit te breiden.
      Zou je denken? Persoonlijk denk ik van niet en zal hij gewoon het veld ruimen bij een verkiezingsnederlaag. Hoe je het ook wendt of keert en wellicht kent het een wankele basis, maar Turkije is echter op papier nog steeds een parlementaire democratie.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten