Morgen (Dinsdag) Om 14 uur : Burundi - Marokko ...er moet gewonnen worden
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Morgen (Dinsdag) Om 14 uur : Burundi - Marokko ...er moet gewonnen worden

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Morgen (Dinsdag) Om 14 uur : Burundi - Marokko ...er moet gewonnen worden

Maar zal heel moeilijk zijn....ze hebben niet eens thuis van Mauritanie kunnen winnen staan nog van Burundi uitMaar ik hoop dat ze als groep gaan voeballen..tegen Maurintamie waren ze waardeloos ze voetbalden voor zichzelf..netalsof ze op strand aan het voetballen zijn Als zij gelijk spelen of verliezen dan zal de trainer van Marokko ontslagen worden...hij moet met 3 punten naar Marokko vertrekken uit Burundi

Banned
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Morgen (Dinsdag) Om 14 uur : Burundi - Marokko ...er moet gewonnen worden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Maar zal heel moeilijk zijn....ze hebben niet eens thuis van Mauritanie kunnen winnen staan nog van Burundi uitMaar ik hoop dat ze als groep gaan voeballen..tegen Maurintamie waren ze waardeloos ze voetbalden voor zichzelf..netalsof ze op strand aan het voetballen zijn Als zij gelijk spelen of verliezen dan zal de trainer van Marokko ontslagen worden...hij moet met 3 punten naar Marokko vertrekken uit Burundi
      Succes morgen. Hoop voor jou dat ze winnen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Morgen (Dinsdag) Om 14 uur : Burundi - Marokko ...er moet gewonnen worden

Marokko heeft met 0-3 gewonnen..ik heb de wedstrijd niet gezien ..ik was aan het wek..nu pas thuis ..maar het was nodig dat ze de 3 punten naar huis zouden nemen ..beetje rust in de tent tot Maart en daarna weer tekeer gaan tegen de trainer

Banned
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lijpe-Riffi Bekijk Berichten
      Hahahaha

Zieke gast. Jij viel SF altijd aan om de prestaties van het Marokkaanse elftal en nu doe je ineens schijnie heilie?

Zie je mijn middelvinger? Daar mogen jij en je vrouwelijke familieleden op zitten mits ze aanterkkelijk zijn anders mogen ze plaats nemen op de *** van Sportfreak.
      Dat geeft maar aan hoe ziek jij bent.

Banned
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Marokko heeft met 0-3 gewonnen..ik heb de wedstrijd niet gezien ..ik was aan het wek..nu pas thuis ..maar het was nodig dat ze de 3 punten naar huis zouden nemen ..beetje rust in de tent tot Maart en daarna weer tekeer gaan tegen de trainer
      Gefeliciteerd.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Gefeliciteerd.
      Thanks Hard nodig deze 3 punten

Banned
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Thanks Hard nodig deze 3 punten
      Ik zag op flashscore.nl ook een vriendschappelijke staan voor Marokko. Is dit het Marokko met alleen Marokkanen uit de Marokkaanse competitie?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten