Afellay is terug en de reacties zijn weer om van te kokhalzen!!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Afellay is terug en de reacties zijn weer om van te kokhalzen!!

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Afellay is terug en de reacties zijn weer om van te kokhalzen!!

Hij ging Ihhataren voor. De meest succesvolle Marokkaan die de Nederlandse eredivisie heeft bespeeld.

Affelay ging van PSV naar Barcelona,hij haalde het Nederlandse elftal,heeft als enige Marokkaan een WK-Finale meegemaakt.

En toch is het voor velen niet genoeg. De reacties van half Nederland over Ibbi in 2010 ben ik nooit vergeten. ZUM KOTZEN gewoon zou onze HaasHaas hebben geschreven.

Zie ook hoe zielig veel Nederlanders hedendaags reageren op zijn herintreding op de Nederlandse voetbalvelden;

''Invalbeurt Affelay was tekenkrommend''

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...e-spelen-.html

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Afellay is terug en de reacties zijn weer om van te kokhalzen!!

Waar ik mij het het meest aan stoor zijn die Hollandse lafbekjes die ongestraft een Marokkaanse Nederlander die voor het Nederlandse elftal heeft gekozen uitmaken voor ''schaapje'' en ''kut-marokkaan''!.

De echte onderbuikgevoelens komen bij politiek,sport en een borrel-avond naar boven en daarom zal ik nooit van mijn leven een Hollander vertrouwen,hoe aardig ze ook willen overkomen.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wordt Ihhateren de volgende kut-Marokkaan en schaapje die voor het Nederlandse elftal gaat uitkomen?

Ik denk het wel. Hoe goed hij ook gaat spelen,hij zal altijd een kut-Marokkaan blijven in de ogen van vele Nederlanders.

Ik hoop alleen dat dit jochie met goede proffessionals wordt omringd. Enkel dan is de schade te beperken maar feit blijft dat de overgrote meerderheid van Nederland negatief gestemd is over Marokkanen.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Beter die reacties

Kies maar voor oranje dan zijn deze gasten je publiek

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Beter die reacties

Kies maar voor oranje dan zijn deze gasten je publiek
      Die reacties zijn gewoon gericht omdat het een Marokkaan is. Al kleurt ie zijn haren Oranje.

JIj bent nog steeds verdrietig dat Marokkaanse topvoetballers als Afellay en Ihhataren voor Nederland kiezen.

Blame Rabat!!

Banned
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Die reacties zijn gewoon gericht omdat het een Marokkaan is. Al kleurt ie zijn haren Oranje.

JIj bent nog steeds verdrietig dat Marokkaanse topvoetballers als Afellay en Ihhataren voor Nederland kiezen.

Blame Rabat!!
      Niet blame rabat. Reden voor Ihattaren om voor Oranje te kiezen is dat de KNVB met de jeugdteams wel naar hem omkeken en de Marokkaanse jeugdteams niet. Bij die Ajax speler Dest is het precies omgekeerd. Amerkaanse jeugdteams keken wel naar hem om en de KNVB niet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Niet blame rabat. Reden voor Ihattaren om voor Oranje te kiezen is dat de KNVB met de jeugdteams wel naar hem omkeken en de Marokkaanse jeugdteams niet. Bij die Ajax speler Dest is het precies omgekeerd. Amerkaanse jeugdteams keken wel naar hem om en de KNVB niet.
      Zeker weten blame Rabat. En het argument die jij nou gebruikt is om van te huilen.

Om de keuze van Riffijnen als Affelay en Ihhateren te begrijpen moet je dieper duiken in de Marokkaanse geschiedenis.

Dit heb ik al in een andere topic jou geprobeerd uit te leggen.

Hardleers?

Jij zal dit als Surinaamse Neanderthalertje ook nooit begrijpen. Daarom werden jouw soort door de Westerse mogendheden tijdens de kolonisatie van Afrika nooit in staat gesteld om zelfstandige te denken,sporten en een land te besturen. Of zelfs te lopen.

Niet persoonlijk bedoeld verder.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten