Hoe laat vecht Badr Hari topic zonder andere partijen te zien - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/7 EersteEerste ... 567 LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 64

Onderwerp: Hoe laat vecht Badr Hari topic zonder andere partijen te zien

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Hoe laat vecht Badr Hari topic zonder andere partijen te zien

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Respect voor zijn conditie en zijn trappen. Samen met het gebrek aan concurrentie is dat de reden waarom hij de titel kan behouden. ik denk niet dat hem dat gelukt was tegen Badr in zijn hoogtijdagen, Peter Aerts op zijn top en zo nog wat anderen ten tijde van de K-1.
      Peter Aerts had geen spaander heel gelaten van Rico.

Bonjanski denk ik ook niet.

Rico heeft het geluk dat er een hele zwakke lichting aan kickboxers is. Badr ''de oudje'' laat zien dat de jonge Rico niet kan tippen aan de oude garde K1-kickboxers.

Hier geef ik je wel gelijk.

Laten we het maar hier op houden en hopelijk geeft de derde partij tussen Rico en Badr ( beide vechters willen wel) uitsluitsel over wie er de beste van de wereld is.

Rico heeft die riem wel maar hij verdiend die riem volgens vele liefhebbers niet. Ga er maar eens tegen tegen aan staan.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

De grootste verliezer tijdens deze Glory is Turkije.

Zo zie je maar weer hoe dicht sport en politiek bij elkaar zitten.

Ik vond het mooi om te zien. Alle Turkse cafe's liepen leeg. De Turkse vlaggen werden verstopt.

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360619

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Wat jij schrijft klopt niet want Badr heeft Rico 2 keer acht tellen gegeven. Tot aan de blessure van badr stond Rico dik achter door 2 harde knockdowns. Zelfs nadat Rico de 2e ronde won stond Rico achter op punten en die knockdown in de derde ronde was het zicht op een overwinning voor Rico als zon voor de sneeuw gesmolten.

Rico had Badr of Nokkie moeten slaan of 2 knockdowns moeten forceren.

De 2e knockdown in de derde ronde was letterlijk en figuurlijk een mokerslag voor Rico,niet alleen omdat Rico zwaar wankelede en met veel moeite zijn balans vond maar ook omdat Badr Rico weer op een dubbele achterstand had gezet.

Jij hebt gekickboxt zeg maar? Ik zat al te wachten op cavalerie want Nederlandertje en Ibrah hebben er geen ballen verstand van. Jij blijkbaar dus ook niet.

Hoe komt de puntentelling tot stand?

En Tjah,Rico kroop al in de eerste ronde door het oog van de naald door heel dom een slagenwisseling aan te gaan met de veel snellere en krachtigere stoten van Badr,en als die stoot anderhalve centimeter richting zijn kin was gegaan was Badr nu wereldkampioen geweest. Rico had volgens de kenners na die keiharde rechtse directe niet meer opgestaan.

Hij liep behoorlijk wankelend naar zijn hoek. Duizelig een beetje. Hij moest zijn balans zien te hervinden en toen kwam weer een klap van Badr,rico was niet helder bij geest na die 2e knockdown werd Hari té gretig en verloor het overzicht en probeerde op spectaculaire wijze eens en voor altijd af wilde rekenen met Rico. Foutje. Zie analyse en voorgaande reactie''s.

Rico wankelde en stond op het punt knock out geslagen te worden. Dat weet jij,dat weet ik en dat weten alle sportliefhebbers.

Badr heeft bewezen nog zeker mee te tellen. Rico is 2 keer knockdown geslagen. Kom op Super!!!

Rico is geen partij voor de oude k1-legendes als Badr,Aaerts,Schilt,Gerges,Bonjansky. Badr heeft dat vorige week zaterdag met verve bewezen terwijl Rico zwaar onder de druk bezweek.

Jouw analyse kan wel beter gezien het feit wij wel weten hoe het in de ring aan toe gaat.
      Hoe gaat de puntentelling?
      Er zijn 10 punten te verdienen voor de winnaar per ronde. De ander krijgt er dan standaard 9, bij 8 tellen gaat er een punt vanaf.
      Ik ga er vanuit dat Rico ronde 2 op zijn naam schreef en ronde vier en vijf ook (Badr was overduidelijk leeg) dus 3 x 10 en 2 x 8 = 46. Badr heeft dan, als hij niet neergaat 2 x 10 en 3 x 9 = 47. Vandaar mijn opmerking dat Rico Badr minimaal 8 tellen had moeten geven in het vervolg omdat hij anders precies een punt tekort komt. Dat is de telling.

Ik ben meer gecharmeerd van Badr als kickbokser dan van Rico. Ik denk helaas wel dat Rico dit toch had gewonnen over vijf ronden. Badr was leeg.
      Rico was even weg na die hoge trap maar kon gewoon verder. Hij was niet definitief aangeslagen.

Als ik de trainer van Verhoeven was geweest (dan had hij overigens echt beter gebokst) dan had ik hem helemaal gesloten laten vechten de eerste twee ronden. Totaal niet mee gaan boksen met Badr. Alleen afmatten met lowkicks. zoveel mogelijk. Vanaf ronde drie pas een beetje gaan boksen.

Iemand met de fysiek van Rico Verhoeven moet een knockout-stoot uit kunnen delen. Pats op de kin, licht uit. Ik zie hem stoten uitdelen waarbij alleen zijn bovenlichaam beweegt. Zijn voeten blijven daarbij plat op de vloer staan. Dan ontwikkel je geen stootkracht. Je gehele lichaam moet er zodanig in meedraaien dat je hak van de grond komt, je heup moet erin. Badr doet dat goed maar die is ook getraind door Thom Harink. Een trainer van de oude stempel. Daarvan moest je uren voor spiegel staan. eerst ontspannen de techniek goed krijgen. Zo heb ik het ook nog geleerd en doorgegeven. Ellebogen langs het lichaam, en niet naar buiten buigen bij directe stoten. Zo leer je boksen. Er is geen andere manier. Rico beheerst de grondbeginselen niet.

Ik heb enorm respect voor de conditie van Verhoeven. Hoe hij al jaren zo atletisch blijft. Dat doen weinig zwaargewichten hem momenteel na. Die tobben allemaal met hun gewicht.
      Ik deel jouw mening dat het gebrek aan tegenstanders de grootste reden is dat hij al zo lang kampioen is. In de tijd van de K-1 had hij wel meegedaan maar nooit zo lang onbetwist aan de top gestaan.

Ik erger mij ook aan die zgn bekende Nederlanders die nu ineens ook fan zijn geworden. Ineens kickboksen ze zelf ook.

Ik heb overigens wel genoten van die Marokkaanse jongen die in het voorprogramma zat. Die vocht een goede partij. Echt een complete jongen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Als ik de trainer van Verhoeven was geweest (dan had hij overigens echt beter gebokst) dan had ik hem helemaal gesloten laten vechten de eerste twee ronden. Totaal niet mee gaan boksen met Badr. Alleen afmatten met lowkicks. zoveel mogelijk. Vanaf ronde drie pas een beetje gaan boksen.
      Zo pakte Bonjasky hem ook aan met een gesloten dekking. Resultaat was een zwaar gefrustreerde Badr die zoals inmiddels bekend natrapte terwijl hij op de grond lag.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Om te beginnen is dit een hele respectvolle reactie met heel veel oog voor de realiteit en puur bedoeld om de boel te de-escaleren.

Deze kant ken ik niet van jou Super maar ik ben zeker onder de indruk van jouw reactie

Hoe gaat de puntentelling?
      Er zijn 10 punten te verdienen voor de winnaar per ronde. De ander krijgt er dan standaard 9, bij 8 tellen gaat er een punt vanaf.
      Ik ga er vanuit dat Rico ronde 2 op zijn naam schreef en ronde vier en vijf ook (Badr was overduidelijk leeg) dus 3 x 10 en 2 x 8 = 46. Badr heeft dan, als hij niet neergaat 2 x 10 en 3 x 9 = 47. Vandaar mijn opmerking dat Rico Badr minimaal 8 tellen had moeten geven in het vervolg omdat hij anders precies een punt tekort komt. Dat is de telling.
      Badr kan je niet zomaar opgeven. Kan jij die partij herrinneren waarin Badr knock out leek te gaan maar door een onwaarschijnlijke en buitenaardse achterwaartse trapbeweging gebuerde het omgekeerde? Badr sloeg tegen de verwachting in zijn tegenstander k.o. Kickboxen blijft onvoorspelbaar,hoe lekker je ook in de wedstrijd zit.

Net een film.

Persoonlijk denk ik ook dat Badr de 5 rondes niet had gehaald en dat Rico het uiteindelijk van badr won op punten. Maar Badr heeft vaker bewezen dat hij pas verslagen is als hij tegen het canvas wordt geslagen. ( ik kan mij dat gevecht niet meer voor de geest halen maar spectaculair was het gevecht wel omdat Badr zwaar achterstond en uiteindelijk na bijna knock-out te zijn geslagen een wanhopige kamikaze beweging uitvoerde die resulteerde in een gruwelijke knock-out van de tegenstander van Badr.

Moraal van het verhaal; Van badr win je alleen als je hem knock-out slaat of zwaar op punten voorstaat. Badr is op zijn sterkst als hij denkt dat het lekker loopt.

Ik ben meer gecharmeerd van Badr als kickbokser dan van Rico. Ik denk helaas wel dat Rico dit toch had gewonnen over vijf ronden. Badr was leeg.
      Rico was even weg na die hoge trap maar kon gewoon verder. Hij was niet definitief aangeslagen.

Iemand met de fysiek van Rico Verhoeven moet een knockout-stoot uit kunnen delen. Pats op de kin, licht uit. Ik zie hem stoten uitdelen waarbij alleen zijn bovenlichaam beweegt. Zijn voeten blijven daarbij plat op de vloer staan. Dan ontwikkel je geen stootkracht. Je gehele lichaam moet er zodanig in meedraaien dat je hak van de grond komt, je heup moet erin. Badr doet dat goed maar die is ook getraind door Thom Harink. Een trainer van de oude stempel. Daarvan moest je uren voor spiegel staan. eerst ontspannen de techniek goed krijgen. Zo heb ik het ook nog geleerd en doorgegeven. Ellebogen langs het lichaam, en niet naar buiten buigen bij directe stoten. Zo leer je boksen. Er is geen andere manier. Rico beheerst de grondbeginselen niet.

Ik heb enorm respect voor de conditie van Verhoeven. Hoe hij al jaren zo atletisch blijft. Dat doen weinig zwaargewichten hem momenteel na. Die tobben allemaal met hun gewicht.
      Ik deel jouw mening dat het gebrek aan tegenstanders de grootste reden is dat hij al zo lang kampioen is. In de tijd van de K-1 had hij wel meegedaan maar nooit zo lang onbetwist aan de top gestaan.

Ik erger mij ook aan die zgn bekende Nederlanders die nu ineens ook fan zijn geworden. Ineens kickboksen ze zelf ook.

Pure lof en respect voor deze reactie. Jij bent een van de weinige die weet waar hij over praat als het om kickboxen gaat.

Daarom vind ik het ook naar om te zien dat veel fans van Badr met de Marokkaanse vlag gingen zwaaien. Sloeg totaal nergens op!

Het was geen wedstrijd tussen Nederland en Marokko maar een wedstrijd tussen 2 atleten en waarbij Rico zich met verve heeft bewezen dat hij een topatleet is.

Badr was sterker maar in sport gaat het niet enkel om de techniek en komen er heel veel zaken bij kijken om te slagen in een topwedstrijd. Topconditie is daar één van.

Ik heb overigens wel genoten van die Marokkaanse jongen die in het voorprogramma zat. Die vocht een goede partij. Echt een complete jongen.
      Die Braziliaan Pereirra is naar mijn mening de man het toernooi. Wat een snelheid en techniek! Die Turk ging niet voor niets slapen. Hij was voor mij echt de king in de voorwedstrijden. Vooral zijn snelheid en manier van kijken tijdens het gevecht ( puur bedoeld om de tegenstander te demoraliseren) maakt diepe indruk op mij.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Zo pakte Bonjasky hem ook aan met een gesloten dekking. Resultaat was een zwaar gefrustreerde Badr die zoals inmiddels bekend natrapte terwijl hij op de grond lag.

''IbrahRatje'
      ',de opper-zionistische leugenaar én rasprovocateur laat weer van zich horen.

Je doelt vast op deze wedstrijd waarin Badr,Bonjansky de baas was en Badr de wedstrijd in zijn zak had maar puur door zijn psyschische paranoia en adrenaline zichzelf niet meer kon beheersen en uiteindelijk onnodig de wedstrijd uit handen gaf?

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Je doelt vast op deze wedstrijd waarin Badr,Bonjansky de baas was en Badr de wedstrijd in zijn zak had maar puur door zijn psyschische paranoia en adrenaline zichzelf niet meer kon beheersen en uiteindelijk onnodig de wedstrijd uit handen gaf?
      Ben je er inmiddels niet doodmoe van hele beeldschermen vol met onzin te leuteren?

Hoor het Badr zelf zeggen vanaf 1:60 dat hij gefrustreerd was door de defensieve stijl van Bonjasky.

En nu kappen met dat geleuter. Ja!!!

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ben je er inmiddels niet doodmoe van hele beeldschermen vol met onzin te leuteren?

Hoor het Badr zelf zeggen vanaf 1:60 dat hij gefrustreerd was door de defensieve stijl van Bonjasky.

En nu kappen met dat geleuter. Ja!!!
      Kanker een toch een keer op zielige bejaarde zionist. Die interview zou iedere respectabele vechter hebben gegeven.

Het gaat om het gevecht. Heb je de cijfers gezien vóór Badr Bonjansky zomaar trapte?

Ik ben te slim voor jou en jouw rattenfamilie!!!!!!!!

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ibrahrat denkt nu even met zijn vieze bejaarde rattenlichaam én streken nog contact te krijgen met leden.

Pathetic!!!!

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Het gaat om het gevecht. Heb je de cijfers gezien vóór Badr Bonjansky zomaar trapte?
      Ik geef het op. Met alcoholverslaafde junkies valt niet te praten.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten