Wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe jaar? - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe jaar?

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe jaar?

A. Het probleemmeneer de nazi is dat jij je belofte iedere keer weer verbreekt. Heel NVDD lacht jou uit.

B. Niemand reageert op jou behalve ik of Revisor. Niemand wil met jou discussieren. Niemand citeert jou ook.

C. JIj leest alles. Jij wijt daar niet voor niks 80% van je reactie aan mij.

D. Ik blijf ook voor jouw soort blanke anti-Islamitische forum-terroristen paraat dit jaar. Of je het wil lezen of niet.

E.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ook ik hou mij enorm in en laat veel berichten in de media - die ik wel belangrijk acht - ongemoeid. Ellende en onrecht genoeg.

Verder heb ik besloten om een lid die ik sowieso al zoveel mogelijk negeer vanwege constante verbale agressie, op de negeerlijst te plaatsen, opdat ik niet zie wat deze schrijft. Soms heb ik namelijk de neiging om in te gaan op zijn puberale geleuter. Dat gaat ten koste van de inhoud. Reageren doe ik voortaan alleen op fatsoenlijke mensen als Revisor, TGW, Eke, Wizdom, Ibrah, Karin, Superick, Joesoef en iedereen die inhoudelijk meedoet. Dus schreeuwen of dreigen tegen mij is zinloos, want ik zie het toch niet. Die puberale bagger ken ik nu wel en heeft voor de discussie geen toegevoegde waarde. Als er aanleiding toe is zal ik nog meer leden op negeer zetten.

Verder heb ik mij voorgenomen om nog meer dan ik al deed, te schrijven wat ik werkelijk vind. Ik hou mij namelijk nog wel eens in.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Verder heb ik besloten om een lid die ik sowieso al zoveel mogelijk negeer
      Wat doe je dan in mijn topic?

Als ik iemand negeer dan klik ik niet eens op de reacties of topics van desbetreffende lid. Waarom doe je dat wel meneer de nazi?

Mede door jouw soort helden heeft nazi-Duitsland in amper 4 dagen Nederland verovert.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Verder heb ik mij voorgenomen om nog meer dan ik al deed, te schrijven wat ik werkelijk vind. Ik hou mij namelijk nog wel eens in.

Dat moet je bij je moeder doen. Niemand is hier gediend of geinteresseeerd hoe jij denkt over ons.

JIj bent niet welkom meer. Dat heb jij aan jezelf te danken,***** nazi.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Zij schrijft ook nog ''als het nodig is zal ik nog meer leden op mijn negeerlijst zetten''.
      HE-LE-MAAL stuk.

Niemand reageert op dat stuk onbenul en dan nog fictieve leden op negeer zetten,hahaha.

Mijn avond kan niet meer stuk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      guttegut, onze nazihond is in zijn ziel getroffen. de smurrie van achterlijk blank nazÔsme is op zijn teentjes getrapt. het gedrocht roept dat anderen puberaal zijn, maar noemt zichzelf een forumtroll. ja zo'n politieke rat moet je dan serieus nemen. denk maar niet dat je van mij af bent door mij te blokkeren. al lees je ze zogenaamd niet, ik blijf je achterlijke politieke motieven hier bestrijden. ik ben je ergste nachtmerrie. hypocriete fascisten zijn hier niet welkom, laat staan inhoudelijk op reageren.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten