WO lll steeds dichterbij ! - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/9 EersteEerste ... 678 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 61 tot 70 van de 82

Onderwerp: WO lll steeds dichterbij !

Banned
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: WO lll steeds dichterbij !

Maar ik ga nu slapen. Vanaf morgen heb ik samen met mijn werknemers en 5 uitzendkrachten een grote klus voor de komende 10 weken te doen in Aalsmeer. Als we het redden verdienen we een hoop geld maar als we het niet redden kost het een hoop geld.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Hoe weet jij dat ik niks zeg. Nooit gehoord van spraakgestuurd typen? Ik kan van het deel wat ik weet de namen opnoemen. Zoals ik al zei het zijn mensen die ik ken. Maar ik ga ze niet opnoemen hier want ik weet niet of zij hiermee akkoord gaan.
      A. Hoe jij communiceert met dit forum,het blijft allemaal ''schriftelijk''.

B. Ik heb het niet over jouw vriendinnenkringetje.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Jij bent echt te dom voor woorden. Jij zegt dat de VS de meeste racisten ter wereld heeft. Dus jij weet dat geen enkel land ter wereld meer racisten heeft. Bewijs dat dan maar
      Lees eens op je gemak terug waar jij de fout in bent gegaan.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Maar ik ga nu slapen. Vanaf morgen heb ik samen met mijn werknemers en 5 uitzendkrachten een grote klus voor de komende 10 weken te doen in Aalsmeer. Als we het redden verdienen we een hoop geld maar als we het niet redden kost het een hoop geld.
      Verstandige keuze.

Ik zal over 10 weken jouw reacties en de onderwerpen wéér ter discussie brengen.

Tot over 10 weken en slaap lekker.

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Sowieso is het 'boeddhisme' beter dan het 'christendom', 'jodendom' en 'islam'.
      Véél beter...
      je wil weer makkelijk scoren maar niet simplistisch mijn woorden willen verdraaien.

De gestoorden( zogenaamd geestelijken) in Iran zijn goed in de boel verzieken voor de rest van de moslims.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199463

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Exactly!!!

The most worst terrorist-state of all time,the U.S.A.

A bounch of white people that found their ''Indenpendence'' by ethnic cleansing.

A devilish state,doomed to fail.
      How many civilians (innocent people) did the US kill since 2003 ? Not injured/wounded but killed. Any idea ?

F O R U M T R O L L
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      je wil weer makkelijk scoren maar niet simplistisch mijn woorden willen verdraaien.

De gestoorden( zogenaamd geestelijken) in Iran zijn goed in de boel verzieken voor de rest van de moslims.
      Nee lk verdraai jouw woorden niet, want ik citeer jou niet anders dan je had geschreven. Ik voeg daar slecht mijn eigen visie aan toe.

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Nee lk verdraai jouw woorden niet, want ik citeer jou niet anders dan je had geschreven. Ik voeg daar slecht mijn eigen visie aan toe.
      Er slechte visie kan aanleiding zijn tot oorlog.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Sowieso is het 'boeddhisme' beter dan het 'christendom', 'jodendom' en 'islam'.
      Véél beter...
      Geen enkel geloof is beter dan de ander technisch gezien. Wat het verschil uit maakt zijn de gelovigen en het idee. Boedisme zou voor vrede staan. Alleen, zijn bijvoorbeeld de Oeigoeren, Rohingya het daar mee oneens. Vraag het ook eens aan de moslims in India.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      How many civilians (innocent people) did the US kill since 2003 ? Not injured/wounded but killed. Any idea ?
      Wat ik weet,en ik ben al uren bezig om de topic te zoeken,is dat in Golfoorlog I en II meer dan 1,3 miljoen doden zijn gevallen. Merendeel burgers.

Ik wil niet eens weten hoeveel onschuldige doden de VS op haar geweten heeft sinds de officiele oprichting van het Amerikaanse leger. Ik kan daar wel een klein onderzoekje naar verrichten. Maar harde cijfers krijg je niet temeer de VS veel militaire acties in de doofpot stopt.

Er hebben wel veel verkrachtingen plaatsgevonden in Irak bij het begin van de inval in 2003. Bush sr. wilde dat in de doofpot stoppen uit angst voor meer Amerikaanse doden. Te laat.

Muqtada als Sadr antwoorde daarop met een ongekende aanval op Amerikaanse troepen met als uitkomst ''De hel Van fallujah"". Een gevecht van 3 weken waarin meer dan duizend Amerikaanse kruisvaarders zijn gedood.

Saddam zei niet voor niks tijdens zijn illegale berechting; ''Welkom in de hel van Fallujah'' terwijl er gelijktijdig meer dan 10 explosies te horen waren.

Ik ben al vanaf mijn 11e bezig met Irak(ik vertaalde tegen wil en dank veel telextberichten voor pa) en ik zie hoe dat land in 28 jaar,door het Westen naar Westerse maatstaven wordt gekneed.

Maar het Iraakse volk is daar totaal niet van gediend. Afgelopen weken is dat uitgemond tot een ongekende escalatie.

Amerika zit fout. En door Trump zijn de Amerikanen weer terug bij af.
      Laatst gewijzigd door Artikel1; 07-01-20 om 19:13.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten