Kunnen jullie dit lezen.. Klik hier om het te lezen.. Gaat over Marokko
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Kunnen jullie dit lezen.. Klik hier om het te lezen.. Gaat over Marokko

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Kunnen jullie dit lezen.. Klik hier om het te lezen.. Gaat over Marokko

Kunnen jullie foto vergroten om het te lezen of moet ik foto voor foto plaatsen?

Licensed to chill Dawoed's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      443744

Standaard Re: Kunnen jullie dit lezen.. Klik hier om het te lezen.. Gaat over Marokko

Je kunt ook gewoon de link plaatsen:

https://www.volkskrant.nl/kijkverder...ashion~v53555/
      I have never nursed something more rebellious than my intentions.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Kunnen jullie dit lezen.. Klik hier om het te lezen.. Gaat over Marokko

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dawoed Bekijk Berichten
      Je kunt ook gewoon de link plaatsen:https://www.volkskrant.nl/kijkverder...ashion~v53555/
      ooh ja dat kon ook maar ik had de papieren versie zitten te lezen

Licensed to chill Dawoed's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      443744

En wat vind je ervan? Kans voor Marokko of worden ze uitgebuit?
      I have never nursed something more rebellious than my intentions.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Werkgelegenheid
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

dat het voor werkgelegenheid zorgt is nogal wiedes. dat het al werkt is ook nogal wiedes. ik weet niet wat ik er van moet vinden. ene kant wel grappig dat ze bijvoorbeeld de kledij voor zara al ver voor invoering in de winkels al te vinden is in de souks. alhoewel, ik weet niet, ik zie het nooit of heb het niet eerder gezien. alhoewel zara ook niet echt mijn stijl kledij is. dus dan valt het misschien minder op. of de winkeltjes in de souks verbergen het voor de grote massa. niet dat ik mezelf als de grote massa zie. meestal vind ik wel een winkeltje waar wel wat leuks ligt. maar om nou te zeggen, jah, zara kledij, dat herken ik in le maroc. neen. ik zie vooral mensen rondlopen met die nep-shit-meuk ala noem maar op, ja die, ik krijg de namen niet eens over mijn lippen. zo walgelijk vind ik het. en dan gaan ze die logo's nog groter maken. ik noem ze de plakkaten van de gekonfijnte djinns. meuk die je overigens overal wel ziet in de toerisme-industrie. zoals ook in turkije en tunesië etc. volgens mij worden die niet eens in tanger genaaid. komen direct uit china, india en dat soort landen. jongeren lopen er massaal mee rond. terwijl de wat oudere serieuze generatie voor de nuchtere en conservatieve streepje kiest op een overhemd.

dus ik denk wel dat het vooral bedoeld is voor het buitenland.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten