Huisregels - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/5 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 46

Onderwerp: Huisregels

Could B Prikker Chira Kyra's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Standaard Re: Huisregels

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Hoe dan ook: er zal vast wel ergens een php-forum zijn met ingebouwde negeerknop. Doe je in het echte leven ook, mensen negeren. Om nou telkens op een meldknop te drukken als je het ergens niet mee eens bent, pff. Wat mij betreft mag iedereen alles zeggen over alles (let wel: alles, niet iedereen), ik bepaal zelf wel of diegene onzin uitkraamt en zichzelf belachelijk maakt of dat ik er op in ga. Voor onzinrecidivisten een druk op de negeerknop. Wordt het rustige forum er nóg rustiger op, maar op den duur weer veel drukker.
      Niet mee eens. De meldknop is er niet voor als je het ergens niet mee eens bent. De meldknop is er voor het rapporteren van o.a. gescheld of bijvoorbeeld laster. De forumregels zijn er om grensoverschrijdend gedrag te bestrijden, niet om maar 1 mening te tolereren.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745196

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten

Ik kan niet en ik ga niet alles lezen. Is er iets, meldknop gebruiken.

Ik krijg geen cent voor mijn rol hier. Ik heb geen idee hoe het zit met andere mods.

Mochten er mensen zijn met ideeën om het wat drukker te krijgen, graag. Wel gericht op de doelgroep, Marokkaanse jongeren. Geen pvv FvD tokkievolk.

De tijd die ik hier kan besteden is zeer wisselend, m’n gezondheid is slecht.
      Beste Joesoef, mn post was in het geheel niet bedoeld als kritiek, voor het geval ik die indruk wek.

Even lezen wat er allemaal geschreven is ...

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Beste Joesoef, mn post was in het geheel niet bedoeld als kritiek, voor het geval ik die indruk wek.

Even lezen wat er allemaal geschreven is ...

Geen zorgen, kreeg niet die indruk. Meer uitleg in algemeen. Kreeg in het verleden enkele keren dat commentaar op nvdd.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Joesoef, doe je het modereren in je eentje en zo ja, waarom? Beterschap iig.

Juffrouw Saartje, leuk je te lezen!

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Oh ja en (geen) ideeën om het drukker te krijgen zijn m.i. niet het probleem... En het zgn. tokkievolk en consorten ook niet. De basis mag eerst op orde.
      She's s original.

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745196

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten

Dat moet je gewoon dood negeren en alleen reageren op iemand als ie normaal reageert.
      Natuurlijk, geen punt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Altijd ruzie zoeken en het beheer laat het toe. Klootzak! Ik ga net als jou doen want niemand zegt er wat van. Mongool.
      Zou ik zeker niet doen!

Is er iets, meldknop gebruiken.
      Het zou niet nodig of wenselijk moeten zijn, maar er zijn gronden voor een oordeel dat het dat wel is.

Wel nadat je de persoon zelf erop gewezen hebt ... tenzij dat al drie keer gedaan is.

Maar dit is niet alles.

Als je een lokaal binnen loopt en daar is een personage bezig zijn geslachtsdeel te laten zien, kun je vlug je ogen dicht doen of de portier roepen. Maar waarom kom je uberhaupt in een lokaal waar personages hun geslachtsdeel laten zien aan iedereen die voorbij komt.

Of, waarom kom je op een forum waar het blijkbaar nodig of wenselijk is om posts aan beheer te melden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten

Hoe dan ook: er zal vast wel ergens een php-forum zijn met ingebouwde negeerknop. Doe je in het echte leven ook, mensen negeren. Om nou telkens op een meldknop te drukken als je het ergens niet mee eens bent, pff. Wat mij betreft mag iedereen alles zeggen over alles (let wel: alles, niet iedereen), ik bepaal zelf wel of diegene onzin uitkraamt en zichzelf belachelijk maakt of dat ik er op in ga. Voor onzinrecidivisten een druk op de negeerknop. Wordt het rustige forum er nóg rustiger op, maar op den duur weer veel drukker.
      Ja, maar dat vind ik toch niet afdoende. Een negeerknop zou je niet nodig moeten hebben. Als je hem (vaak) nodig hebt is er iets niet goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chira Kyra Bekijk Berichten

(...) Leden kunnen hier dagelijks vrouwen door het slijk heen halen zonder dat dit adequaat en snel wordt verwijderd, geen wonder dat ze wegblijven. Vrouwen moeten zich veilig voelen om te schrijven wat hun bezig houdt.
      Klopt, in augustus vorig jaar en afgelopen donderdag meteen weer kwamen er smerig bedoelde en dus debiele opmerkingen richting mij voorbij, en aan de ene kant negeer ik het zonder moeite, aan de ander kant accepteer ik het niet. Echter, ik stoor me meer aan geëtter van anderen tegen elkaar, dan van iemand tegen mij.

Gaat overigens uiteindelijk niet om een specifieke persoon.

Maar goed, het is ieders eigen keuze om hier te prikken, dus zeur ik er verder niet over.

De gebeurtenissen in Irak en Iran brachten me ertoe hier weer wat te posten.
      Laatst gewijzigd door Olive Yao; 12-01-20 om 22:52.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Joesoef, doe je het modereren in je eentje en zo ja, waarom? Beterschap iig.

Juffrouw Saartje, leuk je te lezen!
      Samen met IbnRushd. Van Mo heb ik begrepen dat het moeilijk is om iemand te vinden die past bij maroc.
      Voor ieders.... Het is niet alleen modereren, ook de filosofie van maroc, de Marokkaanse jongeren die klem zitten tussen culturen, de Islam etc. Maar een ieder staat het geheel vrij te solliciteren. —-> Mo. Ik kan en doener niets mee, zelf in de pen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745196

.
      Joesoef! In Iran zijn er vanouds veel Pink Floyd fans?

Wat is "voor Joesoef" in het iraans?

Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Joesoef! In Iran zijn er vanouds veel Pink Floyd fans?

Wat is "voor Joesoef" in het iraans?

Kleine teleurstelling, ik ben geen Iranier , volgens de ambassade Yousef. Ben er wel veel geweest, gereisd, getrouwd in Iran met een Iraanse, uit elkaar.
      En ja, in Iran zitten veel Pink Floyd liefhebbers. Op de staatsradio echter alleen de instrumental versies en vaak met gedichten er tussen/ doorheen / verweven van Hafez, Rumi, Saadi.
      Helaas toen niet doorgegaan, ik zou naar een concert gaan in Koeweit van Pink Floyd. Daar treden ze vaak op als ze in het mo zijn. Roger Waters doet veel goodwill in Palestina en geeft daar ook kleine optredens. Er gaan dan echt vliegtuigen vol liefhebbers die kant op. Dvd’s en cd’s zijn daar opde zwarte markt gewoon verkrijgbaar. De gekuiste versies, wel is waar niet echt een legale uitgave, gewoon in de winkel. Ook posters ed...

Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745196

Kleine teleurstelling, ik ben geen Iranier , volgens de ambassade Yousef. Ben er wel veel geweest, gereisd, getrouwd in Iran met een Iraanse, uit elkaar..
      Al die jaren gedacht ... maar je bent tenminste met een iraanse gehuwd geweest.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten