Huisregels - Pagina 8
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 8/8 EersteEerste ... 78
    Resultaten 71 tot 75 van de 75

Onderwerp: Huisregels

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Standaard Re: Huisregels

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .
      Ik wijs dat voortdurende genazi en gehitler af. Dat gehitler is onzin. Dat genazi is nietszeggend. Ook als scheldwoord komt het op mij dom over, meer niet.

(Ik maar er dus niet een big deal van - niet "je mag zulke woorden niet gebruiken, je weet niet hoe erg dat was!" - vind het gewoon hol.)

(T. Baudet en FvD hebben wel fascistische trekken, vind ik, maar ik kan motiveren waarom en doe dat ook als ik het woord gebruik).
      Wat ook dom is is het voor een ander willen invullen wat gehitler/genazi is.
      We kunnen hier calcurend intellectueel gaan doen maar niet wanneer je eigen Identiteit wordt aangevallen.
      Ja , je kan een hoop motiveren maar de vraag is of de nazi in baudet en zijn gelijken echt zitten te wachten op redelijkheid.

Er is geen ruimte voor intellectueel gepraat dat het kwaad niet kan bestrijden ( in deze)

Gewoon vertrouwen op menselijk instinct en intuïtie en de nazi zien voor wat hij waard is.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Wat ook dom is is het voor een ander willen invullen wat gehitler/genazi is.
      We kunnen hier calcurend intellectueel gaan doen maar niet wanneer je eigen Identiteit wordt aangevallen.
      Ja , je kan een hoop motiveren maar de vraag is of de nazi in baudet en zijn gelijken echt zitten te wachten op redelijkheid.

Er is geen ruimte voor intellectueel gepraat dat het kwaad niet kan bestrijden ( in deze)

Gewoon vertrouwen op menselijk instinct en intuïtie en de nazi zien voor wat hij waard is.
      Olive Yao doet alleen een beroep onze gezonde verstand. Of wat er nog van resteert.

Ik sta nu nog steeds 100% achter de inzet van dit topic!
      ''De stem van het verstand is zwak, maar zij rust niet voordat zij gehoor verwerft''.

S. Freud
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Olive Yao doet alleen een beroep onze gezonde verstand. Of wat er nog van resteert.

Ik sta nu nog steeds 100% achter de inzet van dit topic!
      mijn gezonde verstand is Marokkaans..

Ik val niemand aan maar wou aangeven dat redelijkheid niet werkt wanneer een fascist politiek macht krijgt.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      mijn gezonde verstand is Marokkaans..

Ik val niemand aan maar wou aangeven dat redelijkheid niet werkt wanneer een fascist politiek macht krijgt.
      Dan moet de FvD de absolute meerderheid (76 zetels) halen Oiseau! en die is gezien de politieke verdeeldheid én grote multi-culturele samenleving in Nederland onhaalbaar en een utopie voor Baudet en zijn FvD.

Het gaat Fvd en de PVV natuurlijk en terecht gesteld én goed gezien door jou ( TGW doorziet dat ook) , puur om de verdeeldheid te vergroten in Nederland en niet om het land beter,leefbaar en efficienter te maken.

CD'86,LPF,TON,Leefbaar Nederland,PVV,FvD, etc etc zijn baudet en hiddematje voor geweest en jij denkt echt dat 2 amateur facistjes als Hiddema en Baudet daar verandering in gaan brengen?
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 12-02-20 om 21:31.
      ''De stem van het verstand is zwak, maar zij rust niet voordat zij gehoor verwerft''.

S. Freud
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Tegen de fascisten zelf werkt redelijkheid niet; mee eens. Maar zij gebruiken antirationaliteit om hun machtsbasis uit te breiden. Om dat tegen te gaan moet een meerderheid van mensen naar rede luisteren.

Rede duurt het langst in een gemeenschap. Maar ik heb mn mensbeeld de laatste paar jaar wel herzien. Er is immense irrationaliteit, en in veel ernstiger mate dan ik dacht.
      Helaas,
      Democratie is hoogzwanger van irrationaliteit en kan van een derde wereldoorlog bevallen.
      Dat westerlingen groot egoïsten zijn op deze klote is één ding ( het is verdomd moeilijk de welvaart wat eerlijk te verdelen ) ..

Ook de Chinees mag het ontgelden wegens een virus maar heilige huisjes bestaan niet ..

De mensheid zit aan de poort van groot veranderingen en democratie heeft gefaald..

De vraag is wie deze wereld gaat reden?

Ik zeg : wijze dictaturen als tussen fase.
      dit zeg ik.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten