Olive Yao; Het standvastig geloven in een religie is geen hersenspinsel
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Olive Yao; Het standvastig geloven in een religie is geen hersenspinsel

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Olive Yao; Het standvastig geloven in een religie is geen hersenspinsel

Daar komen meer spirituele krachten bijkijken dan je denkt.

Probeer eerst je fout goed te maken door excuses aan te bieden aan de leden alvorens je hier weer de boel mag onderschijten met je Goddeloze Boedhistische visie.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Olive Yao; Het standvastig geloven in een religie is geen hersenspinsel

Hoe kan ''iets'' ( de oerknal) onstaan uit het niets?

Probeer met mij mee te denken aub;

Totale leegte gevrijwaard van alle stoffen. Hoe kan die totale leegte tot een oerknal hebben geleid?

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Olive Yao; Het standvastig geloven in een religie is geen hersenspinsel

Soms ga ik heel diep ja,zonder te schelden.

Maar wat mij opvalt is dat de meeste leden ineens niet meer zo ''slim'' zijn.

Rechts-extremisten,zionisten en zelfs mijn eigen landgenoten proberen mij weg te zetten als een zieke gestoorde idioot.

Alhamdoelillah weet ik wel beter.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Er is niets en door een ''oerknal'' die tot op de dag van vandaag niet wetenschappelijk bewezen is onstaat er een complexe universum met zéér ingewikkelde theorieën om de verschillende delen van het universum te kunnen begrijpen.

Yeah right!!

Ik weet niks maar ik heb wel genoeg gelezen om te weten dat er meer schuilt achter de atheïstische versie van de oerknal.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

@ Olive Yao

Kan jij hier een antwoord op geven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Artikel1 Bekijk Berichten
      Hoe kan ''iets'' ( de oerknal) onstaan uit het ''niets''?

Totale leegte gevrijwaard van alle stoffen. Hoe kan die totale leegte tot een oerknal hebben geleid?

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745196

Question why anything? why this?

.
      Je verdient het niet dat ik reageer maar ach.

Van de oerknal heb ik geen verstand.

De enige filosofie die ik hierover ken is een essay dat ik hier jaren geleden, toen Rourchid nog prikte, al ter sprake heb gebracht:

Derek Parfit,

Why anything? Why this?

een typische kernachtige Derek Parfit - titel.

Je zou dit mooi in ballingschap kunnen bestuderen en wijzer terugkeren.

Weet je wat ook leuk is? Dit.

Richard Dawkins schreef The god delusion. In hoofdstuk 4 bespreekt hij het “anthropische principe”. Ik probeerde dit principe en Dawkins’ daarop gebaseerde argumenten te begrijpen. Tevergeefs, ik snap het niet.

Later las ik Why anything? Why this? Ik las:

“One apparent fact about reality has recently been much discussed. Many physicists believe that, for life to be possible, various features of the Universe must be almost precisely as they are. As one example of such a feature, we can take the initial conditions in the Big Bang. If these conditions had been more than very slightly different, these physicists claim, the Universe would not have had the complexity that allows living beings to exist. Why were these conditions so precisely right?

Some say: ‘If they had not been right, we couldn’t even ask this question.’ But that is no answer. It could be baffling how we survived some crash even though, if we hadn’t, we could not be baffled.”

Ik dacht he ... dit komt me bekend voor … zo te lezen bespreekt hij hier dat anthropische principe, in de eenvoudigst mogelijke woorden … en weerlegt hij het met een heel eenvoudig argument.

enz.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten