Bohemian Kitchen, Koreaan reist door Marokko, wordt moslim en woont nu in dorpje in Noord-Marokko
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bohemian Kitchen, Koreaan reist door Marokko, wordt moslim en woont nu in dorpje in Noord-Marokko

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Standaard Bohemian Kitchen, Koreaan reist door Marokko, wordt moslim en woont nu in dorpje in Noord-Marokko

Hij is helemaal verliefd geworden op de Marokkaanse keuken. Op youtube gaat ie allerlei gerechten waar hij dol op is maken.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Re: Bohemian Kitchen, Koreaan reist door Marokko, wordt moslim en woont nu in dorpje in Noord-Marokk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Hij is helemaal verliefd geworden op de Marokkaanse keuken. Op youtube gaat ie allerlei gerechten waar hij dol op is maken.
      ik ga vanavond zijn filmpjes volgen

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      18

Standaard Re: Bohemian Kitchen, Koreaan reist door Marokko, wordt moslim en woont nu in dorpje in Noord-Marokk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten

Ik had hem afgelopen oktober ontdekt. Leuke video's; geen praatzieke man die rust uitstraalt.

De interactie met zijn buurvrouw vind ik fenomenaal. Hoe die twee met elkaar omgaan

Volgens een interview met een Marokkaanse zender ging hij naar Marokko om darbouka te leren spelen maar vond geen leraard. Wel kwam hij mensen tegen die hem de Islam hebben geintroduceerd.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011796

Mijn broer had het er verleden week over. Hij vertelde me ook zoiets van dat hij derbouka wilde leren spelen. De eerste leraar was hij niet tevreden over. Nam toen een andere leraar en die was dacht ik praktiserend en door hem bekeerde hij zich. Althans zo vertelde mijn broer het.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten