Getrouwd zijn
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Getrouwd zijn

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Getrouwd zijn

Heeft er iemand tips hoe je getrouwd moet zijn? De hele dag hetzelfde wijf om je heen, dat kan niet gezond zijn. Zijn er truuks om het leuk te houden? Of gewoon zo snel mogelijk bezwangeren en haar het bos insturen zodat ik mijn ding kan doen? Moeten toch wel getrouwde mannen zijn die de handigheidjes van het getrouwd blijven willen delen, toch?

(Totale verveling heeft toegeslagen, zelfs vieze filmpjes kijken verveelt).

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Getrouwd zijn

gewoon respect tonen en je hebt een leuke huwelijk

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Ik dacht meer aan tips op welke plekken je het beste kunt mikken tijdens het slaan, zodat ze geen zichtbare blauwe plekken krijgt.

Maar bedankt, respect is ook een goeie.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Heeft er iemand tips hoe je getrouwd moet zijn? De hele dag hetzelfde wijf om je heen, dat kan niet gezond zijn. Zijn er truuks om het leuk te houden?
      Why bother. Blijf ongetrouwd. Geen lasten geen lusten. Best for everyone.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011793

Heeft er iemand tips hoe je getrouwd moet zijn? De hele dag hetzelfde wijf om je heen, dat kan niet gezond zijn. Zijn er truuks om het leuk te houden? Of gewoon zo snel mogelijk bezwangeren en haar het bos insturen zodat ik mijn ding kan doen? Moeten toch wel getrouwde mannen zijn die de handigheidjes van het getrouwd blijven willen delen, toch?

(Totale verveling heeft toegeslagen, zelfs vieze filmpjes kijken verveelt).
      Ga werken, dan zie je haar minimaal 9 uur niet. 8 uur slapen blijft er 7 uur over om haar om je heen te tolereren. En/of neem een volkstuintje en bouw daar een mancave. Is ook geschikt om de 7 uur te verminderen. Ga je na je werk naar je volkstuintje. Zo minimaliseer je de tijd die je met haar moet doorbrengen. Neem een hobby zoals vissen. kun je vaak urenlang van huis wegblijven. etc..
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011793

Ik dacht meer aan tips op welke plekken je het beste kunt mikken tijdens het slaan, zodat ze geen zichtbare blauwe plekken krijgt.

Maar bedankt, respect is ook een goeie.
      Okernoten op haar hoofd. Elektro shock wapen. Onder haar voeten met een ijzeren staaf slaan houdt ze ook geen blauwe plekken aan over. Waterboarding etc.... Kan ook met een kussen.

By the way, alleen mietjes slaan hun vrouw.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Komt ze weer met haar ontvolkingstheorie. Eerste wat ik doe is er een meisje in stampen en deze Bakkie noemen, alleen maar om je te pesten.

Neuh, hoewel ik er in beginsel ook zo over denk - immers I like all women - denk ik dat het goed voor me zal zijn. En dat er een gek op deze wereld rondlooopt die met mij wil trouwen en die me begrijpt, is sowieso een wonder, dus moet het wel iets goeds zijn. Alleen nog kijken hoe en waar en wanneer ik de corrigerende tiks kan plaatsen, want het is zo'n mondig exemplaar helaas. Maar bang ben ik wel, voor dat trouwen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Why bother. Blijf ongetrouwd. Geen lasten geen lusten. Best for everyone.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Thanks broeder!

Maar ik dacht meer aan zij die gaat werken. Kan ik rustig op maroc.nl blijven prikken. En van werken word je moe, heb ik me laten vertellen, dus gaat ze vroeg slapen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ga werken, dan zie je haar minimaal 9 uur niet. 8 uur slapen blijft er 7 uur over om haar om je heen te tolereren. En/of neem een volkstuintje en bouw daar een mancave. Is ook geschikt om de 7 uur te verminderen. Ga je na je werk naar je volkstuintje. Zo minimaliseer je de tijd die je met haar moet doorbrengen. Neem een hobby zoals vissen. kun je vaak urenlang van huis wegblijven. etc..

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Wat een handige tips.

Corrigerende tikjes mogen. Hebben we al afgesproken. Doen we juist zodat ik me stoer en mannelijk voel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Okernoten op haar hoofd. Elektro shock wapen. Onder haar voeten met een ijzeren staaf slaan houdt ze ook geen blauwe plekken aan over. Waterboarding etc.... Kan ook met een kussen.

By the way, alleen mietjes slaan hun vrouw.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Komt ze weer met haar ontvolkingstheorie. Eerste wat ik doe is er een meisje in stampen en deze Bakkie noemen, alleen maar om je te pesten.
      Do it. Noem haar Bakkie, dat zal me leren. Eh wth is Bakkie?

Neuh, hoewel ik er in beginsel ook zo over denk - immers I like all women - denk ik dat het goed voor me zal zijn.
      Je denkt dat het goed voor je zal zijn.... dus zo gaat het dus. 'Weet je wat ik denk dat goed voor me is? Eureka, trouwen'. Waarom niet pas trouwen omdat je het zelf extreem graag wil. If not then not.

Alleen nog kijken hoe en waar en wanneer ik de corrigerende tiks kan plaatsen, want het is zo'n mondig exemplaar helaas. Maar bang ben ik wel, voor dat trouwen.
      Ik hoop dat zij jou sloopt met haar vechtsporttechnieken. Je loopt achter, hombre.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten