Het speelt al maanden door m'n hoofd en afgelopen week de knoop doorgehakt
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Het speelt al maanden door m'n hoofd en afgelopen week de knoop doorgehakt

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard Het speelt al maanden door m'n hoofd en afgelopen week de knoop doorgehakt

Ik heb m'n baan opgezegd en ga voor minstens een aantal jaar in de bergen wonen in m'n tiny house. Weet niet hoelang ik het volhoud en of het echt bevalt maar dit is wat ik nu wil/moet doen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Re: Het speelt al maanden door m'n hoofd en afgelopen week de knoop doorgehakt

Stoer! Waar precies? Kom ik je een White Christmas bezorgen voordat ik ga trouwen. Nee flauw dit. Serieuzer: is altijd wel een sort van droom voor me geweest, afgelegen in de Bergen wonen. Maar dan wel met een irritante vrouw, tegen de verveling. Ook geen internet? Hoe ga ik je dan bereiken?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011793

Standaard Re: Het speelt al maanden door m'n hoofd en afgelopen week de knoop doorgehakt

Je moet wel wat te doen hebben! Je kunt een boek schrijven, of enorm veel boeken lezen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Stoer! Waar precies? Kom ik je een White Christmas bezorgen voordat ik ga trouwen. Nee flauw dit. Serieuzer: is altijd wel een sort van droom voor me geweest, afgelegen in de Bergen wonen. Maar dan wel met een irritante vrouw, tegen de verveling. Ook geen internet? Hoe ga ik je dan bereiken?
      Precies like geef me de coördinaten of meer in welke omgeving. In Shamal Lebnan, coordinaten zijn out of question. Ofkorse.

Jij gaat trouwen, G. Met wat? Mabrook anyway.

Zit helaas niet super afgelegen. Ik kan huizen zien heel in de verte. Er is overal internet.
      Ik heb zonnepanelen en een generator als reserve. En ik neem kippen, een geit en een kat. Misschien een waakhond of een geweer. Geweer is doeltreffender en levensloos. Ik ga definitely voor een geweer in case White Christmas dude's hun crotch op mijn erf willen etaleren.

Ik ben onbereikbaar. Voor post-ish alike bereikbaarheid:

Klik Hier om mij te E-Mailen.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Ik kreeg [email protected]

Weet je zeker dat dat klopt. Is het niet ofcourse? Je bent een dooie jij. Cold as ice.

Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Hoe dan ook. Ik wens je alle goeds. Ik zie je daar al met je geweer op schoot, voor je Tiny House. Als je maar veilig bent.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Je moet wel wat te doen hebben! Je kunt een boek schrijven, of enorm veel boeken lezen.
      Hell ya, ik ben heel actief en al helemaal als ik alle tijd van de wereld heb. Ik ga boeken eten, lezen is iets te onbevredigend. Ik heb veel digitale boeken en een aantal fysieke, tijdloze en bijzondere exemplaren. Ik ga hiken, skieen en met een zender werken die mij deeltijd volgt. Maximaal 4 dagen per maand. Als het me teveel wordt of het wordt gescript, ben ik out.

Ik ga ook reizen, het liefst verbrand ik alle schepen achter mij en que sera sera. Maybe next level als dit bevalt.

Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGlijdendeRechter Bekijk Berichten
      Ik kreeg [email protected]

Weet je zeker dat dat klopt. Is het niet ofcourse? Je bent een dooie jij. Cold as ice.
      Love you 2, baby.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011793

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Hell ya, ik ben heel actief en al helemaal als ik alle tijd van de wereld heb. Ik ga boeken eten, lezen is iets te onbevredigend. Ik heb veel digitale boeken en een aantal fysieke, tijdloze en bijzondere exemplaren. Ik ga hiken, skieen en met een zender werken die mij deeltijd volgt. Maximaal 4 dagen per maand. Als het me teveel wordt of het wordt gescript, ben ik out.

Ik ga ook reizen, het liefst verbrand ik alle schepen achter mij en que sera sera. Maybe next level als dit bevalt.
      Heerlijk!

Het is maar dat ik een gezinnetje wil, anders zou ik het ook gedaan hebben. Ik kijk veel van die off the grid wonen en/of survival filmpjes op youtube, al dan niet met een Tiny house of on zelf gebouwde earthhouse/hut.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Heerlijk!

Het is maar dat ik een gezinnetje wil, anders zou ik het ook gedaan hebben. Ik kijk veel van die off the grid wonen en/of survival filmpjes op youtube, al dan niet met een Tiny house of on zelf gebouwde earthhouse/hut.
      Ik kijk die ook, al een aantal jaar. De ideeen zijn soms geweldig. Ik ga ook zo'n klei-oven bouwen van koeievlaaien, aarde en stro. Heb ik geleerd van een Marokkaans boeren-youtubekoppel. Verder wil ik zoveel op hout(skool) koken in de buitenlucht maar openvuur is een dingetje hier ivm bosbranden.

Gezin en een nomadenleven gaan best samen. Je moet een vrouw treffen die je passie deelt, misschien iets minder traditioneel dan je voor ogen hebt, maar het avontuur is bevredigender dan je settelen op 1 plek.

Hij doet me aan jou denken, behalve dat jij (zeer waarschijnlijk) veel conservatiever bent.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten