Fidan Ekiz doet boekje open over vertrek talkshow
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Fidan Ekiz doet boekje open over vertrek talkshow

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Red face Fidan Ekiz doet boekje open over vertrek talkshow

https://www.telegraaf.nl/c/1554303713/
      Fidan Ekiz doet boekje open over vertrek talkshow
      Gisteren, 17:53 in ENTERTAINMENT

Fidan laat ook weten dat ze in die tijd te maken had met bedreigingen en intimidatie: „Ze hadden het op mij gemunt. Ik voldoe niet aan het gevraagde politiek correcte profiel.” Volgens haar was zij en het programma voornamelijk het doelwit van de islamitische gemeenschap en de regressief linkse hoek. „Deze cultuurrelativisten werpen zich op als verdediger van etnische en religieuze minderheden, pleiten voor verdraagzaamheid, solidariteit, diversiteit, maar zijn bewust blind voor hun eigen intolerantie. Als je je niet achter hun ideologie schaart, leggen ze je het liefst het zwijgen op. Een verontrustende indicatie voor totalitair denken.”

De presentatrice beschrijft wat voor vervelende reacties ze kreeg. „Online en telefonisch gescheld, oproepen om ons programma te boycotten, bedreigingen aan mijn adres, intimidatie van onze gasten en de makers”, aldus Fidan.

Naar eigen zeggen grijpt ze de column aan om het verhaal dat de ronde doet over een gedwongen vertrek tegen te spreken. „In tegenspraak tot de geruchten ben ik niet weggestuurd, vervangen, door de NTR maar zelf vertrokken na mijn laatste uitzending begin december 2019. Het was mijn eigen keuze om iets anders te gaan doen. De NTR, die juist vroeg of ik wilde blijven, heeft steevast zijn vertrouwen in mij gehouden en uitgesproken."

Vanaf komende vrijdag zal De Nieuwe Maan gepresenteerd worden door Ajouad El Miloudi. Ze eindigt haar column dan ook met: „Ik wens hem veel succes toe bij het presenteren van dit belangrijke programma en hoop dat hij dit in alle vrijheid kan doen.”

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Fidan Ekiz doet boekje open over vertrek talkshow

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      https://www.telegraaf.nl/c/1554303713/Fidan Ekiz doet boekje open over vertrek talkshowGisteren, 17:53 in ENTERTAINMENTFidan laat ook weten dat ze in die tijd te maken had met bedreigingen en intimidatie: „Ze hadden het op mij gemunt. Ik voldoe niet aan het gevraagde politiek correcte profiel.” Volgens haar was zij en het programma voornamelijk het doelwit van de islamitische gemeenschap en de regressief linkse hoek. „Deze cultuurrelativisten werpen zich op als verdediger van etnische en religieuze minderheden, pleiten voor verdraagzaamheid, solidariteit, diversiteit, maar zijn bewust blind voor hun eigen intolerantie. Als je je niet achter hun ideologie schaart, leggen ze je het liefst het zwijgen op. Een verontrustende indicatie voor totalitair denken.”De presentatrice beschrijft wat voor vervelende reacties ze kreeg. „Online en telefonisch gescheld, oproepen om ons programma te boycotten, bedreigingen aan mijn adres, intimidatie van onze gasten en de makers”, aldus Fidan.Naar eigen zeggen grijpt ze de column aan om het verhaal dat de ronde doet over een gedwongen vertrek tegen te spreken. „In tegenspraak tot de geruchten ben ik niet weggestuurd, vervangen, door de NTR maar zelf vertrokken na mijn laatste uitzending begin december 2019. Het was mijn eigen keuze om iets anders te gaan doen. De NTR, die juist vroeg of ik wilde blijven, heeft steevast zijn vertrouwen in mij gehouden en uitgesproken."Vanaf komende vrijdag zal De Nieuwe Maan gepresenteerd worden door Ajouad El Miloudi. Ze eindigt haar column dan ook met: „Ik wens hem veel succes toe bij het presenteren van dit belangrijke programma en hoop dat hij dit in alle vrijheid kan doen.”
      trutje doet aan Krokodillentranen ...zij is gewoon jaloers dat ze geen eigen praatprogramma heeft gekregen bij NPO en nu doet ze alsof ze bedreigd wordt gelukkig zien wij haar niet meer op tv ..opgeruimd staat netjes

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Het is wel opmerkelijk dat deze verongelijkte ex-moslims voornamelijk kemalisten zijn. Waarom?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Het is wel opmerkelijk dat deze verongelijkte ex-moslims voornamelijk kemalisten zijn. Waarom?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Dat is wel de kern.

Het gaat ze om de politieke islam. Dat moslims hun belangen behartigen met de islamitische normen en waarden als basisprincipes. Dat moslims een eigen zuil creeeren en zich van daaruit organiseren zoals scholen, ziekenhuizen. Iets wat in NEderland heel gewoon is. Je hebt bijvoorbeeld joodse scholen, joodse ouderenzorg bejaardentehuizen, joodse opbouwwerk etc.... Dat geldt evenzo voor de Katholieken en Protestanten. Ja zelf eigen televisieomroepen zoals de KRO, NCRV. Voor de moslims hebben ze tegenwoordig de halve maan die geleidt wordt door zogenaamde progressieve moslims die de islam willen veranderen naar hun wensen. ZXe hebben zelfs politieke partijen, denk maar aan het CDA, SGP, CU, zelfs de atheisten hebben partijen die hun politieke belangen behartigen. En warempel je hebt ook zelfs een ''moslimturkenpartij'' Denk. We zien zelf hoe Denk behandeld wordt.

Anyhow, serieuze islamitische organisaties die bewust zijn van hun eigenheid/identiteit en gebruik maken van hun rechten moeten bestreden worden. Er is alleen plaats zijn voor fake organisaties of half verlamde moslimclubs die de overheid als spreekbuis gebruikt om de kudde naar de gewenste identiteit aan te sturen.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5655830
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349535

optieven met dat wicht. had ze zich maar niet moeten verkopen aan de lui die in het riool bivakkeren en die haar als knuffelturk hebben omarmd. "kritiek op de islam". tuthola snapt niet dat de hele islam gebaseerd is op het constant kritiek leveren van de mens. dus ook de moslim. nee, ze had iets nodig om haar ego te strelen, want oh kijk mij eens wijn drinken want ik ben die criticus. ga je clitoris klem zuipen mens. nobody cares. en sowieso, programma's maken en presenteren is niet jouw ding. je kunt het niet. als mensen direct wegzappen dan weet je wel hoe laat het is. gewoon een kutprogramma die je ondanks de grote kans, niets hebt kunnen brengen. alleen maar rioolratten een podium geven zoals jan roos en dat soort nsb-tuig.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten