Baudet valt in zijn racistische drol: Marokkanen vallen mijn dierbare vriendinnen lastig in de trein
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/4 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: Baudet valt in zijn racistische drol: Marokkanen vallen mijn dierbare vriendinnen lastig in de trein

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Standaard Baudet valt in zijn racistische drol: Marokkanen vallen mijn dierbare vriendinnen lastig in de trein

Baudet blaast reguliere kaartjescontrole op tot ‘Marokkanen-incident’ in trein

‘Marokkanen vallen (Nederlandse) vrouwen lastig in de trein’. Een betere reclame voor zijn anti-immigratie-agenda kan Forum voor Democratie zich niet wensen. Partijleider Thierry Baudet was er dan ook als de kippen bij om dit treinincident politiek uit te buiten. Daarmee schoot hij zichzelf in de voet, want de vermeende Marokkaanse aanslag op de eerbaarheid van Baudets vriendinnen heeft helemaal niet plaatsgevonden.

Yvonne Hofs2 februari 2020, 15:31

Beeld ANP

De Forum-leider plaatste vrijdagavond laat de volgende tweet online: ‘Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders! Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los uit politiek correct gelul! Red dit land! #FVD’.

[/i]Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier marokkanen in een trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders! Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los van politiek correct gelul! Red dit land!
      — Thierry Baudet (@thierrybaudet) 31 januari 2020[/i]

Op Instagram plaatste hij dezelfde boodschap, vergezeld van een foto van twee mannen in parka die door een Sprinter-trein lopen. Ze zijn van achteren gefotografeerd, dus of ze buitenlandse wortels hebben is niet goed te zien.

Op Twitter trokken mensen het relaas van de vriendinnen al meteen in twijfel. ‘Hoe weet men dat het Marokkanen waren? Zwaaiden deze mannen met hun Marokkaanse paspoorten?’. En: ‘Raar....geen aangifte doen, maar wel de paspoorten van de daders controleren.’ Ook Baudets aanmatigende toon viel bij sommigen niet in goede aarde: ‘“Oh lieve kinderlijk naïeve Nederlanders” En daarmee schoffeer je dus even heel Nederland. De grote leider weet wel wat goed voor jullie is.’

Inmiddels zal de Forum-leider (die zondag telefonisch onbereikbaar was) zichzelf wel voor de kop slaan, want zaterdag gaven twee getuigen een heel andere lezing van wat er in de trein gebeurde. Een woordvoerder van de NS laat desgevraagd weten dat het ‘incident’ zich vrijdagavond rond kwart voor negen voordeed in de Sprinter van Weesp naar Amsterdam.

Volgens de getuigen, een medepassagier en een NS-medewerker, wilden de vriendinnen hun vervoersbewijzen niet laten zien toen de controleurs van de NS daarom vroegen. De controleurs, drie NS-medewerkers en een politieagent, waren die avond niet in uniform, maar droegen burgerkleding. De NS schrijft daarover op zijn website: ‘Acties ‘in burger’ hebben vooral als doel zwartrijders te pakken en zo de sociale veiligheid op en rond het spoor te vergroten. Deze reizigers letten meestal scherp op waar het geüniformeerd personeel instapt en zijn behendig in het ontlopen van controle. En juist zwartrijders zijn eerder agressief als ze door een ‘gewone’ conducteur in uniform worden betrapt. Als na sluiting van de treindeuren opeens een ploegje controleurs in burgerkleding door de trein gaat, kunnen zwartrijders daar niet meer op reageren. Zo worden ze eerder in de kraag gevat.’

Dat er controleurs in burger langs zouden komen, was vlak voor het ‘incident’ in de trein omgeroepen, zegt getuige ‘lians.an’ op Instagram. Baudets vriendinnen werkten niet mee aan de kaartjescontrole omdat ze niet geloofden dat de mannen in burger NS-controleurs waren, ook niet toen deze zich legitimeerden. Pas nadat de politieagent zich ermee bemoeide, werkten de vrouwen mee. De controleurs waren volgens ‘lians.an’ ook niet allemaal van Marokkaanse origine.

Voor iedereen die deze racist heeft geretweet, the real story: https://t.co/o2D5t5vFBw pic.twitter.com/7ffsWKC2Rf
      — Eveliene (@EefjeShares) 1 februari 2020

Een van de drie NS-controleurs die erbij waren zegt op Instagram tegen Baudet: ‘Ik vind het bijzonder dat jij dit gebruikt om ‘het Marokkaanse volk’ zwart te maken. Ik en mijn collega zijn geboren en getogen in Nederland. Mijn moeder is geboren in Friesland en mijn vader in Drenthe.’

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...rein~b032cad4/
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Baudet valt in zijn racistische drol: Marokkanen vallen mijn dierbare vriendinnen lastig in de t

Wat een tering hond zeg.. Deze us nog erger dan Hitler.. Wat was zijn reactie na zijn leugen?

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: Baudet valt in zijn racistische drol: Marokkanen vallen mijn dierbare vriendinnen lastig in de t

Harry Mens had vandaag ook een soort racistische uitspraak in zijn programma van..gibg ook over Marokkanen

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Wat een tering hond zeg.. Deze us nog erger dan Hitler..
      Dat zou ik niet zeggen. Maar hij is er te snel vandoor gegaan met het verhaaltje van zijn "dierbare vriendinnen" door het meteen rond te bazuinen zoals Trump dat doet. DAT zegt iets over hem. En daarvoor moeten wij als kiezers oppassen.

O ja. Voor Thierry. Kritiek van een politicus is pas waardevol als het 1) gebaseerd is op ECHTHEID 2) als het dubbel gecheckt is, want je draagt VERANTWOORDELIJKHEID als politicus.

Van een "lieve, naïeve Nederlander".
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Dec 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Wat een tering hond zeg.. Deze us nog erger dan Hitler.. Wat was zijn reactie na zijn leugen?
      Werd al redelijk snel gezegd dat Baudet erger is dan Wilders

Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Standaard Reacties van ooggetuigen:

"Wat Thierry baudet beweerd is een leugen ''

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...cid=spartanntp

Aldus de ooggetuigen.

Ik was er helaas niet zelf bij geweest maar gezien de neo-nazi achtige ideologie die Baudet aanhangt ben ik geneigd eerder de ooggetuigen te geloven.

De rest laat ik over aan jullie ''eigenwijsheid''.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

vuile racistische kak-hond. gewoon aangifte doen. geen aandacht aan geven, want dat is waar deze kak-snob op uit is. over de rug van marokkanen wat zetels binnen harken. gewoon aangifte doen tegen deze verkakte smiechtenhond.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349534

waarom je dus fascistenzender rtl moet blokkeren op je afstandsbediening of in de instellingen: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/poli...-ns-marokkanen

de smiechtenclub rtl noemt het een "uitglijder" ugh.

Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Ik kijk niet eens naar die commerciele rotzooi zenders,behalve als er voetbal te zien is.

Natuurlijk trekken die gasten graag de aandacht door even wat stinkscheten te laten maar dat lees ik wel terug in de krant tijdens mijn pauze.

Ik ga mijn kostbare avond niet verspillen door naar die commerciele troepzenders te kijken.

Dikke like voor jouw HaasHaas.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      waarom je dus fascistenzender rtl moet blokkeren op je afstandsbediening of in de instellingen: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/poli...-ns-marokkanen

de smiechtenclub rtl noemt het een "uitglijder" ugh.
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 02-02-20 om 23:28. Reden: Voetbal

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten