@ Sportfreak/Revisor/Samir75017/Oiseau/HaasHaas
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: @ Sportfreak/Revisor/Samir75017/Oiseau/HaasHaas

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard @ Sportfreak/Revisor/Samir75017/Oiseau/HaasHaas

Wat is dat toch met die alimentatie?

Gescheiden Marokkaanse mannen betalen dubbele alimentatitie;in Nederland en in Marokko.

Ik hoorde dit gisteren toen ik op visite was bij een oude jeugdvriend van mij.

Ik vind dit echt niet kunnen en het neigt ook naar fraude/diefstal/geldaftroggelen/en totale disrespect naar de vader van de kinderen.

Klopt het dat je als gescheiden Marokkaanse man zowel in Nederland als in Marokko alimentatie moet betalen?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Re: @ Sportfreak/Revisor/Samir75017/Oiseau/HaasHaas

Lekker voor hun.. Ze laten hun vrouwen in de steek

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Lekker voor hun.. Ze laten hun vrouwen in de steek
      Prijs je glukkig Sport door te begrijpen dat dit topic geen aanval is op jouw zeer geliefde vlag.

Ik vraag me gewoon af waarom Nederland en Marokko geen wet kunnen opstellen waardoor dit soort diefstal tot de verledentijd behoort.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Komt voornamelijk doordat de man zich niet gaat verdedigen voor de Marokkaanse rechtbank. Zo weet een Marokkaanse rechter niet dat er al uitspraak is gedaan inzake de alimentatie. Ook weet de Marokkaanse rechter niet dat de vrouw de kinderbijslag en allerlei toeslagen krijgt die meegenomen zouden moeten worden in de Marokkaanse alimentatie berekening.

Daarnaast als ze gescheiden zijn moeten ze de echtscheidingsbeschikking van de Nederlandse rechter in Marokko inschrijven. Dan kan de vrouw niet nog een keer een echtscheiding met alimentatie aanvragen.

Daarnaast zou ik bij de Nederlandse rechter een verzoek tot wijziging van de Nederlandse alimentatie indienen omdat de man ook in Marokko betaalt.

Kortom de soep wordt niet zo heet gegeten als dat het lijkt.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Komt voornamelijk doordat de man zich niet gaat verdedigen voor de Marokkaanse rechtbank. Zo weet een Marokkaanse rechter niet dat er al uitspraak is gedaan inzake de alimentatie. Ook weet de Marokkaanse rechter niet dat de vrouw de kinderbijslag en allerlei toeslagen krijgt die meegenomen zouden moeten worden in de Marokkaanse alimentatie berekening.

Daarnaast als ze gescheiden zijn moeten ze de echtscheidingsbeschikking van de Nederlandse rechter in Marokko inschrijven. Dan kan de vrouw niet nog een keer een echtscheiding met alimentatie aanvragen.

Daarnaast zou ik bij de Nederlandse rechter een verzoek tot wijziging van de Nederlandse alimentatie indienen omdat de man ook in Marokko betaalt.

Kortom de soep wordt niet zo heet gegeten als dat het lijkt.

Waarvan akte broeder.

Ik ben ook dom door de ellende van andere mensen op mij te nemen.

Ik heb het over een meskien met een groot hart. Thanks Revisor. Allahy7afdek akhoeya.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten