Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/6 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 53

Onderwerp: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Standaard Re: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Wat ik niet vertrouw, is het feit dat Nederland haar asielprocedure veel sneller dan normaal heeft afgehandeld.

Haar naam en haar daden zijn internationaal bekend. Er hoeft dus niets gecheckt te worden.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Standaard Re: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Haar naam en haar daden zijn internationaal bekend. Er hoeft dus niets gecheckt te worden.
      Natuurlijk moet zij ook gecheckt worden.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Natuurlijk moet zij ook gecheckt worden.

Het lijkt me een koud kunstje om te bewijzen dat ze is wie ze is. En ze loopt gevaar, dat is ook bekend.
      Dus onderzoeken/gesprekken kunnen kort zijn.

Maar goed, jij spreekt uit ervaring met die dienst. Waarom vertrouw je het niet zo makkelijk ?

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349535

ze wordt overal in de media als "leider" neergezet. dat is ze helemaal niet. ze krijgt ook vele veren in de reet gestopt die zij helemaal niet hoort te krijgen. ik proef hier de zoveelste politieke hollandse dogma in. zij is zoals vele riffijnen, mannen en vrouwen, het slachtoffer van een volksopstand die verbaal en fysiek wordt bestookt. zij is klaarblijkelijk wel in geslaagd een politiek asiel aan te vragen en te krijgen. velen met haar krijgen die niet. en dan doel ik met name op het mannen-vrouwen-syndroom waar holland aan lijdt door de vrouw te willen "beschermen". er wordt met haar politieke situatie een vuig spelletje gespeeld. zefzafi, de daadwerkelijke leider van de protesten, is nooit iets voor gedaan. puur omdat hij man is natuurlijk. holland kan dus de pot op met diens neppe politieke statuten.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      zefzafi, de daadwerkelijke leider van de protesten, is nooit iets voor gedaan.
      Het is een ander land, Marokko.
      Wel bestaat er zoiets als (meestal stille) diplomatie. Maar of dat is gebeurd en of het enige invloed heeft gehad mag Joost weten.

Die kuwmevrouw (??) heeft aangeklopt bij Nederland. Nederland aan zet.

Sorry, Haashaas, ik ga voorbij aan je gevoel. Ben bekaf, dan raadpleeg ik de stabiele feiten die ik weet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349535

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Het is een ander land, Marokko.
      Wel bestaat er zoiets als (meestal stille) diplomatie. Maar of dat is gebeurd en of het enige invloed heeft gehad mag Joost weten.

Die kuwmevrouw (??) heeft aangeklopt bij Nederland. Nederland aan zet.
      dat het een ander land is, is nogal wiedes.
      natuurlijk bestaat die, maar nl heeft nooit maar 1 vinger uitgestoken. laat staan een tong.
      dat zegt iets over kwaadaardig beleid van holland om voornamelijk mannen te weren. is ook niets nieuws onder de zon. het is een vuig spel.

hoe sport haar genoemd heeft moet je bij sport wezen. niet bij mij. ik snap dat je dat wenst te gebruiken, maar doe dat niet tegen mij. ze is via via hierheen gebracht. clubjes die nogal de neiging hebben bepaalde mensen boven anderen te plaatsen. dat vind ik fout en keer ik tegen. ik mag die clubs niet. ze zijn net als het nederlands beleid, kwaadaardig. net zo kwaadaardig als rabat. 1 pot nat.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Omdat er veel Mocro huilies zijn die Marokko haten.
      Ik ben het eens met jou.. Meestal zijn het die azulisyen honden.. Die niks anders doen dan paniek zaaien in Rif of buiten Marokko

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Wat alle andere Marokkanen ook doen. Bestaan, bij de gratie Gods.

Je ziet wat er gebeurt met mensen die protesteren tegen onrecht, corruptie etc.... Daarom heeft ze dus asiel gekregen.

De demonstranten worden niet alleen door Marokkanen uit Nederland gesteund maar ook uit Spanje, België, Duitsland, Frankrijk, VS, Canada etc... Sterker nog Marokkanen uit Casablanca, Rabat, Fes en andere steden en regio's steunen de protesten. Het is niet specifiek een Riffijnse kwestie, maar een nationale kwestie.

Iedereen heeft een ander beeld van de werkelijkheid, ik vertrouw meer op mijn eigen beeld.
      De werkelijkheid van alle Marokkanen en die van Marokko is niet nieuw en is geen geheim.

Er waren en zijn protesten altijd geweest hier en daar in Marokko tot in de afgelegen bergen en oases ..

Allen wanneer men het buitenland om hulp wordt gevraagd dan is zo'n protest niets waard.

Je mag je eigen werkelijkheid hebben maar een Marokkaan zou vrede met onrecht in eigen land dan weglopen en zijn vlag verbranden.

De Marokkaanse Identiteit is niet die van hen die streven naar een makkelijk leventje gefaciliteerd door vreemden .
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      De werkelijkheid van alle Marokkanen en die van Marokko is niet nieuw en is geen geheim.

Er waren en zijn protesten altijd geweest hier en daar in Marokko tot in de afgelegen bergen en oases ..

Allen wanneer men het buitenland om hulp wordt gevraagd dan is zo'n protest niets waard.

Je mag je eigen werkelijkheid hebben maar een Marokkaan zou vrede met onrecht in eigen land dan weglopen en zijn vlag verbranden.

De Marokkaanse Identiteit is niet die van hen die streven naar een makkelijk leventje gefaciliteerd door vreemden .
      Die werden meestal bruut neergeslagen met vele doden tot gevolg. Tegenwoordig krijg je niet eens meer een vergunning om te demonstreren.

Jij schrijft veel onzin en valt in herhaling.

Het is wat Revisor schrijft; jij bent al tig keren op de feiten gewezen maar toch presteer jij het iedere keer de feiten te verdraaien en onwaarheden te schrijven. Behoorlijk kinderachtig.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173255

Bij plaatsen van berichten, hou het netjes. Bedenk maar zo, mijn opa en oma, mijn vader of moeder, mijn zusje, hoe zouden die reageren bij mijn bericht?
      Deze scoort hoog.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten