Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/6 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 53

Onderwerp: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Standaard Re: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Dat noemen ze in de logica een stropopredenering. Je verzint dingen die er niet zijn aan de hand daarvan ga je het standpunt van je opponent proberen te weerleggen. Dit is een ongeldige redenering en stelt debattechnisch niets voor.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
      Leuk maar technisch gesproken kun je niet de werkelijkheid van Marokko goed verklaren als jij daar niet opgegroeid bent.

Je hebt logica en logica.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Standaard Re: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Leuk maar technisch gesproken kun je niet de werkelijkheid van Marokko goed verklaren als jij daar niet opgegroeid bent.

Je hebt logica en logica.
      Tja, dat klinkt hetzelfde als dat je niet kunt verklaren dat een ei wel of niet rot is omdat jezelf geen eieren kunt leggen.

Lijkt mij geen logica.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

F O R U M T R O L L
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Tja, dat klinkt hetzelfde als dat je niet kunt verklaren dat een ei wel of niet rot is omdat jezelf geen eieren kunt leggen.

Lijkt mij geen logica.
      Hahahahaha

Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      klets toch niet zoveel man. je hebt er helemaal geen verstand van, laat staan een inzicht van het geheel. je leutert weer een boel bij mekaar geschraapte ongefundeerde clichés en onvolledigheden. ik denk dat eerder jij degene bent met een binaire 220 volt tussen de benen.
      TGW schrijft naar mijn opinie geen gekke dingen alleen jammer dat er een Karin N. aanwezig is die TGW iedere keer een like geeft waardoor het lijkt alsof TGW iedere keer gesteund wordt door Karin N.

Karin N's onbegrip en gebrek inzicht moeten geen aanleiding zijn en/of vormen om een behoorlijk goede reactie van een medeforumlid niet serieus te nemen.

Wat TGW bedoeld met ''stroomstoten door je testikels'' is de grote intolerantie van de Marokkaanse overheid t.a.v. andersdenkende op straffe van een levenslange gevangenissstraf en marteling.

Mijn neef van 19 jaar moest ook 20 jaar zitten en dat terwijl hij op de markt kleding aan het verkopen was. Hij is na een zinloze gevangenisstraf van 18 maanden vrijgelaten en hij heeft verteld dat hij om de 3 dagen werd mishandeld door de eerste beste bewaarder in dienst.

Ik geloof mijn neefje. Net zoals ik respect op kan brengen voor posts als die van TGW.

Ik kan meer respect en liefde opbrengen voor TGW dan die valse acteurs in Rabat.
      'Na het beklimmen van een grote heuvel ontdek je dat er nog meer heuvels te beklimmen zijn.".

Nelson Mandela
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199463

she is one marked at the scene after zefzafi has been arrested and pursued. you can compare her to the same populistic dramality of political sentences we see a long time here across europa. populistic holland who just satisfying its own hypocritical adventures. nothing new: holland showing their hate for moroccan male.
      Fair enough. She should be able to fight for the rights of people in the Rif. Provided she doesn’t have separatist*intentions.

She might think she’s safe in NL but she’s probably going to be (mis)used by the Dutch wolves/snakes for their political agenda. A sheep among the wolves. They granted her asylum so quickly, bizarre ... Hopefully she won’t fall in the trap.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Karin N's onbegrip en gebrek inzicht moeten geen aanleiding zijn ...
      Moeten is dwang. Maar die Dame hoeft zich echt niet druk hoeft te maken over haar begripsvermogen en inzicht.
      Daar kan jij nog heel wat van leren.

Begin eerst maar eens met excuses aan te bieden aan alle vrouwen die je hier met je grote bek voor hoer en slet hebt uitgemaakt, voordat je weer zo'n grote broek aantrekt..
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Moeten is dwang. Maar die Dame hoeft zich echt niet druk hoeft te maken over haar begripsvermogen en inzicht.
      Daar kan jij nog heel wat van leren.

Begin eerst maar eens met excuses aan te bieden aan alle vrouwen die je hier met je grote bek voor hoer en slet hebt uitgemaakt, voordat je weer zo'n grote broek aantrekt..
      Jongetje toch. Het zit je wel heel diep he?

Ik denk mee en probeer mij te identificeren in hoe leden denken. En Karin.n draagt niks bij aan Maroc.nl behalve op de achtergrond de boel op te fokken door te liken.

HaasHaas ziet dat ook en trekt dan zwaar van leer. Door de bemoeienis van Karin N. Met alle gevolgen van dien.

Ik vind dat Karin. N een negatieve invloed heeft op Maroc.nl en dat geldt in zekere mate ook voor jou,die Nl vrouwen verdedigd die op hen beurt Marokkaanse meiden steunen en faciliteren in weglopen van huis en als jij dit niet inziet en/of wil begrijpen en maar onwaarheden die jij niet kan bewijzen door klakkeloos onzin over te nemen van andere leden en dat off-topic verkondigen,rest er niks anders voor jou dan dekking te zoeken.

( vertaling kan je erbij krijgen indien je deze reactie niet begrijpt).

Oh,ja. Er bestaan ook bordelen en daar hebben jij en Nederlandse landgenoten geen Maroc.nl voor nodig.

Accepteer dit forum zoals zij is. Ga klagen bij Zuckerberg ofzo.
      'Na het beklimmen van een grote heuvel ontdek je dat er nog meer heuvels te beklimmen zijn.".

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Salvatio is zn virtuele leven de laatste tijd duidelijk aan het beteren.

Dat diverse personen in deze topic nu toch weer ad hominem en ad feminam aan het reageren zijn is een wending de verkeerde kant op. Het doet er niet toe wie begint, maar als er een begint gaan anderen verder. Dom en vervelend.
      Super lief dit.

Ik was ook verbaasd over de valse aantijgingen én reactie van Knuppeltje.

Maar ik laat mij niet kennen en dacht hier krijg je een reactie driedubbel zo hard om je Oost-Indische oortjes.

Jammer dat Knupppeltje heeft uitgelogd. Niet netjes na zo een zware aanval op mij als persoon vind je niet? Blijf dan op zn minst online om je reactie te verdedigen.

HaasHaas kan tenminste,net als ik, nog tegen (opbouwende) kritiek. Als je als mens zijnde niet van kritiek gediend bent, al dan niet positief,kan je net zo goed het licht uitdoen.

Nelson Mandela

Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Vind dat we dat juist niet moeten doen. Je bent juist cool als je niet reageert. Dan is het meteen afgelopen.

Gelukkig is Joesoef actief de laatste tijd. Als het nodig is grijpt hij wel in.

Ik log nu ook uit. Is koud in deze kamer.
      Niet als je wordt aangevallen en van onzin wordt beschuldigd.

IK krijg het juist koud als ik uitlog dus ik blijf nog even online.

Slaap lekker Olijfje.

Nelson Mandela

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

ze wordt overal in de media als "leider" neergezet. dat is ze helemaal niet. ze krijgt ook vele veren in de reet gestopt die zij helemaal niet hoort te krijgen. ik proef hier de zoveelste politieke hollandse dogma in. zij is zoals vele riffijnen, mannen en vrouwen, het slachtoffer van een volksopstand die verbaal en fysiek wordt bestookt. zij is klaarblijkelijk wel in geslaagd een politiek asiel aan te vragen en te krijgen. velen met haar krijgen die niet. en dan doel ik met name op het mannen-vrouwen-syndroom waar holland aan lijdt door de vrouw te willen "beschermen". er wordt met haar politieke situatie een vuig spelletje gespeeld. zefzafi, de daadwerkelijke leider van de protesten, is nooit iets voor gedaan. puur omdat hij man is natuurlijk. holland kan dus de pot op met diens neppe politieke statuten.

...
      Benaissa kreeg in Nederland steun van Amnesty International, van verschillende Riffijnse Nederlanders en van Tweede Kamerleden en Europarlementariërs. Marokkanen komen in Nederland niet in aanmerking voor een verblijfsvergunning. Voor Benaissa is een uitzondering gemaakt.
      ...
      Benaissa zal vanaf nu in Nederland het symbool voor de Rif zijn. Een rol die ze graag op zich neemt. „Ik zal het gevecht voor vrouwenrechten in de Rif graag vanuit Nederland voortzetten.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/02/09...nrust-a3989803

..
      Benaissa heeft sneller asiel heeft gekregen dan vergelijkbare vluchtelingen die in eigen land gevaar lopen, zegt mensenrechtenorganisatie Amnesty, die zich al langer hard maakt voor haar zaak. De precieze reden daarvoor is onbekend
      ...

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...land~ba4371ef/

...
      Benaissa is vastberaden door te gaan met haar strijd. “Ik zal het gevecht voor vrouwenrechten in de Rif vanuit Nederland voortzetten”.
      ...

https://debalie.nl/agenda/in-gesprek...awal-benaissa/
      Laatst gewijzigd door Revisor; 15-02-20 om 01:31.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten