Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 53

Onderwerp: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Standaard Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Blijkbaar willen ze Marokko er mee jennen

Riffijnse protesten Nawal Benaissa heeft politiek asiel in Nederland gekregen. Ze is het symbool van de protesten in het Rifgebied.

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Standaard Re: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Ik denk ook niet dat Marokko haar mist.

Jammer dat zij hier geen eigen republiek tot leven kan roepen.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Standaard Re: Waarom mag dit kuwijf wel in Nederland blijven.. Marokko is toch veilig volgens Nederland

Omdat Marokko geen eerlijke rechtspraak kent en er gemarteld wordt in deze zaak.

Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen die de Marokkaanse overheid kent.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      6

Nu kan ze verder gaan met het gescheld

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Omdat Marokko geen eerlijke rechtspraak kent en er gemarteld wordt in deze zaak.

Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen die de Marokkaanse overheid kent.
      Alle Marokkanen weten veel maar zeker is dat de meeste Marokkanen voor 1 Marokko zijn. Wie denkt dat in Marokko sympathie is voor hen die Marokko willen destabiliseren en verdelen dan is hij of zij echt geen Marokkaan.

Natuurlijk gaat NL ervoor zorgen dat Rechtspraak in Marokko gaat veranderen !

Wat gaat zij en haar helpers dien vanuit NL?

Wapens kopen?
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Alle Marokkanen weten veel maar zeker is dat de meeste Marokkanen voor 1 Marokko zijn. Wie denkt dat in Marokko sympathie is voor hen die Marokko willen destabiliseren en verdelen dan is hij of zij echt geen Marokkaan.

Natuurlijk gaat NL ervoor zorgen dat Rechtspraak in Marokko gaat veranderen !

Wat gaat zij en haar helpers dien vanuit NL?

Wapens kopen?
      Flikker toch op met je standaard mantra van destabiliseren en verdelen van Marokko. Je bent al talloze keren gewezen op het feit dat dit een burgerprotest tegen de corruptie en onrecht is in Marokko maar je blijft de fake nieuws van de corrupte Marokkaanse overheid herhalen.

Corruptie, onrecht en onderdrukking destabiliseert Marokko niet de mensen die verbeteringen willen door vreedzaam te demonstreren.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Wat ik niet vertrouw, is het feit dat Nederland haar asielprocedure veel sneller dan normaal heeft afgehandeld. Nederland heeft juist een systeem dat er op gericht is om de asielzoekers juist te zieken met een onnodig langlopende behandeling van de asielaanvraag.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Flikker toch op met je standaard mantra van destabiliseren en verdelen van Marokko. Je bent al talloze keren gewezen op het feit dat dit een burgerprotest tegen de corruptie en onrecht is in Marokko maar je blijft de fake nieuws van de corrupte Marokkaanse overheid herhalen.

Corruptie, onrecht en onderdrukking destabiliseert Marokko niet de mensen die verbeteringen willen door vreedzaam te demonstreren.
      Wat doe jij in dat corrupte land?

Flikker toch op met hier verkondigen dat daar onrecht en corruptie heerst terwijl jij daar ter plekke niet durft tegen te protesteren.

Je weet zelf dat de protesten daar vanuit hier ( NL o.a) worden gesteund.

De realiteit in Marokko ken ik beter dan jij maar hier stoer doen en daar mooie weer spelen is niet mijn ding.

Sterkte!

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Wat ik niet vertrouw, is het feit dat Nederland haar asielprocedure veel sneller dan normaal heeft afgehandeld. Nederland heeft juist een systeem dat er op gericht is om de asielzoekers juist te zieken met een onnodig langlopende behandeling van de asielaanvraag.
      Omdat er veel Mocro huilies zijn die Marokko haten.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011794

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Wat doe jij in dat corrupte land?

Flikker toch op met hier verkondigen dat daar onrecht en corruptie heerst terwijl jij daar ter plekke niet durft tegen te protesteren.

Je weet zelf dat de protesten daar vanuit hier ( NL o.a) worden gesteund.

De realiteit in Marokko ken ik beter dan jij maar hier stoer doen en daar mooie weer spelen is niet mijn ding.

Sterkte!

Wat alle andere Marokkanen ook doen. Bestaan, bij de gratie Gods.

Je ziet wat er gebeurt met mensen die protesteren tegen onrecht, corruptie etc.... Daarom heeft ze dus asiel gekregen.

De demonstranten worden niet alleen door Marokkanen uit Nederland gesteund maar ook uit Spanje, België, Duitsland, Frankrijk, VS, Canada etc... Sterker nog Marokkanen uit Casablanca, Rabat, Fes en andere steden en regio's steunen de protesten. Het is niet specifiek een Riffijnse kwestie, maar een nationale kwestie.

Iedereen heeft een ander beeld van de werkelijkheid, ik vertrouw meer op mijn eigen beeld.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten