Baudet: ‘Ik wil een blank Nederland’ - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Baudet: ‘Ik wil een blank Nederland’

Important Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Baudet: ‘Ik wil een blank Nederland’

Baudet verliest kort geding.....https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...w.google.nl%2F...
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Er heerst nog gerechtigheid in dit land.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Leeftijd
      60
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Er heerst nog gerechtigheid in dit land.
      Ja. Niet altijd, maar in dit geval dus zeker wel.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110978

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja. Niet altijd, maar in dit geval dus zeker wel.
      Ach, beste mopperkont, niets is er volmaakt. Verheug je dus met deze uitspraak.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat Israël Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook Israël, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Leeftijd
      60
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Ach, beste mopperkont, niets is er volmaakt. Verheug je dus met deze uitspraak.
      Ik comstateer allern maar. Dat is iets anders dan mopperen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker Salvatio's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik hoop dat je de boodschap van de rechter begrijpt en stopt met het manipuleren van leden.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Dat begrijp ik. Waar ik een probleem mee heb is de quote in de titel "ik wil een blank Nederland" omdat deze titel alle niet-blanken discrimineert en daarbij voorbij gaat aan de nuanceringen die gemaakt worden in het gesprek met Filemon. Volwassen lezers hier weten dat het genuanceerder ligt want zij kunnen aandachtig luisteren -in principe dan !- maar voor een groep Nederlandse kinderen die hier O O K op terecht kunnen komen zijn dit soort discriminerende uitspraken net zo hard als : ik wil jou niet in mijn buurt. Je bent moslim. Je hebt wortels in Afrika.Of zo'n zin helpt een racistje kweken.. Wat HIJ zegt is dat ie een overwegend blank Nederland wil en met "blank " bedoelt ie meer DE moslimcultuur dan het aantal pigmenten wat mensen bij zich dragen. Ik schrijf hier DE moslimcultuur maar hij heeft het wel over DE moslimcultuur uit Afrika.LET OP : dit zijn hele brede begrippen, daar valt heel veel onder ! Veel van z'n uitspraken zullen half (te snel) binnenkomen.Wederzijds begrip en onderling overleg wordt dan gekleurd door de emoties die T.B. oproept. Slechte zaak voor een politicus. Laat die jongen zeggen waar ie nou precies moeite mee heeft. Hoe hij ons land wil laten funktioneren. Ik kan niks met dit soort kretologieën uit dit filmpje , ik ervaar deze zelfs als uitermate polariserend . Zo bouw je samen niet aan de toekomst van je land.Wat ik toe wil voegen t.b.v. Baudet & Co is dat cultuur geen statisch begrip is ! Een cultuur wordt gedragen door levende mensen die zelf een levensloop volgen en bewust of onbewust zullen veranderen door allerlei invloeden.
      'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Nelson Mandela
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten