Hamsteren is asociaal?! - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 48 van de 48

Onderwerp: Hamsteren is asociaal?!

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Re: Hamsteren is asociaal?!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Zieke bejaarde man Jij. Gelovige beledigen is jouw hobby.
      Ik beledig geen gelovigen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik beledig geen gelovigen.
      Hahahahahahaha. Nee jij schoffeert ze. God,wat ben jij toch een dom ventje.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Salvatio Bekijk Berichten
      Hahahahahahaha. Nee jij schoffeert ze. God,wat ben jij toch een dom ventje.
      Jij snapt het allemaal niet zo. Ik "schoffeer" geen gelovigen. Ik kraak alleen het verschijnsel religie af. Wanneer ik zeg dat de figuur god een menselijke creatie is, dan beledig ik daarmee niet de gelovigen. Zeggen dat god en religie een bedenksel van mensen is, is geen belediging maar een gegeven. God is een cultureel verschijnsel. Geloof in god zit in de hoofden van mensen, meer is het niet.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Jij snapt het allemaal niet zo. Ik "schoffeer" geen gelovigen. Ik kraak alleen het verschijnsel religie af. Wanneer ik zeg dat de figuur god een menselijke creatie is, dan beledig ik daarmee niet de gelovigen. Zeggen dat god en religie een bedenksel van mensen is, is geen belediging maar een gegeven. God is een cultureel verschijnsel. Geloof in god zit in de hoofden van mensen, meer is het niet.
      Jij hebt minderjarige bekeerlingen beledigd en aangevallen. Jij hebt op verschillende fora kwetsende en beledigende uitspraken gemaakt tav minderheden.
      Laatst gewijzigd door Salvatio; 18-03-20 om 16:52.

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Mwah. Ik heb ooit op een forum fiks ruzie gehad met een fundamentalistische christen uit Urk. Die had vooraf heel lelijke dingen over homo's geschreven. En hij had het daarbij onafgebroken over jezus. Toen heb ik hem geantwoord wat er destijds met jezus aan het kruis had moeten gebeuren. Een zekere handeling dus refererend aan homo's. Ik wil die zin liever niet letterlijk herhalen hier. Dat was best grof, maar tevens een gepast antwoord op zijn afgrijselijke homohaat-praatjes. Toen waren de tenen ineens erg lang. En meneer begon te dreigen etc. Toen heb ik hem gewezen op naastenliefde, wat deze christen duidelijk niet in praktijk bracht. Schorum gewoon.

Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Rob,
      Dan begrijp ik niet zo goed waarom u (virtueel) tussen een groep mensen wil bevinden waar u geen affiniteit mee hebt.

Indien u graag persoonlijke groei wilt doormaken en ook openstaat om te leren over een religie begrijp ik de keus om op een Marokkaanse forum te posten.
      Maar zoals u onlangs te kennen gaf, u heeft niets met religie, sterker nog, ik krijg heel sterk de indruk dat u religie verafschuwt, in dat geval vind ik het onbegrijpelijk.
      Je zou zeggen dat mensen zoals u graag eengezinden opzoeken om met elkaar van gedachten te wisselen maar niets is minder waar blijkt.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Persephassa Bekijk Berichten
      Rob,Dan begrijp ik niet zo goed waarom u (virtueel) tussen een groep mensen wil bevinden waar u geen affiniteit mee hebt.Indien u graag persoonlijke groei wilt doormaken en ook openstaat om te leren over een religie begrijp ik de keus om op een Marokkaanse forum te posten.Maar zoals u onlangs te kennen gaf, u heeft niets met religie, sterker nog, ik krijg heel sterk de indruk dat u religie verafschuwt, in dat geval vind ik het onbegrijpelijk.Je zou zeggen dat mensen zoals u graag eengezinden opzoeken om met elkaar van gedachten te wisselen maar niets is minder waar blijkt.
      Dank je wel Dame. Ik heb helaas niet meer het geduld om fatsoenlijk te prikken met deze wolf in schaapskleren. Hij heeft bijna geen enkel forum overgeslagen om zijn anti-Islam drollen te leggen. Hij mag doen wat ie wil maar laat onze forum aub gevrijwaard blijven van pikkers die niks met religie te maken hebben en enkel dit platform misbruiken om hun anti-Islam retoriek te plaatsen. Niemand zit daar meer op te wachten.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Persephassa Bekijk Berichten
      Rob,Dan begrijp ik niet zo goed waarom u (virtueel) tussen een groep mensen wil bevinden waar u geen affiniteit mee hebt.Indien u graag persoonlijke groei wilt doormaken en ook openstaat om te leren over een religie begrijp ik de keus om op een Marokkaanse forum te posten.Maar zoals u onlangs te kennen gaf, u heeft niets met religie, sterker nog, ik krijg heel sterk de indruk dat u religie verafschuwt, in dat geval vind ik het onbegrijpelijk.Je zou zeggen dat mensen zoals u graag eengezinden opzoeken om met elkaar van gedachten te wisselen maar niets is minder waar blijkt.
      Ik nomineer deze post voor reactie van het jaar #2020.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten